Miltä tuntuu täyttää 50?
Varsinkin jos on suhteellisen hyvin säilynyt. Pitäisi tietysti olla ylpeä jos on yhä hyvännäköinen ja voidaan jopa luulla nuoremmaksi mutta eipä taida olla oikeasti niin... :(
Kommentit (50)
Se tuntui oikein hauskalta, olimme Berliinissä ja pidimme hauskaa.
Oon nyt 54 ja elämä on oikeasti tosi hyvää tällä hetkellä. On suhteellisuudentajua, kokemusta, terveyttä ja jaksamisista. Hyvä yhdistelmä!
En stressaa turhista, liian monta läheistä olen jo joutunut hautaamaan joten elämän tärkeimmät asiat ovat jo kirkastuneet.
Pitkä parisuhde on muuttunut ja nyt ollaan hyvällä tavalla myös kumppaneina ja ystävinä toistemme kanssa. Yhdessä tekeminen ja oleminen on tosi kivaa ja hauskaa, turhaa nipotusta ja naputusta ei jaksa enää kumpikaan.
Lapset on opiskelemassa haluamiaan aloja eikä heistä ole isoja murheita, tavallisia äidin murheita, että auto ei liu liukkaalla ojaan jne.
Naama on se mikä on, hyvä mieli on paras ryppyvoide. Ja ne rypytkin ovat tuleet eletystä elämästä. Harmaita värjään kun ei vaaleat sovi kalpeaan naamaan, mutta ehkä jossain välissä annan harmaan kasvaa ja olen kiitollinen, että kasvaa tuuheaa ja vankkaa.
Yllättäen mun elämäni ei loppunut kun täytin 50. Mies lähenee jo 60 ja se kyllä hieman mietityttää ihan terveyden ja kaiken muun osalta.
Mun mielestä kaikkein ihanin ikä.
Seksuaalisuus ja oma naisellisuus huipussaan, kroppa kuosissa ja muutenkin kivan näköinen. Ei vaivoja. Kuopus jo koulussa joten omille ajatuksille alkoi olemaan tilaa. Työelämässä uran huipulla oli kivaa.
Tuosta on nyt kohta 13v ja kaipaan tuota ihanan kiihkeää aikaa!
Työpaikasta riippuen voi saada palkallisen vapaapäivän jos sattuu työpäivälle 50v-synttärit!
Joku kaljamahainen runkkari taas pisteyttää naisia. Kuule, olen kohta 50, käyn salilla, lenkillä sekä jumpassa ja näytän muuten ihan timmiltä. Miten siellä on asiat, kalja maistuu vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän kahden viikon kuluttua ja olen kärvistellyt ikäkriisissä jo 2v. Tuntuu pedonluvulta tuo 50. Se pomppaa joka paikassa (esimerkiksi liikenteessä) silmille koko ajan. Toisaalta, olen aika nuorekkaan näköínen eli kriisi ei liity ulkonäköön, olen tervekin toistaiseksi. Miksi en vaiin nauti elämästä vaan kipuilen jonkun helkkarin numeron kanssa?
Varmaan just siksi että se on ikä josta ajatellaan hedelmättömyyden alkavan. Kiitos rehellisyydestäsi ;)
mistä rehellisyydestä? En edes ole tuota hdelmättömyyttä ajatellut, kun moni ihminen on vapaahetoisestikin lapseton eikä tässä nyt lapsia ole tarvinnut yli 20v pohtia, kun silloin tuli saatua.
Hedelmällisyys nyt ei kiinnostanut pätkääkään enää 50v. Kun lapset on tehty jo parikymmentä vuotta sitten. Toki ehkäisy oli 50v. Vielä varmuuden vuoksi koska oli täysin normaali kierto.
Vierailija kirjoitti:
samalta kuin 49 ja 51. huoh.
Et taida olla nainen
Oikein hyvältä. Elämä on entistä mukavampaa. Turhat stressit ulkonäöstä karisseet ja nyt on jo sen verran varallisuutta että voi vapaa- ajallaan nauttia elämästä.
Kun täytin 50 olin elämäni kunnossa. Pian täytän 60 ja nyt alkaa vähän ikä tuntua. Tärkeintä on säilyttää terveys, erittäin hyvä ravinto, paljon erilaista liikuntaa, hyvät unet ja vapaa-aikaa oltava paljon. Työelämä ei kiinnosta tippaakaan, saan siis nukkua niin pitkään ja paljon kuin huvittaa. Matka aurinkoon suunnitteilla. Kiva parisuhde, mukava talo eikä rahahuolia. Mikäs ollessa leppoisassa vaiheessa. Väliin autan rahallisesti myös eläinsuojelua.