Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Minusta olisi ihan hauska kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Jos hoidat ihoasi joka päivä hyvin, niin tuollaisilla naamioilla ei enää mitään tee. Yhtenä päivänä tehty kosteusnaamio ei auta enää seuraavina päivinä. Hanki terveelliset elämäntavat ja kosteuta kasvot aamuin illoin hyvin, niin saat unohtaa naamiot.
Mä hoidan tosi hyvin joka päivä mtuta käytän silti naamiota välillä.
Vierailija kirjoitti:
Purifying Mousse yö -naamio auttaa mulla, joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. >3 Ei mitään epäilyttäviä ainesosia vaan 100% luonnonmukainen ja täyteläinen olematta kuitenkaan rasvainen. Iho tuntuu aina ravitulta yön jälkeen https://tinyurl.com/5c5j98hp plussaa vielä tuoksusta ja koostumuksesta. Mulla on jo toinen purkki menossa vaikka on myös yllättävän riittävä!
Purifying Mousse myös ehdottomasti oma lemppari <3
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
Olen jo pitkään suunnitellut vaihtavani yritystoimintani turveurakoinnista naisten kauneuteen.
Sloganiksi olen suunnitellut seuraavaa,
Uusi kauneusnaamio naisille, sukella paloaltaaseen.
Mette Mannonen käyttää liukuvoidetta kasvonaamiona öisin
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli postissa ilmaisnäytteitä kultanaamio ja etananaamio mutta en ole vielä testannut. Laitan viestiä sitten kun olen kokeillut.
No joko on kokeiltu? Odotan innolla testin tuloksia
Kultasuihku on myös hyvä kasvojen iholle
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Vierailija kirjoitti:
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Nythän taso nousee kun poistut
Jos hoidat ihoasi joka päivä hyvin, niin tuollaisilla naamioilla ei enää mitään tee. Yhtenä päivänä tehty kosteusnaamio ei auta enää seuraavina päivinä. Hanki terveelliset elämäntavat ja kosteuta kasvot aamuin illoin hyvin, niin saat unohtaa naamiot.