Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat älykkään miehen

Vierailija
08.01.2023 |

Ketjuissa jossa kysytään miesten haluttavampia ominaisuuksia, älykkyys saa aina eniten yläpeukkuja.
Ymmärrättekö että älykkyys jakautuu normaalijakauman mukaan? Suurin osa on keskinkertaisia, pieni osa sitä tyhmempiä ja pieni osa sitä fiksumpia. Silti tuntuu että te kaikki haluatte älykkään miehen. Ymmärrättekö te, että niitä ei riitä teille kaikille? Olette itse todennäköisesti keskinkertaisia, ainakin suurin osa teistä. Vai kirjoitteleeko vauvalle pelkästään Suomen STEM naiset? Miksi te ansaitsisitte älykkään miehen jos olette itse keskinkertaisia? Jos keskinkertaiset naiset haalii itselleen älykkäät miehet, älykkäille naisille ei riitä niitä ja he joutuvat tyytymään keskinkertaisiin miehiin.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älykkäällä miehellä on tilannetajua ja hänen kanssaan voi keskustella melkein aiheesta kuin aiheesta. Eli hän on sivistynyt ja kiinnostunut ympäröivästä maailmasta. Ja hänellä on mielipiteitä. Sanavarasto ei ole pelkästään p**lu tms. Älykäs mies ottaa naisen huomioon.

Nyt kirjoitit fiksusta miehestä, ei välttämättä älykkäästä. Itse tiedän mm. matematiikkakilpailun voittajan, jota ei kiinnosta mikään muu kuin oma työ. Ei osaa keskustella mistään muusta, ei seuraa uutisia, ei ole yleissivistystä, ei kiinnosta muiden työt edes omalla työpaikalla, on riidanhaluinen ja väittää tietävänsä asioita, joista ei tiedä mitään, jäykkä ja tilannetajuton.

Monilla älykkäillä on pissa noussut päähän. Eivät ole useinkaan hyviä kumppaneita parisuhdetta ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi