Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihan hiton kyllästynyt noihin muumituotteisiin ja etenkin mukeihin

Vierailija
10.01.2023 |

Jokaisella kaapit täynnä mukeja joiden arvon pitäis nousta tulevaisuudessa. Mullakin on parikymmentä, mutta kaikkia on käyetty eikä lisää ole ostettu vuosiin. Lisäksi on muumivaatteita aikuisille ja lapsille ja muumeja joka paikassa. Taitaa muumeille käydä köplösti kohta kun kaikki kyllästyy.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut yhtäkään muumituotetta. Yllätyin, kun kutsuttiin naapuriin kotihääjuhlaan uusparille, morsian noin 45v.. Siellä ihan kaikki astiat, ruokavälineitä myöten, oli muumia. Ei minusta mitään juhla-astioita!

Vierailija
22/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ensimmäistäkään Muumi-tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla oli miltei joka loosissa myynnillä muumimukeja ja mari -skooleja.

Vierailija
24/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen vähän kaupassa kun ekan kerran näin muumi-perunapussin. 

Vierailija
25/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pärjännyt kaikki nämä vuodet ilmankin. Eikä mulla kaveripiirissäkään ole kuin yksi satunnainen muumimukien käyttäjä, ei siis kerääjä, mutta kahveja niillä juodaan muumeista.

Lähinnä kaikki vie aiheeseen liittyen tuliaisina ulkomaille, kun on pyydetty.

Muumimukit oli ainuita astioita, jotka tuotiin ulkomaille mukana ja ulkomaalaiset vieraat on haltioissaan. Myös Aaltomaljakot ja Kivi-tuikut ihastuttaa ja muistuttaa Suomesta täällä.

Vierailija
26/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks näitä Muumi-tuotteita keräävät naiset on aina meikkaamattomia, rasvaisen, huonoihoisen ja tasapaksun näköisiä?

siis muumin näköisiä. toinen ryhmä on ne pikkumyynaiset. kärttyisiä kiukuttelevia feministejä.

Vierailija
27/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Meidän taloon ei tule yhtään muumitavaraa. Piste.

Ei kiinnosta sun tai AP'n ulina. Piste.

Miksi teidän persettänne kaivelee näin suatanasti muiden muumit :D hellanlettas.

Vierailija
28/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparilla oli miltei joka loosissa myynnillä muumimukeja ja mari -skooleja.

oliko paljon arvo noussut? ainakin 1000e/muki.

Vierailija
29/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumit vie halut.

Kerrompa miksi.

Olin suhteessa itseäni vähän vanhemman naimisissa olevan nelikymppisen miehen kanssa, siis en tiennyt että hänellä on vaimo, ennen kuin sanoi kun näki minut punaisessa pitsisessä yöpaidassa, ja lipsautti siinä että miten seksikäs olen, kun oma vaimonsa käyttää vain Muumiyöpaitaa!

Olin vaan että mitä v-ua!?! Sulla on s-tana vaimo?!? Joku s-tanan Muumivaimo?!!!

Sen jälkeen meni halut, ja menee muuten nykyään aina halut kun näen jossain Muumituotteita!!!

:D

Joo, ei sitä lasten silmien alla käytetä mitään syntisen punaisia pitsiunelmia, ne jää makkariin. Mutta olihan tuokin tapa saada tietää olevansa toinen nainen.

Vierailija
30/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumit vie halut.

Kerrompa miksi.

Olin suhteessa itseäni vähän vanhemman naimisissa olevan nelikymppisen miehen kanssa, siis en tiennyt että hänellä on vaimo, ennen kuin sanoi kun näki minut punaisessa pitsisessä yöpaidassa, ja lipsautti siinä että miten seksikäs olen, kun oma vaimonsa käyttää vain Muumiyöpaitaa!

Olin vaan että mitä v-ua!?! Sulla on s-tana vaimo?!? Joku s-tanan Muumivaimo?!!!

Sen jälkeen meni halut, ja menee muuten nykyään aina halut kun näen jossain Muumituotteita!!!

Joo, ei sitä lasten silmien alla käytetä mitään syntisen punaisia pitsiunelmia, ne jää makkariin. Mutta olihan tuokin tapa saada tietää olevansa toinen nainen.

oilisko kannattanut kysyä jo aiemmin

Vierailija
31/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ensimmäistäkään Muumi-tuotetta.

Vautsivau! onko instagrammia että saadaan kaikki nähdäkkin? :D Vai onko tää nyt sellainen itsensä esille tuomisyritys? Muumiton miudu... vautsivau sexbätäng! sisustuksen allonharjalla ei muumeja näy! Äkkiä makrameet esiin!

Vierailija
32/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin jo vähän tyylikkäämpiä mukeja. Olen noitakin ostanut paremman puutteessa mutta en ihan oikeasti ole tykännyt koskaan.

Vierailija
33/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut yhtäkään muumituotetta. Yllätyin, kun kutsuttiin naapuriin kotihääjuhlaan uusparille, morsian noin 45v.. Siellä ihan kaikki astiat, ruokavälineitä myöten, oli muumia. Ei minusta mitään juhla-astioita!

No ei kyllä hääjuhlassa ihan toimi, mutta jos se kuvasti heitä, mikäs siinä.

Vierailija
34/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumit vie halut.

Kerrompa miksi.

oilisko kannattanut kysyä jo aiemmin

Eipä mulla ole kyllä tullut mieleen koskaan kysellä seurustelukumppanilta, että sattuuko olemaan perhe? Tai vaimoa?

Lähtökohtaisesti oletan, että mies on vapaa.

ohis

Vierailija
35/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika! Eikä!!!! Sä varmaan lähdit kiukkusena pois ja vähän paukutit ovia mennessäs?!

Vierailija
36/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään muumimukia en ole ostanut. Kolme olen saanut lahjaksi. Lapset saavat niistä kaakaota juoda, kivoja heille.

En jaksa käsittää, että joku kerää niitä ja asettelee johonkin hyllylle esille. Hölmön ja jotenkin rahvaan näköistä. Mutta mikäs minä olen arvostelemaan, huvinsa kullakin sanotaan.

Vierailija
37/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Ite en tykkää, malli on kyllä hyvä. Teema mukit käytössä. Niissä on kauniita värejä, harmi vaan kun ei tehdä enää esim Minna Immosen hedelmäkuosilla.

Vierailija
38/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain elämäni ensimmäisen Muumituotteen viime jouluna. Esi-isä mukin. Siinä oli ollut kuulemma niin osuva teksti, että kuvasti mua ja mun touhuja, että tytär osti. Lisäksi oli niitä tummanpuhuvia, sopii mulle kuin nenäpäähän.

Vierailija
39/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden saanut lahjaksi. En ole ikinä ostanut, enkä aio ostaakaan, yhtäkään muumituotetta. En ymmärrä kuka aikuinen ihminen haluaisi kaappiinsa moista roinaa.

Vierailija
40/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiwannissa tehtyä roskaa. Samoin Marimekon mukit ja suurin osa Arabian muista tuotteista. Aika tyhmä pitää olla jos luulee arvon nousevan tulevaisuudessa.