Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi: Isossa Omenassa kuollut nainen ei tukehtunut vartijoita epäillään silti: "Kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä henkilö olisi elossa, jos..."

Vierailija
11.01.2023 |

Espoon Isossa Omenassa kuollut nainen ei kuollut tukehtumalla, kertoo poliisi tiedotteessaan.

Poliisin mukaan kuolinsyystä ei kerrota toistaiseksi enempää. Poliisi perustelee tätä sillä, että kuolemansyyn selvittämistä koskevat tiedot ovat salassa pidettäviä.

Poliisin nyt kertomat tiedot naisen kuolemasta perustuvat oikeuslääketieteelliseen ruumiinavaukseen ja siitä tehtyyn alustavaan lausuntoon.

Tutkinnanjohtaja Jyrki Kallio kommentoi MTV Uutisille, että poliisi uskoo edelleen, että voimankäyttötilanteella ja naisen kuolemalla on syy-yhteys.

Kommentit (10574)

Vierailija
2501/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se häiriköinti on ollut jotain lehtisen jakamista tai Jeesuksesta kertomista. Mulla on yksi tuttu harrastuksen kautta - kirjoitin tästä toiseenkin ketjuun mutta se poistettiin - joka kertoo Jeesuksesta jokaiselle ja joka välissä. Mutta paljon vähemmän hän häiritsee kuin joku hemmetin sähkö tai liittymämyyjä, joka häiritsee ostosreissuja, vaikka välillä vähän jo rasittaakin. 

Jos minua häiritsee Hesaria kaupitteleva feissari, joka asettuu tielleni seisomaan yrittäen estää etenemiseni, kun yritän ehtiä junaan Pasilan asemalla, voinko siis jatkossa kutsua vartijat paikalle tappamaan hänet?

Toki. Älä ihmettele, jos se olet sinä joka päätyy vartijoiden kautta poliisien kynsiin.

Vierailija
2502/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se totta että nainen on sanonut että hänellä on kuukautiset?! Ensinhän se kuultiin että on x kuukautinen vauva. Jotain siihen suuntaan on sanonut. Mikä ihme voi olla syynä siihen, että sanoisi vartijoille noin? En keksi mitään muuta syystä kuin että vartijat ovat aiemmin seksuaalisesti hyväksikäyttäneet naista ja nyt ovat etsineet tämän taas käsiinsä. Nainen on täysin panikoitunut. Hyväksikäyttöön, ainakin taloudelliseen, viittaisi myös läheisten kertomukset. 

Tätä minäkin mietin. Jos nainen todella mainitsi kuukautisistaan, looginen syy sille olisi se, että arveli/tiesi tulevansa hyväksikäytetyksi/rais**si. Hänenhän on kerrottu pelänneen miehiä, ilmeisesti ihan syystä.

Ilmeisesti? Täysin syystä. Ilman epäilystäkään. Koska ilman näitä vartijamiehiä hän olisi edelleenkin elossa. Jopa poliisin alustavien tutkimusten mukaan.  Tapaus on järkyttävä, mutta mun mielestä tapauksen tekee vieläkin järkyttävämmäksi se, että uhri pelkäsi miehiä ja hänen "pahin painajaisensa" toteutui. Ei yhden miehen taholta vaan 4-5 miehen taholta. 

Kyllä, olet oikeassa. Hänellä oli syytä pelätä miehiä jo ennen kuolemaansa ja nyt hän joutui tapetuksi useamman miehen taholta ilman mahdollisuutta selviytyä. Hän on varmasti ollut aivan paniikissa, kauhistuttava loppu.

Mä pelkään lintuja, toiv ne ei hyökkää muhun. Se olisi pahin painajaiseni.

Toinen pelkää tulta, kolmas onnettomuutta, neljäs hukkumista. Saa pelkoja olla.

Se ei silti tee kenestäkään tässä syyllistä.

Häntä oli jo aikaisemmin pahoinpidelty miesten toimesta, joten pelko miehiä kohtaan oli täysin aiheellista. Sinun pelkosi taas ovat irrationaalisia.

Sä et voi tietää mitä mulle on tapahtunut ja kuinka aiheellisia mun pelkoni ovat.

Mainitsit lintupelostasi, joka on täysin irrationaalinen. En tiedä, onko sinulla sitten muitakin fobioita - jos on, hanki niihin hoitoa kuolleen naisen parjaamisen sijaan.

Miten olen parjannut muka ketään? Itse vähättelet muiden pelkoja sanomalla että vain tämän naisen pelot olivat aitoja.

Vähän kusee sun sanomiset. Sä et muuta tee kun mustamaalaa kaikki vartijat ja syytät niitä vaikkei ole sun hommas tehdä niin.

Yhä edelleen: lintufobia on irrationaalinen psykiatrinen häiriötila. Pahoinpidellyksi joutuneen naisen pelko miehiä kohtaan taas on aiheellista, ei häiriötila. Yritä ymmärtää näiden ero. En minä muita vartijoita syytä kuin tuon naisen tappaneita. Mikä intressi sinulla oikein on puolustella näitä vartijoita, oletko jonkun heistä puoliso tms?

En ole enkä tunne ketään vartijaa.

Mistä tiedät että minua ei ole pahoinpidelty?

Luulet kykeneväsi analysoimaan koko ihmisen vain yhden fobian perusteella. Aika laihaksi jää analyysisi.

En tiedä onko sinua pahoinpidelty, harmi jos on. Sinä väitit näin: "

Se ei silti tee kenestäkään tässä syyllistä." Yhä edelleen. miksi puolustelet vartijoita? Tiedät hyvin, että nainen olisi elossa jos vartijat eivät olisi käyneet hänen kimppuunsa.

Se ei edelleenkään tarkoita että vartijat olisivat syyllisiä kuolemaan.

Helinä-keijuko Eveliinan sitten tappoi? Millä logiikalla vartijat eivät ole syyllisiä?

Oletko tietoinen että ihminen saattaa kuolla ihan ilman että siihen on syyllisiä?

Tottakai, sairaskohtaushan hänelle tuli juuri silloin ihan tuosta vain juuri silloin kun vartijat pahoinpitelivät häntä. Et itsekään usko tuota.

Nainen toimillaan aiheutti vartijoiden toimet jotka myötävaikuttivat naisen tapaturmaiseen kuolemaan. Tämä ei automaattisesti tarkoita vartijoiden syyllistyneen mihinkään jos naisen toimet oikeuttivat vartijoiden toimet.

Se, että nainen tilanteessa kuoli vaikka sitten siihen että panikoi itselleen sydänpysähdyksen ei tarkoita että vartija on siitä vastuussa jos vartija tekee täysin oikeasuhtaisen toimen naisen toimien vuoksi.

-eri-Mitäs jos sun puolisos menee baariin? Joku kokee olevansa häiritty. Tekee valituksen ja järkkärit niputtaa samalla lailla. Puolisosi panikoi itselleen pumppukohtauksen. Onko se sit eri asia kun ei olekaan kyse siitä häiritsevästä Jumalan sanan levittäjästä?

Ihan kaikkien kohdalla sama asia. En koe että minun pitäisi puolisolleni alkaa antamaan koulutusta miten välttyä hankkiutumasta tuollaiseen tilanteeseen, uskon että hän osaa toimia järkevästi.

Et usko tuota itsekään. Kyllä jos puolisos joutus samaan tilanteeseen juuri samalla lailla niputettuna ja juuri samalla lailla elvytettynä ja ruumispussiin laitettuna. Kattelisit asiaa eri kantilta. Et kirjottelis vauva palstalla. "Töitään ne vain teki" Oman toiminnan takia se vain kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne naista oltiin viemässä ja miksi, kun ei ollut väkivaltainen? Hissiin tai kellariin, Avarnin tyyliin? Securitas, tappopalvelut. 

Vierailija
2504/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat leppoisat äijät on tilanteessa kuin tilanteessa kultaakin arvokkaampia. Työssä kuin työssä. Kiitos, että olen saanut tällaisten kanssa aina joskus työskennellä.

Vähänkö olisi inhottavaa olla se yksi täysjärkinen leppoisa äijä tuollaisessa työporukassa?

Tunnetko sä nämä kaverit ihan henkilökohtaisesti? Ja kykenet määrittelemään millaisianhe ovat ihmisinä yhden valitettavan tapauksen perusteella?

Luultavasti et tunne etkä pysty vaikka niin kuvitteletkin pienessä mielessäsi.

En haluaisi olla tuolla perusteella kenenkään noista vaimo. Naista ei noin kohdella eikä nöyrrytetä. Jos olisin kotona sairas, hän antaisi minun kuolla. Seurisi tumput suorina. Naiset katskaa kauan ja ottakaa taustista selvää ennenkuin sitoudutte.

Näillä on useinkin erittäin topakka vaimo jolle ei ryttyillä koska nämä pojat etsivät ns vahvoja naisia, tai sellaisia joksi heidät mieltävät. Nämä roikkuvat niitten tisseissä ja vain tekemällään väkivallalla ne pääsevät irti äitihahmostaan. Kotona ne pelkäävät.

Mikä tossa on logiikka? Vahva nainen? Mikä se sellanen on. Naisethan on keskimäärin niin heikkoa tekoa että kuolevat jos menevät mahalleen.

Vierailija
2505/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs joku kurkkaan mitä Piffillä asiasta puhutaan ?

Vierailija
2506/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se häiriköinti on ollut jotain lehtisen jakamista tai Jeesuksesta kertomista. Mulla on yksi tuttu harrastuksen kautta - kirjoitin tästä toiseenkin ketjuun mutta se poistettiin - joka kertoo Jeesuksesta jokaiselle ja joka välissä. Mutta paljon vähemmän hän häiritsee kuin joku hemmetin sähkö tai liittymämyyjä, joka häiritsee ostosreissuja, vaikka välillä vähän jo rasittaakin. 

Jos minua häiritsee Hesaria kaupitteleva feissari, joka asettuu tielleni seisomaan yrittäen estää etenemiseni, kun yritän ehtiä junaan Pasilan asemalla, voinko siis jatkossa kutsua vartijat paikalle tappamaan hänet?

Voit tottakai ilmoitella mitä lystäät. Kukaan ei kylläkään tapa ketään.

Eikös ne just Isossa Omenassa niin tehneet?

Vierailija
2507/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Variksia alkaa pelätä tässä juu.

Tiainen tulee ja pahoinpitelee, ihan validi pelko.

Alottakaa oma ketju noille lintufantasijoille.

Lentääkö nää sun uniin?

Vierailija
2508/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat leppoisat äijät on tilanteessa kuin tilanteessa kultaakin arvokkaampia. Työssä kuin työssä. Kiitos, että olen saanut tällaisten kanssa aina joskus työskennellä.

Vähänkö olisi inhottavaa olla se yksi täysjärkinen leppoisa äijä tuollaisessa työporukassa?

Tunnetko sä nämä kaverit ihan henkilökohtaisesti? Ja kykenet määrittelemään millaisianhe ovat ihmisinä yhden valitettavan tapauksen perusteella?

En haluaisi olla tuolla perusteella kenenkään noista vaimo. Naista ei noin kohdella eikä nöyrrytetä. Jos olisin kotona sairas, hän antaisi minun kuolla. Seurisi tumput suorina. Naiset katskaa kauan ja ottakaa taustista selvää ennenkuin sitoudutte.

Mulla kans tulee mun exä mieleen ja inhottaa. Hän juurikin seurasi tumput suorina kun minua pahoinpideltiin. Hän olisi voinut jopa estää kaiken päästämällä minut turvaan mutta hän vaan möllötti. Ei enää ikinä vetelää miestä.

Vierailija
2509/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tulee mun exä mieleen ja inhottaa. Hän juurikin seurasi tumput suorina kun minua pahoinpideltiin. Hän olisi voinut jopa estää kaiken päästämällä minut turvaan mutta hän vaan möllötti. Ei enää ikinä vetelää miestä.

Ehkä hän totesi ettei tuollasta kannata auttaa? Löytänyt ehkä paremman naisen jo.

Vierailija
2510/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne just Isossa Omenassa niin tehneet?

Eihän edes poliisi epäile sellaista.

Vierailija
2511/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se totta että nainen on sanonut että hänellä on kuukautiset?! Ensinhän se kuultiin että on x kuukautinen vauva. Jotain siihen suuntaan on sanonut. Mikä ihme voi olla syynä siihen, että sanoisi vartijoille noin? En keksi mitään muuta syystä kuin että vartijat ovat aiemmin seksuaalisesti hyväksikäyttäneet naista ja nyt ovat etsineet tämän taas käsiinsä. Nainen on täysin panikoitunut. Hyväksikäyttöön, ainakin taloudelliseen, viittaisi myös läheisten kertomukset. 

Tätä minäkin mietin. Jos nainen todella mainitsi kuukautisistaan, looginen syy sille olisi se, että arveli/tiesi tulevansa hyväksikäytetyksi/rais**si. Hänenhän on kerrottu pelänneen miehiä, ilmeisesti ihan syystä.

Ilmeisesti? Täysin syystä. Ilman epäilystäkään. Koska ilman näitä vartijamiehiä hän olisi edelleenkin elossa. Jopa poliisin alustavien tutkimusten mukaan.  Tapaus on järkyttävä, mutta mun mielestä tapauksen tekee vieläkin järkyttävämmäksi se, että uhri pelkäsi miehiä ja hänen "pahin painajaisensa" toteutui. Ei yhden miehen taholta vaan 4-5 miehen taholta. 

Kyllä, olet oikeassa. Hänellä oli syytä pelätä miehiä jo ennen kuolemaansa ja nyt hän joutui tapetuksi useamman miehen taholta ilman mahdollisuutta selviytyä. Hän on varmasti ollut aivan paniikissa, kauhistuttava loppu.

Se ei silti tee kenestäkään tässä syyllistä.

Häntä oli jo aikaisemmin pahoinpidelty miesten toimesta, joten pelko miehiä kohtaan oli täysin aiheellista. Sinun pelkosi taas ovat irrationaalisia.

Sä et voi tietää mitä mulle on tapahtunut ja kuinka aiheellisia mun pelkoni ovat.

Mainitsit lintupelostasi, joka on täysin irrationaalinen. En tiedä, onko sinulla sitten muitakin fobioita - jos on, hanki niihin hoitoa kuolleen naisen parjaamisen sijaan.

Miten olen parjannut muka ketään? Itse vähättelet muiden pelkoja sanomalla että vain tämän naisen pelot olivat aitoja.

Vähän kusee sun sanomiset. Sä et muuta tee kun mustamaalaa kaikki vartijat ja syytät niitä vaikkei ole sun hommas tehdä niin.

Yhä edelleen: lintufobia on irrationaalinen psykiatrinen häiriötila. Pahoinpidellyksi joutuneen naisen pelko miehiä kohtaan taas on aiheellista, ei häiriötila. Yritä ymmärtää näiden ero. En minä muita vartijoita syytä kuin tuon naisen tappaneita. Mikä intressi sinulla oikein on puolustella näitä vartijoita, oletko jonkun heistä puoliso tms?

En ole enkä tunne ketään vartijaa.

Mistä tiedät että minua ei ole pahoinpidelty?

Luulet kykeneväsi analysoimaan koko ihmisen vain yhden fobian perusteella. Aika laihaksi jää analyysisi.

En tiedä onko sinua pahoinpidelty, harmi jos on. Sinä väitit näin: "

Se ei silti tee kenestäkään tässä syyllistä." Yhä edelleen. miksi puolustelet vartijoita? Tiedät hyvin, että nainen olisi elossa jos vartijat eivät olisi käyneet hänen kimppuunsa.

Se ei edelleenkään tarkoita että vartijat olisivat syyllisiä kuolemaan.

Helinä-keijuko Eveliinan sitten tappoi? Millä logiikalla vartijat eivät ole syyllisiä?

Oletko tietoinen että ihminen saattaa kuolla ihan ilman että siihen on syyllisiä?

Tottakai, sairaskohtaushan hänelle tuli juuri silloin ihan tuosta vain juuri silloin kun vartijat pahoinpitelivät häntä. Et itsekään usko tuota.

Nainen toimillaan aiheutti vartijoiden toimet jotka myötävaikuttivat naisen tapaturmaiseen kuolemaan. Tämä ei automaattisesti tarkoita vartijoiden syyllistyneen mihinkään jos naisen toimet oikeuttivat vartijoiden toimet.

Se, että nainen tilanteessa kuoli vaikka sitten siihen että panikoi itselleen sydänpysähdyksen ei tarkoita että vartija on siitä vastuussa jos vartija tekee täysin oikeasuhtaisen toimen naisen toimien vuoksi.

Nainen panikoi itselleen sydänpysähdyksen?

KUKA SINÄ OLET? Mene peilin eteen. Ja KYSY Kuka sinä olet?

Yllä en kirjoita että tietäisin syytä kuolemaan. Sitä ei ole kerrottu. Ylläoleva ilmaisu "vaikka sitten" indikoi, että pidän sitä epätodennäköisenä, mutta se on yksi täällä yleisesti spekuloitu asia että nainen "pelkäsi miehiä" ja "meni paniikkiin".

Minä tiedän kyllä kuka minä olen ihan ilman että tarvitsen peiliä :)

Sairasta että joku voi ajatella että nainen itse aiheutti itselleen tämän kuoleman. Miten kieroon kasvaneita mieliä voi olla. Ja sinua hymyilyttää.

Vierailija
2512/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa HS artikkeli vartijoiden aiheuttamista pahoinpitelyistä mm. Hollannin tai Belgian kansalainen pahoinpideltiin yrittäessään kiirehtiä junaan. Samoin nuori nainen jolla tumma poikkis retuutettiin ruhjeille pitkin maata ja haukuttiin äärioikeiston tutuin termein rotupetturi yms. Yhtään syytettä näistä ei saatu aikaan, koska työtoverit keksivät tekaistuja väitteittä uhreista vaikka videokamerat näyttivät aivan toista eli valehtelivat oikeudessa. Silti ei mitään syytteittä!!

Nää vartijat on pelkkiä n*tsijuntteja joilla ei ole mitään mahkuja muuhun työhön!!!

Vierailija
2513/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voi kuolla vahingossa tai "vahingossa" vartijoiden otteissa.

- eri

Vierailija
2514/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne naista oltiin viemässä ja miksi, kun ei ollut väkivaltainen? Hissiin tai kellariin, Avarnin tyyliin? Securitas, tappopalvelut. 

Ensin oltiin viemässä ulos, teki vastarintaa joten otettiin kiinni. Seuraavaksi nainen olisi luovutettu poliisille ja katsottu naiselle aiheellinen tuomio.

Vierailija
2515/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että joku ilmiantaja kyylä näki naisen vaan puhuvat Jeesuksesta tai aidosta avioliitosta, ne ovat aktiivisia ilmiantajia. Niillä on paha verkosto. Ja ihan fanaattisena.

Yksi vaihtoehto että lainannut rahaa jollekin laitapuolen ukolle joka pyynnöstä huolimatta ei maksa takaisin. Äijä hermostui ja soitti vartijat. Kyllä käytävillä olevat liikkujat näkyy valvontakameroissa. Kai ne ovat ne katsoneet, ja kertovat niistä. Joka tapauksessa turha kuolema kävellessään käytävää 4 raavasta miestä kamppaa maahan, raudoittaa,painavat ja pitelevät niin kauan että nainen kuolee.

Vierailija
2516/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eniten siinä videolla säätävä taitaa olla joku kehitysvammainen? Ei näytä ihan normaalilta. Samoin ne jalkoihin tarraavat pikkumikkihiiret. Yhdellä jo tuossa iässä hirveät selkäläskit ja alkava diabetes. 

Viimesessä lauseessa viittaat uhriin?

Vierailija
2517/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tästä jaksaa höpöttää joku? Ei tää nyt niin ihmeellinen tapaus ollu et topic ansaitsis enää olla pystys.

Jauhatteko tästä viel kuukauden päästäki?

Joo kun nyt ollaan linnuissa. Aivan mahta aa

Varisverkosto puolustaa aitojen avioliittojen vastustajia. Ja vastustaa jeesusta.

Vierailija
2518/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa HS artikkeli vartijoiden aiheuttamista pahoinpitelyistä mm. Hollannin tai Belgian kansalainen pahoinpideltiin yrittäessään kiirehtiä junaan. Samoin nuori nainen jolla tumma poikkis retuutettiin ruhjeille pitkin maata ja haukuttiin äärioikeiston tutuin termein rotupetturi yms. Yhtään syytettä näistä ei saatu aikaan, koska työtoverit keksivät tekaistuja väitteittä uhreista vaikka videokamerat näyttivät aivan toista eli valehtelivat oikeudessa. Silti ei mitään syytteittä!!

Nää vartijat on pelkkiä n*tsijuntteja joilla ei ole mitään mahkuja muuhun työhön!!!

Jonkun toimittajan kannattaisi lukea se minfon ketju, siellä entinen vartija kertoo työskentelykulttuurista. Nyt kannattaisi tonkia koko ala, vaikka nimettömänä haastatella porukkaa.

Vierailija
2519/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että joku ilmiantaja kyylä näki naisen vaan puhuvat Jeesuksesta tai aidosta avioliitosta, ne ovat aktiivisia ilmiantajia. Niillä on paha verkosto. Ja ihan fanaattisena.

Yksi vaihtoehto että lainannut rahaa jollekin laitapuolen ukolle joka pyynnöstä huolimatta ei maksa takaisin. Äijä hermostui ja soitti vartijat. Kyllä käytävillä olevat liikkujat näkyy valvontakameroissa. Kai ne ovat ne katsoneet, ja kertovat niistä. Joka tapauksessa turha kuolema kävellessään käytävää 4 raavasta miestä kamppaa maahan, raudoittaa,painavat ja pitelevät niin kauan että nainen kuolee.

Yks mahdollisuus kans et varasti nekkutikkareita lapsilta ja erehty luulemaan jotain miestä lapseksi joka sit ilmotti steveille.

Vierailija
2520/10574 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että jätettiin ilman tuomiota.

Kuulostaa ihan joltain korruptoituneelta hyvävelikerholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi