Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Liikunta! Aineenvaihdunta vilkastuu sen verran, että iho tuottaa itse kosteutuksensa. Päälleliimatut keinot eivät koskaan toimi täydellisesti.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
mistä te sen arvelette johtuvan?
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Pari ruokalusikallista virgin oil suuhun.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Liikuntaa, hyviä rasvoja mm lohi, avokado, pähkinät, oliiviöljy.
Itsellä toimii Misshan kurkkunaamiot. Kangasmaskia kannattaa pitää niin kauan että kangas osa on kuivunut
Origins Drink Up - overnight mask! Omalle erityisen herkälle, kuivalle iholle tämä on ollut pelastus. Käytän joskus yön yli, joskus päivisin. Todella riittoisa tuote ja hintakaan ei minusta ole kauhean paha, 25 e. Itsellä ko. tuubi kuitenkin kestää vuoden.