Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän eksä aiheuttaa mussa riittämättömyyden tunteita...mikä avuksi?

Vierailija
10.01.2023 |

Ahdistaa kun olen löytänyt miesystäväni ensiten vaimon instan ja sitä kautta saanut jokseenkin kattavan kuvan siitä millainen hän on...yllätyksekseni meillä on tämän eksän kanssa todella paljon yhteistä, lähes samat harrastukset ja kiinnostuksenkohteet ja ulkoisestikin olemme saman tyylisiä!

Pahinta kuitenkin on, että koska olemme kovin samanlaisia en voi olla vertaamatta itsäni häneen ja kaikki nuo jutut mitä itsessäni pitäisin positiivisena, niin se eksä on parempi jokaisessa! Hän on mua nuorempi, kauniimpi, isorintaisempi, parempi samoissa harrastuksissa jne. Auttaisi edes hitusen jos tietäisin että eksä jätti tämän naisen, mutta ikävä kyllä asia oli juuri päinvastoin.

Tuntuu ihan painajaiselta koko juttu, en mitenkään voi välttyä siltä ajatukselta että miesystävä on varmasti verrannut meitä toisiimme ja aikaisemmat asiat joista ajattelin että juuri ne tekevät minusta kiinnostavan ja erikoisen, niin eivät enää tunnu siltä. Olen jopa miettinyt pääsenkö asiasta yli vai pitäisikö vain sanoa miehelle ettei juttumme toimi ja erota.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sun miehesi tykkää pienemmistä tisseistä ja pitää sinua aivan riittävän kauniina hänelle.

Voi olla, että mies pitää sinusta jopa luonteesi takia eikä ulkonäköön liittyvistä syistä! Se onkin lohduttavaa, sillä kauneus on katoavaista ja rumuus sen kuin lisääntyy.

XD jotenkin tämä huvitti...tottahan se on.

-ap

Vierailija
42/44 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tutuisit exään? Voisi löytyä niitä huonojakin puolia ja toisaalta, et ehkä enää kokisi mustasukkaisuutta...

No en todellakaan ala kaveeraamaan miehen eksän kanssa, sitä paitsi asumme ihan eri paikkakunnillakin...kuulostaa jotenkin liian aikaa vievältä asialta, varsinkin kun mies its ei ole missään yhteyksissä tähän entiseensä, niin miksi ihmeessä minäkään yrittäisin olla?! vai ihanko ajattelit että sanoisin haluavani tutustua häneen lievittääkseni omaa mustasukkaisuuttani.

Ja tottakai hänessä on varmasti jotain huonojakin puoli ja itsessäni jotain piirteitä  jotka ovat taas parempia verrattaen häneen, mutta tuo vertailu ja tunne siitä että en riitä sellaisena kuin olen tai että ne asiat missä olen hyvä, niin eksä onkin ollut niissä vielä parempi...en vain tiedä miten päästä asiasta yli. Tai onko se edes oman mielenterveyteni kannalta järkevää yrittää.

-ap

ei siinä mitään vikoja ole. luota vaan siihen mitä filtteröityjen somekuvien kylkeen se on kirjoittanut

Tota ei niissä ole mitään sellaista tulkinnanvaraista tai filtteröintiä. Eksällä on myös kuvia ja videoita ilma meikkiä, eivätkä nuo asiat jotka minua vaivaa ole sellaisia asioita mistä voisi valehdella tai kirjoittaa. Vaan enemmänkin sellaisa jotka on helppo havaita sisällön perusteella.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kukaan ei tunnusta seuraavansa salaisesti kumppaninsa eksää somessa, koska eihän nyt kukaan järkevä ihminen sellaiseen sortuisi.

Vierailija
44/44 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kumppanin eksää kukaan seuraa, mutta omaa eksää kai joku😜 Pari vuotta erosta ja näin eksän, tulipa vanhat muistot mielee, vieläkin voi näköjään kaivata. Ihan olis halunnut palata vanhaan. Aika erikoista, eikö. No vaan uuden frendin viereen, niin eiköhän muistot taas unohdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi