Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan hiton kyllästynyt noihin muumituotteisiin ja etenkin mukeihin

Vierailija
10.01.2023 |

Jokaisella kaapit täynnä mukeja joiden arvon pitäis nousta tulevaisuudessa. Mullakin on parikymmentä, mutta kaikkia on käyetty eikä lisää ole ostettu vuosiin. Lisäksi on muumivaatteita aikuisille ja lapsille ja muumeja joka paikassa. Taitaa muumeille käydä köplösti kohta kun kaikki kyllästyy.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin juuri muumimukin Japaniin kolmellasadalla eurolla : )

NIIN VARMAAN!

Vierailija
62/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin viisi muumimuki, osan kyllä vähän alehintaan, mutta ostin sillä rahalla 6 kpl:tta Marimekon puutarhakahvikuppia ja 6kpl:tta puutarharuokalautasia. Ei kaduta yhtään. Kaapit tursuavat edelleen niin käytössä olevista kuin käyttämättömistäkin muumimukeista. Arvokkaimmat myin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koko Muumitouhu krääsineen on vain laadutonta rahastusta.

Vierailija
64/74 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kaikki mukit tyttäreni huusholliin. Olin niin läpi kyllästynyt niihin koska kaikilla on niitä. Mariskoolit myös yök.  Samoin Marimekko. Ei minun kotiin ikinä. Kaupat on kaikkea kaunista täynnä muutakin. Varsinkin Stokman.

Vierailija
65/74 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin kaikki mukit tyttäreni huusholliin. Olin niin läpi kyllästynyt niihin koska kaikilla on niitä. Mariskoolit myös yök.  Samoin Marimekko. Ei minun kotiin ikinä. Kaupat on kaikkea kaunista täynnä muutakin. Varsinkin Stokman.

Mulla on vain kaksi mustaa Mariskoolia, ne on sopivan goottimaisia :))

Vierailija
66/74 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks näitä Muumi-tuotteita keräävät naiset on aina meikkaamattomia, rasvaisen, huonoihoisen ja tasapaksun näköisiä?

Joo semmosia kananpyllytukkaisia, lipeäkalanaamaisia, kiukkuisia viivasuita jotka kuvittelee olevansa kauheen rempseitä mutta silti tyttömäisiä koska muumit.

Vierailija
67/74 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskisti ylihinnoiteltuja kaukoidässä teetettyjä mukeja joissa sarjakuvahahmon kuva liki 20€ ???  Mukin tekeminen Vietnamissa maksaa hädin tuskin €uroakaan.  Ei kiitos, samanlainen muki ilman hassua kuvaa maksaa 3-4€. Muumimukien "keräilyarvo" on sekin täysi vitsi, valmistajahan voi milloin tahansa polkaista 100.000 samanlaista lisää jos ostajia löytyy.

Vierailija
68/74 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois

Vierailija
69/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin omani pois. Arvo 640 euroa. Sain 320 euroa.

Torissa myynnissä nyt 3300 muumimukia.

En koskaan aio keräillä mitään,

Ensi viikolla lähtee lastenkirjat joita keräilin ja ikinä en aio keräillä mitään.

Ei ole ainakaan kannattavaa.

Vierailija
70/74 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 4 Muumi apukassia, joista yksi katosi. Tilasin juuri äsken kaksi lisää, kun pelkään, että valmistus lopetetaan. Hinta oli 9,90 kpl. Kärkkäiseltä.

Kassit ovat niin hyviä, ettei parempia voi olla. Niihin mahtuu vajaa kaksi Alepan kassillista. Ovat tosi vahvoja, ja ultra light kevyitä ja menevät pieneen tilaan. Aina on taskussa yksi kassi, ihan ulkoillessakin. Kassin päälle voi istua, jos on märkä penkki.

Kiinnitä pakkaustasku kuminauhalla kassiin kiinni, ettei se vahingossa katoa.

Muumi tove oxvam shopperi tuotenumero 102253326. Väri on hailakka, muumit tuskin erottuvat.

Mummi mukeja on osaa käyttää, mutta yksi alumiininen keksirasia löytyy. Aika ihana sekin, muoto kieleltään.

71/74 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta niitä ja myy ne mitä jo omistat

Vierailija
72/74 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kaupassa myytiin jo muumiperunoita. Hitto että meinasi kahvit pärskähtää jo nenästä kun mainoksen näin. Ei mitään rajaa tähän muumikrääsään.

Vierailija
73/74 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat missioksi tuhota kaikki muumiaiheiset jutut kun näet niitä. Siinä sulle hommaa loppuiäksi :D

Vierailija
74/74 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenikään hankkia kotiin Muumi tavaraa! Eikä Marimekossa ole ollut vuosikymmeniin kivaa ostettavaa. Ja Unikkoa vain eri väreissä, niin supertylsää.