Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihan hiton kyllästynyt noihin muumituotteisiin ja etenkin mukeihin

Vierailija
10.01.2023 |

Jokaisella kaapit täynnä mukeja joiden arvon pitäis nousta tulevaisuudessa. Mullakin on parikymmentä, mutta kaikkia on käyetty eikä lisää ole ostettu vuosiin. Lisäksi on muumivaatteita aikuisille ja lapsille ja muumeja joka paikassa. Taitaa muumeille käydä köplösti kohta kun kaikki kyllästyy.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas Marimekon unikot tulee korvista ja miete lause sisustustaulut !

Veit sanat suustani! Äsken oli uutisissa pätkä kasarmista, jossa verhokapat unikkoa, sitten on patalaput, kassit, lakanat, mekot, essut.....Ei kiitos! Sama juttu kyllä muumitavaroiden suhteen.

Vierailija
42/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä sain huumorilahjana hattivatti-mukin, kun hattivatithan ovat, ehe ehe...

täynnä virtaa.

Kertaakaan en ole käyttänyt, kun on liian pieni sekä tee- että kahvimukiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niissä on paljon kivoja mukeja

Vierailija
44/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on kertynyt muumimukeja ja kulhoja lähinnä siksi kun nää on tosi hienoja ja niiden arvo tulee nousemaan niin saatte lahjaksi tämän sijoituksen

Joo just.

Vierailija
45/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ensimmäistäkään Muumi-tuotetta.

Harvemmin sivistyneillä ihmisillä on.

Noi on ihan W T kamaa.

Vierailija
46/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä uudessa muumimukissa sillä peikolla roiku pallit lattialla tai jotain ?? Tahallinen piirrosvika, vai harmiton?

Vierailija
47/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin itelleni ihanan muumi tunikan

Vierailija
48/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumit vie halut.

Kerrompa miksi.

Olin suhteessa itseäni vähän vanhemman naimisissa olevan nelikymppisen miehen kanssa, siis en tiennyt että hänellä on vaimo, ennen kuin sanoi kun näki minut punaisessa pitsisessä yöpaidassa, ja lipsautti siinä että miten seksikäs olen, kun oma vaimonsa käyttää vain Muumiyöpaitaa!

Olin vaan että mitä v-ua!?! Sulla on s-tana vaimo?!? Joku s-tanan Muumivaimo?!!!

Sen jälkeen meni halut, ja menee muuten nykyään aina halut kun näen jossain Muumituotteita!!!

:D

Joo, ei sitä lasten silmien alla käytetä mitään syntisen punaisia pitsiunelmia, ne jää makkariin. Mutta olihan tuokin tapa saada tietää olevansa toinen nainen.

Vai kuinka moni muumi-yöpaitainen palstamamma, jolla neljässä kympissä oleva äijä, miettii nyt että kävikö juuri se oma äijä vieraissa jonkun kaa? 😂

Vierailija
49/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymppisenä sain huumorilahjana hattivatti-mukin, kun hattivatithan ovat, ehe ehe...

täynnä virtaa.

Ihan ne sun Ikeat on saman kokoisia.

Vierailija
50/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täynnä virtaa.

Kuka edes ostaa Ikean astioita? Todella huonolaatuisia.

Tuon muumimukin lisäksi minulla on lähinnä Rörstrandia kaapissa, englantilaisten teemukien lisäksi...

Vierailija
51/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täynnä virtaa.

Tuon muumimukin lisäksi minulla on lähinnä Rörstrandia kaapissa, englantilaisten teemukien lisäksi...

Ikean kahvikupit ovat hyvin kestäviä oman kokemuksen mukaan.

T. köyhä opiskelija

Vierailija
52/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka joidenkin peffaa kirvelee yhtään muiden ihmisten kaappien sisältö tai kuinka ovat sisustaneet omat kotinsa ja onko se ja se arvokasta rahallisesti vai ei.

Se mitä omistat itse tai kuinka omaisuuttasi käytät on tasan sun oma asia.

Jos et tykkää keräillä miljoonaa muumimukia koristeeksi kaappeihin niin se on ihan fine yhtälailla kuin sekin että joku muu on niin tehnyt tai päättää tehdä.

Vierailija
53/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täynnä virtaa.

T. köyhä opiskelija

Kyllä ne ikean astiat kelpaa varakkaillekin, mutta oikeasti köyhät pätee joillain astioilla joiden pitää olla tätä tai tuota kunhan ei ainakaan sitä eikä näitä.

Vierailija
54/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. En ole ikinä tajunnut muumijuttujen pointtia. Katsoin kyllä muumeja lapsena mutta omaan silmään muumikamojen tyyli on tosi samanlainen kuin muidenkin lastenpiirrettyjen, enkä tajua miksi aikuiset ostelee muumikrääsää muille aikuisille tietämättä tykkääkö kyseinen ihminen edes muumeista! En minäkään ostele barbilautasia tai barbapapa-lusikoita puolitutuille lahjaksi ihan vaan koska ne on niiiiin ikonisia ja kaikkihan niistä tykkää. Minulle on kertynyt vuosien saatossa varmaan kymmenen muumimukia joka tuutista, yhtäkään en ole pyytänyt. Joitain mukeja on jopa tuplat.

Vierailija
55/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiwannissa tehtyä roskaa. Samoin Marimekon mukit ja suurin osa Arabian muista tuotteista. Aika tyhmä pitää olla jos luulee arvon nousevan tulevaisuudessa.

Thaimaassa, ei Taiwanissa.

Vierailija
56/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumit on kivoja, mutta onhan niitä kaikkialla. Kunpa ihmiset Muumikrääsän sijaan lukisivat Muumikirjoja. Niissä on paljon hyvää symboliikkaa. 

Mielestäni ne ovat aina olleet ahdistavia.

Vierailija
57/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täynnä virtaa.

T. köyhä opiskelija

Kyllä ne ikean astiat kelpaa varakkaillekin, mutta oikeasti köyhät pätee joillain astioilla joiden pitää olla tätä tai tuota kunhan ei ainakaan sitä eikä näitä.

Toki kelpaa, sillä kun ole mitään väliä jos rikkoutuu, mutta ei ne isompia ole kuin muutkaan mukit.

Vierailija
58/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täynnä virtaa.

T. köyhä opiskelija

Toki kelpaa, sillä kun ole mitään väliä jos rikkoutuu, mutta ei ne isompia ole kuin muutkaan mukit.

No väitän että jos ostan 4dl mukeja ne on kyllä isompia kuin nuo 2,6dl muumimukit. :D

Vierailija
59/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit on söpöjä ja tykkään katsoa niitä televisiosta, mutta muumimukeja tai muita muumituotteita ei tähän huusholliin tule:D Eivät sovi sisustukseeni enkä pidä siitä mukien muodosta. Tykkään esimerkiksi Villeyroy & Bochin Manoir ja Old Luxembourg -astiasarjoista (myös ne jouluastiat on ihania!). En pidä niistä muumimukien terävistä kulmista ja suorista linjoista, mukissa täytyy omasta mielestäni olla ns. pyöreyttä jotta sitä on miellyttävää pidellä kädessä. Myös Ikeassa ainakin joskus oli edullisesti kauniita mukeja.

Vierailija
60/74 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään Muumi-pottuja.😂😂