Voiko katseesta mielestäsi päätellä, onko ihminen kiinnostunut?
Olen huomannut, että monesti jos ihminen on ihastunut, hänen silmänsä alkavat tietyllä jännällä tavalla "loistaa" kun hän näkee ihastuksen kohteen, ja toinen merkki on se, että katse ei pysy silmissä vaan hän tekee jatkuvasti sellaista pientä "skannausta" ihmisen kroppaa ylös alas.
Minulla on tällainen työkaveri ja minulla on ollut alusta asti sellainen olo kun olen hänen kanssaan, että hänen silmänsä alkavat "loistaa" kun hän näkee minut ja hänen katseensa vaeltaa aina tahtomattaan kasvoista kehooni ja takaisin. Lisäksi hän haluaa aina tehdä kaiken yhdessä kanssani, kysyy minulta neuvoa, noteeraa minut heti kun tulen huoneeseen, haluaa tavata vapaa-ajalla... ym.
Olemme molemmat naisia, joten suhtaudun aina varauksella tällaisiin tulkintoihin, koska tiedän että on tilastollisesti epätodennäköisempää että nainen on kiinnostunut. Itse olen siis naisista kiinnostunut. Ja siis voihan tuo olla myös kaverillista... jokin vaisto minussa vain sanoo, että ei ole.
Mitä mieltä?
Kommentit (13)
Miesten kohdalla tuo on ainakin pitänyt paikkansa, mutta jos tulee ahdistava tunne, niin suosittelen jatkamaan elämässä eteenpäin..
Aivan kuten mikä tahansa muukin "merkki".. Voi meinata, tai sitten ei meinaa mitään.
...Aikanaan olin käytännössä varma että eräs oli ihastunut minuun, tai ainakin kiinnostunut jollakin tasolla, sillä hän usein kyseli asioita, katseli minua vaikka tilassa olisi useita muita, haki katsettani jne. Ilmaisin kiinnostukseni ja kävi ilmi ettei hän ollut kiinnostunut.
Eipä noista koskaan tiedä, ennenkuin tekee jonkinlaisen liikkeen selvittääkseen asiaa.
Todellakin, silmät tuntuvat loistavan.
Mustuaiset laajenevat.
Voihan se ollakin tussun lipittäjiä, aika epätodennäköistä ehkä silti. Onko puristellut utareista tai vienyt kättä reidelle, tai miten te lepakot teettekin ensi askeleen, suoraan sormi reikään.
Itse tuijotan silmiin tavallista pidempään jos olen kiinnostunut. Ja hymyilen paljon no kyllä sen huomaa.
Miehet ainakin tuijottaa sellaisella uneliaalla katseella, vai onko se vain seksuaalista halua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ainakin tuijottaa sellaisella uneliaalla katseella, vai onko se vain seksuaalista halua.
Ilmeisesti olet vain unettavaa seuraa?
Kyllä sen huomaa parhaassa tapauksessa jo alle viiden sekunnin. Eri asia on sitten jatko.
Ap: kun tapaatte vapaalla mene hänen lähelleen ja katso silmiin pitkään. Silitä hiuksia ja suutele jos ei mene kauemmas tai vastustele. Ihmisten täytyy olla aloitteellisia tässä elämässä, harvoin mitään tuodaan tarjottimella. Ole aktiivinen toimija, älä sivustakatsoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja tyttis.
Taas mennään saatana.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten mikä tahansa muukin "merkki".. Voi meinata, tai sitten ei meinaa mitään.
...Aikanaan olin käytännössä varma että eräs oli ihastunut minuun, tai ainakin kiinnostunut jollakin tasolla, sillä hän usein kyseli asioita, katseli minua vaikka tilassa olisi useita muita, haki katsettani jne. Ilmaisin kiinnostukseni ja kävi ilmi ettei hän ollut kiinnostunut.Eipä noista koskaan tiedä, ennenkuin tekee jonkinlaisen liikkeen selvittääkseen asiaa.
Ja lopulta ei voi ikinä tietää todellisia tunteita, vaikka toinen sanoisi mitä.
Ystävälleni kävi niin, että eräs mies oli AIVAN päivänselvästi ihastunut häneen. Näin hänet ystäväni seurassa, ja kiinnostuksen olisi huomannut kuurosokeakin.
Kun ystäväni sitten otti asian esiin ja pyysi ulos, mies kieltäytyi ja sanoi ettei häntä valitettavasti kiinnosta. Syystä, jota en tunne. Mies oli vieläpä sinkku.
Ap
No ei varmaksi. Ite hukun ihastuksen silmiin.