Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Ens la odotan sketsiä: miesnainen luistelija, pallit tulee ulos puvusta ja luullaan avajaisluistelijana ihan vaan
tavalliseksi luistelua harrastavaksi Nais kehariksi.
Kyllähän tää jatkaa sitä samaa paskaa putousta mitä se on ollut viimeiset noin seitsemän vuotta. Eka jakso antoi vähän uskoa parempaan, mutta tää jakso taas näytti missä mennään, ja ei kyllä mikään hahmo naurata. Mummo oli ekassa jaksossa vielä siedettävä, ei enää.
Musta vaan on asioita, kuten uskonto, vammaisuus ja vaikkapa itsemurha, joista ei pitäisi vääntää mautonta huumoria.Taso on musta tällä kaudella heikompi kuin aiemmin, joten jätän suosiolla katsomatta loput jaksot ja toivon Cissalle pitkiä ikiä.
Oliko ylemmältä taholta tullut käsky lopettaa " väärä"politikointi!
LongJohn putosi. Loukkasiko Ämerikkää.
Ja Kaija Koo kin oli sinne raahattu. Mika Aaltoasta puhumattakaan.
Miksei mummo pudonnut tahi mursu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kuka lukee Cissan aina "sissa".
Hurriganesin Cisse ei varmaankaan ollut oikeinkirjoituksen ylin asiantuntija . Kuinka moni bändi maailmanhistoriassa on onnistunut kirjottamaan nimensä väärin?
En ymmärrä logiikkaasi. Oliko Chisu sittenkin Shisu?
Ei se minun logiikkaa ole. Kaikissa kielissä joita olen opiskellut, c ääntyy "s" ennen e-, i- ja y-kirjaimia.
Ch on oma lukunsa, siinä on vaihtelua paljon.
Latinassa C lausutaan aina K:ksi.
Oli kyllä taas huumoria for dummies. Ei saakeli ees hymynhäivähdystä saanut aikaiseksi tämäkään jakso. Ällöttää uudelleenkierrätetyt härskimummot polvisukkineen ja pönttö-koiraa imitoiva mursu, liekö viiksetkin hahmolta lainatut. Ehkä olen vaan mustan huumorin ja fingerporien pilaama :/
Mummo on paras ja Mursu huonoin. Ei naurata Stenan kohtaloa muistellessa.
Oikein että Vatasen imitoija putosi, matki Mallorcaa ja Zyssee.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa miettinyt keneltä Linda näyttää. Näytteleekö jossain sarjassa ? Essi Hellen tulee mieleen Lindasta.
Vai saa putoaja palata, lapsekasta touhua jos totta, plagiaattori. Koko show aiheuttaa myötähäpeää vähenevissä katsojissa.
Samaa mieltä joidenkin kanssa. Taso on pudonnut. Olikohan kaikkien aikojen heikompia jaksoja. Mursu ei huvita eikä se mummokaan.Ja noita mummohahmoja on jo nähty. Pudonnut ei ollut tylsin hahmo vaikkakin muistutti Vatasen hahmoa joka oli aikoinaan hauska. Laadutonta viihdettä. Ainoastaan Turkulainen ja Porilainen vähän huvittaa. Parasta oli se kun esitettiin Markku Saukkoa. Muuta hauskaa tossa jaksossa ei ollut.
Lasten aliarviointia jos joku sanoo,että lapset tykkää. Ei ainakaan meidän lapsia erityisesti viihdyttänyt. Hoh hoijaa. Ei kyllä ollut hauska jakso vaan tylsä. No Turkulainen ja Markun imitointi ihan jees.
Tykkäsin Joonas Kääriäisestä jo siinä sarjassa Paras vuosi ikinä.
Joonas on uuden kauden paras näyttelijä ja pidän kovasti hänen suorituksistaan sketseissä. Hahmokisa nyt on mitä on, siinä ei ole tällä kaudella kukaan hyvä.
Olen tykännyt tästä kaudesta, ja toinen jakso oli ensimmäistäkin parempi.
Ei munkaan lapset jaksa katsoa tota. Itse huvikseni seuraan, kun ei lauantai-iltana aina muutakaan. Paitsi, että eilen jännäsin taitoluistelua siinä sivussa kanavahypellen.
Vähän väsyneitä vitsejä kyllä. Tykkään kuitenkin seurata tollasta vanhanajan teatteria. Tykkäsin aikoinaan lapsena siitä Nyhjää tyhjästä -ohjelmasta. On mukava katsoa näytteijöitä, silloin kun ovat parhaimmillaan. Tässä ryhmässä eivät niinkään kuitenkaan pääse loistamaan. Ehkä liikaa jo käsikirjoitettu?
Mun mielestä omituisesti väärä henkilö putosi. Toi ämerikkalainen oli ihan ok. Odotin, että se mursu tai jumppatyttö putoaisi.
Ainakin se tuli selväksi, että väljä housupuku ei sovi edes hoikille.
Mummo kävelee liikaa kumarassa, kun naamaakaan ei juuri näy.
Vähän pilkkaa tyylissään mummoja. Mursu on tosi kehno, ei hyvä.
Misu läntinen tosi huono myös.
Paras tähän mennessä Köpin esitys.
Tämä kausi vaikuttaa kotikutoiselta. Sketsit ovat vähän kuin ala- ja yläasteelaisten itseilmaisun tunnilta, vaikka porukassa teakista valmistuneita. Toisaalta on ollut nyt eka ja toka jakso ihan kivaa katsottavaa. Töyssy on mainio. Kääriäinen on uusi myönteinen tuttavuus ja Esterinsä jaksaa naurattaa. Köpistä en tiennytkään, että on kunnon koomikko. Lahtisen juontajuus vähän otti päähän aiemmin, mutta hallitsee ihan hyvin homman.
En aluksi ymmärtänyt tuota maha-keskustelua. Taitaa olla Putous-tuotanolta tähän ketjuun kiusallaan ujutettua ihan vaan provokaationa.