Tätä vartija asiaa ei saanut sanoa täällä, nyt se on iltalehdessä
Jos sisältö mahtuu ja sallitaan iltalehteen, miten sitä ei sallita tällä palstalla. Ihme touhua.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/afabb961-6b0b-424b-9e2e-ffd7e7e8c236
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Kai siihen koulutukseen kuuluisi seurata, hengittääkö ihminen normaalisti.
Edes yksikin olisi katsonut hengitystä, mutta ei.. Kuolema olisi vältetty. Surettaa tämä tapaus niihin paljon.
Täällä porukka näyttää aidosti luulevan, että se akka tapettiin suorastaan tahallaan. Kuka normaali työssä käyvä ihminen haluaa tappaa jonkun tahallaan? Nyt valoja päälle. Ja yrittäkääpä itse hellästi pitää maassa aisoissa huumepäissään huutavaa ja riehuvaa henkilöä. Heti jos yrität ottaa löysemmin, niin piripää pyrkii käyttämään sen tilanteen hyödykseen. Suomi lienee maailman ainoa maa, jossa taparikollisia säälitään enemmän kuin niitä uhreja, joille nämä taparikolliset ovat aiheuttaneet tuskaa.
Syyllinen on aika varmasti ollut kuollut itse vai miksi luulette, että vartijat olisivat juuri häntä ruvenneet kuumottamaan ilman mitään syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on taas tunteet päällä, ei mitään järkeä päässä, ettekö naiset tajua, että ilman vartijoita tai poliisia olisi anarkia (esim Haitin kaltainen) ja vain vahvimmat rikollisjärjetöt ja niiden miehet pitäisi valtaa, naiset olisi kaikkien roistojen poimittavissa ja ulkomaalaiset jengit hallitsisi koko pääkaupunkiseutua.
Eli väkivaltaiset miehet aiheuttavat uhan yhteiskunnalle ja se on naisten vika taas kerran?
Misandria olet.
Kerro nyt miten nämä vartijat "aiheuttavat uhan yhteiskunnalle", kun todelliseedessa he suojelevat sitä ja sinäkin sen turvallisuuskuplan alla elät?
-Vai luulitko, että olet niin kovanaama, että rikolliset ei uskalla kohdata sua?
Ilman vartijoita ja poliiisia ulkomaalaisjengit hallitsisi jo koko Snadia.
Miehet on ne, jotka yhteiskuntaa puolustaa, on sen rakentaneet jne.
Esim poliisi, palokunta, rakennukset, keksinnöt, hyvin vointi, kaikki miesten ansiota.
Siinä faktoja misandrianaisille.
Tätä miesten yhteiskunnan puolustamistahan ei tarvittaisi jos miehet eivät olisi niin väkivaltaisia. Väkivaltarikokset, sodat, terrorismi....miesten tekosia suurimmaksi osaksi. Näiltä toisten miesten sitten täytyy tätä yhteiskuntaa puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Syyllinen on aika varmasti ollut kuollut itse vai miksi luulette, että vartijat olisivat juuri häntä ruvenneet kuumottamaan ilman mitään syytä?
Ei ole syyllinen kuolemaansa koeta se nyt käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisihminen ei uskalla enää yksin mennä kauppakeskukseen. Yksin oleva on helppo saalis väkivaltafantasia transseissa oleville.
Olen kohdannut väkivaltaisia mieshenkilöitä sekä seuralaiseni kanssa ja sitten yksin. Seuralaisen kanssa tyypit on niin esimerkillisiä, mutta kun kohdattiin kahden kesken, niin alkoi tapahtua.
Kaksi näistä on saanut tuomion pahoinpitelystäni ja yhdet käräjät tulossa.
Huomioitavaa on, että en ole joutunut naisen pahoinpitelemäksi vaan miesten. Mikä miehiä vaivaa?
Yhtäkkiä henkinen väkivalta ei olekaan enää väkivaltaa, kun lynkkaaja-akat pääsevät jankuttamaan. Huoh.
Henkisellä väkivallallahan tässä nyt tapettiin yksi ihminen 🤦
Miksi ei voi pysyä asiassa oliko tämä voimankäyttö kohtuullista vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt saisi järjestää mielenosoituksen naiseen 4 raavaan miehen aiheuttamasta kuolemasta. Haluaisitko itse kuolla noin. Sanoi viimeiseksi sanoiksi ettei saa henkeä. Miksi edes yksi miehistä ei seurannut hengitystä. Miksi.
Tietenkin siksi kun "taas se akka draamailee" 🙄
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka näyttää aidosti luulevan, että se akka tapettiin suorastaan tahallaan. Kuka normaali työssä käyvä ihminen haluaa tappaa jonkun tahallaan? Nyt valoja päälle. Ja yrittäkääpä itse hellästi pitää maassa aisoissa huumepäissään huutavaa ja riehuvaa henkilöä. Heti jos yrität ottaa löysemmin, niin piripää pyrkii käyttämään sen tilanteen hyödykseen. Suomi lienee maailman ainoa maa, jossa taparikollisia säälitään enemmän kuin niitä uhreja, joille nämä taparikolliset ovat aiheuttaneet tuskaa.
Tämä ei ollut tapa rikollinen. Eikä piripää. Kun sanoi ettei saa henkä, niin Kait 4 raavasta miestä olisi voinut vaikka 5sm nostaa ylähengitystietä, ja seurata että henki kulkee, mutta yksikään ei seurannut. Kyllä toiminnallaan ja välilipitämättömyydellä aiheuttivat turhaan naisen kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, me kaikki luulemme ehdottomasti juuri niin. Olemme täysin varmoja, että tappaminen oli päämäärä ja se tehtiin täysin tarkoituksella. Viikkoja oltiin jo oikeastaan haaveiltu, että tulisipa se päivä kun saisi tappaa jonkun. Laitapa nyt itse niitä valoja päälle.
Jos tarkastelee ammattilaisen toimintaa kriittisesti, ei varmaan tarkoita, ettei asiakkaankin käytös olisi voinut olla aivan p***eestä. Se nyt vaan on enemmän ammattilaisen tehtävä omissa raameissaan pysyä. Jokainen palveluammatissa työskentelevä on varmaan tätä ihanuutta päässyt harjoittelemaan.
Tämä ei ollut tapa rikollinen. Eikä piripää. Kun sanoi ettei saa henkä, niin Kait 4 raavasta miestä olisi voinut vaikka 5sm nostaa ylähengitystietä, ja seurata että henki kulkee, mutta yksikään ei seurannut. Kyllä toiminnallaan ja välilipitämättömyydellä aiheuttivat turhaan naisen kuoleman.
Miten voi puhua jos ei saa henkeä?
Tuosta "I can't breathe" -läpästä tuli nyt lause, jota toistelee jokainen voimankäytön kohteeksi joutuva. Ja nyt kun sitä toistellaan, niin voimankäyttäjä ei mistään tiedä pitääkö väite paikkansa vai ei. Vai pitääkö tehdä niin että kun tuo lause tulee suusta, niin heti irti ja uhri vapaalle riehumaan.
Toki siinä olen samaa mieltä, että eihän ihmistä voi ns. hapettaa loputtomiin. Ja eihän hapettaminen voi olla ensimmäinen keino mitä käytetään.
Tuollasissa paikoissa kuin kauppakeskus ja muut tilat joissa on vartiointii, niihin ei liioin kannata ainakaan yksin mennä puhumaan ainakaan uskosta eikä politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi puhua jos ei saa henkeä?
Tuosta "I can't breathe" -läpästä tuli nyt lause, jota toistelee jokainen voimankäytön kohteeksi joutuva. Ja nyt kun sitä toistellaan, niin voimankäyttäjä ei mistään tiedä pitääkö väite paikkansa vai ei. Vai pitääkö tehdä niin että kun tuo lause tulee suusta, niin heti irti ja uhri vapaalle riehumaan.
Toki siinä olen samaa mieltä, että eihän ihmistä voi ns. hapettaa loputtomiin. Ja eihän hapettaminen voi olla ensimmäinen keino mitä käytetään.
Jos vaikka ei päästä vapaana riehumaan mutta silti antaa sen verran löysää että voi hengittää? Niinku semmonen välimuoto?
Miksi tämä aihe herättää näin paljon aggressiivista kommentointia? Mikä tässä triggeröi niin isosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhehän tässä nyt oli se, että vartijat koskivat naiseen. Naisille tulee järkytyksenä, että joku voi rajata heidän etuoikeutettua prinsessa-asemaansa noin. Naiset kuvittelevat saavansa tehdä mitä haluavat ilman että siihen on oikeutta puuttua.
Jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ehkä tämä on hyvä oppitunti naisille.
Opetus naisille on siis älä mene yksin ostoskeskukseen ja välttele varmuuden vuoksi vartijoita.
Opetus on, että tekee kuten vartija sanoo, eikä ala vastustamaan.
Että voidaan viedä sivummalle hakattavaksi ja potkittavaksi, kuten olemme vartijoiden kotivideoilta oppineet? Mikä silloin takaa hengen säilymisen?
No, koska ja missä ja miten tarkalleen sinut on hakattu vartijoiden toimesta?
-Vain myymälävaras trollaa täällä vartijoita vastaan, jokainen kunnon kansalainen ymmärtää, ettei tämä koske heitä, koska eivät riko lakia ja sääntöjä.
Vain rikollinen joutuu vartijan kanssa tekemisiin.
Sivuhuomio, jouduin itse tekemisiin vartijan kanssa kerran. Vartijassa ei ollut vika, vaan kaupan kassa oli VARMA että olin varastanut tuotteen Espoon keskuksessa eräässä liikkeessä kun portit hälytti ja kutsu vartijan. Olin maksanut siis mun ostokset ja portit hälytti, ja pystyttiin lopulta kuitenkin todistamaan että ei ollut mitään. Oli se noloa kun se vartija tuli siihen ja tyhjens mun laukun sisällön siihen kassan viereen :D En uskaltanu mennä enää siihen kauppaan aikoihin :D se myyjä oli niin vihanen muistan sen kyl aina. Kauppaan ei kannata ottaa mitään ylimäärästä mukaan vain pankkikortti ja puhelin :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti ja 24 lumihiutaletta jo ottanut herneen nenään. Noin se vaan on, j-lauta että ottaa aivoon nuo vapaasti kasvatetut, joilla on mielestään oikeus tehdä missä vaan mitä heille juolahtaa mieleen. Muiden taas on siedettävä puolestaan näiltä lumihiutaleilta vaikka miten huonoa käytöstä. Pitäisi vaan kädet taskussa kiitellä kun syljetään naamalle.
Oikeastiko ajattelit, että vartijan ei tarvitse mitään huonoa käytöstä koskaan sietää? Saati sitten poliisin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aihe herättää näin paljon aggressiivista kommentointia? Mikä tässä triggeröi niin isosti?
Veikkaan että vartijoita ja samanhenkisiä pelottaa, että pian ei saa enää kuin sanoa soo soo ja menee itu koko hommasta. Se saa sitten vähän kiehahtamaan ja puolustelemaan mahdollisia ylilyöntejäkin. Nuo hieman simppelin oloiset kiehahdukset sitten triggeröivät muita. Myönnän että vähän minuakin, kun alan luulla koko porukan olevan vähän hupsua.
Kyllä minä sitten hiukan hengitettyäni (onneksi pystyn, hehe) muistan, että totuus löytyy somekuplan ulkopuolelta.
Siinä meni ainakin vikaan, kun painettiin liian kauan neljän miehen voimin henkilöä maata vasten. Katsoin videon, niin mikään paikka ei liikahtanut moneen minuttiin, niin painettiin vaan, eikä hellitetty, vaikka ihminen oli silloin jo ilmeisesti kuollut. Vaikka vartijat olisivat saaneet liian vähän koulutusta, niin luulisi, että järki sentään jotain sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni ainakin vikaan, kun painettiin liian kauan neljän miehen voimin henkilöä maata vasten. Katsoin videon, niin mikään paikka ei liikahtanut moneen minuttiin, niin painettiin vaan, eikä hellitetty, vaikka ihminen oli silloin jo ilmeisesti kuollut. Vaikka vartijat olisivat saaneet liian vähän koulutusta, niin luulisi, että järki sentään jotain sanoisi.
Tämä. Nainen makaa 4 miehen alla minuutteja elottomana ja nää tollot vaan jatkaa. VÄÄRIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että vartijoita ja samanhenkisiä pelottaa, että pian ei saa enää kuin sanoa soo soo ja menee itu koko hommasta. Se saa sitten vähän kiehahtamaan ja puolustelemaan mahdollisia ylilyöntejäkin. Nuo hieman simppelin oloiset kiehahdukset sitten triggeröivät muita. Myönnän että vähän minuakin, kun alan luulla koko porukan olevan vähän hupsua.
Kyllä minä sitten hiukan hengitettyäni (onneksi pystyn, hehe) muistan, että totuus löytyy somekuplan ulkopuolelta.
Ei tässä yritetä sanoa muuta kuin että tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Pitää vaan luottaa siihen, että se mitä tapahtui ja miksi, selviää. Siihen asti voi käydä vaikka ulkoilemassa ja vaikka just, hieman hengitellä:).
Minä 50 kiloinen tanhupallo olen yksin saanut 40 kiloa painavamman ja mua paljon pidemmän miehen riehumisen rauhoitettua saamalla sen reisilukkoon ja siinä kiinni pitämällä ilman kenenkään hengen menetystä.
Ja sinä sanot, että tarvitaan mies per raaja saamaan nainen rauhoitettua?
Olis vähempikin riittänyt.