Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Kyllä tämä kausi on Putouksen pelastus. Lahtinen paljon parempi juontaja kuin edeltäjänsä, no ehkä Saariluoman kanssa samalla tasolla.
Kaksi ekaa jaksoa riitti mulle. Niina Lahtinen on hyvä juontajakin, mutta, mutta, kertaakaan en toista jaksoa katsoessani nauranut. Detta om detta!
Kyllä nauratti. Ihan huikeen hyvä putous. Sketsihahmot kyllä onnistuneita. En ois ketään halunnut pihalle mutta kiva kun pudonnut tulee uudella hahmolla mukaan. En osaa sanoa suosikkiani kun ovat kaikki hemmetin hyviä.
Mun mielestä Lahtinen oli nyt tokassa jaksossa todella paljon parempi! Huuto ja sähläys on poissa ja antaa enemmän näyttelijöille tilaa. Kaija Koo juttu oli aika hyvä ja Laitapuolen nyökkääjä myös. Misu Läntinen oli parantanut sen verran että pakko katsoa ainakin vielä 3. Jakso.
Lahtinen tuntuu jotenkin mukavalta eikä ole vain kylmä juontaja. Vaikea selittää, mutta hän on enemmän kuin pelkkä juontaja. Sopii tuohon konseptiin tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kirkkosketsi oli kyllä jo jumalan pilkkaamista. En siis itse ole edes mikään uskovainen.
Ite oon uskovainen ja tämä oli paljon vähemmän pilkkaa kuin moni aiempi Putouksen kirkkojuttu
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on todella naisvihainen. Putouksen ensimmäistä kautta vuonna 2010 juonsi Jaakko Saariluoma, joka oli tuolloin 43-vuotias. Nyt vuonna 2023 Putousta juontaa Niina Lahtinen joka on 43-vuotias. Niinaa haukutaan yli-ikäiseksi, haukuttiinko Jaskaa aikanaan liian vanhaksi? Ei.
Ketjussa noin joka toinen kommentti koskee Niinan vaatetusta tai kehoa. En muista koskaan aiemmilla kausilla yhtä montaa kommenttia juontajan ulkonäöstä. Ilmeisesti vuonna 2023 naisen kehoa, ulkonäköä ja ikää saa edelleen julkisesti arvostella jatkuvasti samalla kun miehet saavat olla rauhassa.
Hävetkää!
Älähän nyt kaikille keuhkoa, jos tuo yksi ja sama jankkaaja ilmaantui tähänkin ketjuun.
Viihdettä täytyy olla.
Luulenpa, että enää ei voi tulla mitään uutta joka lumoaisi. Ne on nähty jo ja koko ohjelma joutaa pois.
Siksi ei saa suuria tunteita esiin mitä oli silloin kun Akulla oli hyviä hahmoja sananmuunnoksineen ja tietysti Rikun munamies oli the Best.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että enää ei voi tulla mitään uutta joka lumoaisi. Ne on nähty jo ja koko ohjelma joutaa pois.
Siksi ei saa suuria tunteita esiin mitä oli silloin kun Akulla oli hyviä hahmoja sananmuunnoksineen ja tietysti Rikun munamies oli the Best.
Mennyt on mennyttä. Anna uusille kyvyille mahdollisuus.
Kyllä mun yksi suosikeistani on Rundgvist. Ja Aina Inkeri Ankeinen. Vaikka sittemmin jo Pilvi Hämäläiseen olenkin jo vähän kyllästynyt.
Miksi Lahtinen artikuloi kummallisesti ja vääntelee suutaan vielä kummallisemmin? En näe mitään hyvää juontamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se tuli selväksi, että väljä housupuku ei sovi edes hoikille.
Minäkin tulen arvostelemaan sinun työasuasi ja kroppaasi.
Tervetuloa! Olen kyllä yleensä etätyössä yöpaita päällä, joten kovin esteettistä et näe.
Köpi on oikeestaan aika söpö, kauniit kasvonpiirteet. 😎
Niina ei jaksanut enää toista jaksoa kekkuloida korkokengät jalassa. 😅
Tuo Esteri Vakkilainen on kyllä aika ihana. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Niina ei jaksanut enää toista jaksoa kekkuloida korkokengät jalassa. 😅
Nii, sano Iltalehdessäkin että ei tykkää korkkareista 😅
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Marianne-karkit oli muistettu laittaa Kaija Koo-sketsin pöydälle. 😅
Miten nuo Erin ja Kaija koo ym julkkikset viitsii mennä tuonne toisten "pilkattavaksi". Vaikka vitsillä vetääkin, että "Et sä mikään Erin oo, mun kaverikin on enemmän Erinin näkönen ku sä" tms, niin en mä ainakaan jaksais kauheen pitkkään tommosta kuunnella, vaikka sketsiin kuuluisikin.
Tosin julkkikset on tottuneet kuulemaan vaikka minkälaisia kommentteja ulkonäöstään, äänestään ym. että ei varmaan heitä enää niin hetkauta tommoset kommentit.
Mä tykkäsin jakson alun ysäripotpurista, jossa oli parodiaa Makupaloista, Napakympistä, jne. Lisäksi Kirkon kaupalliset yhteistyöt ja Markku oli hauskoja. Sketsihahmoista kukaan ei ole järin viihdyttävä, on valitettavasti ohjelman tylsin osuus nykyään. Harmi, että sketsihahmokisa vie leijonanosan esitysajasta.
Samoin. Pitkästä aikaa innostuin katsomaan Putousta. Hyvät näyttelijät ja Lahtinen hyvä juontaja.