Miehet, kertokaa kullinne pisteistä
Minua jäi hämäämään, kun luin täältä tänään seuraavanlaisen kommentin peniksen menemisestä pilluun:
"Kalusta varmaan tuntuukin hyvältä, saahan se jokapuolelta stimulaatiota.
Valitettavasti pillussa ei ole samanlaisia vastaavia pisteitä alusta lopuun, kuin kalussa on."
Koitin kysyä kirjoittajalta, että mitä nuo pisteet ovat, kun en ole koskaan moisesta kuullutkaan, mutta sain vain asiattoman vastauksen.
Ymmärsin siis tuosta kommentista, että kalun varressa(kin) on jotain nautinnollisia pisteitä. Miehen g-pisteen ja terskan herkkyyden frenulumeineen toki tiedän, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että peniksen varressa ei mitään pisteitä olisi. Kertokaa miehet, onko?
Kommentit (25)
Voit ajatella koko peniksen yhdeksi jättikokoiseksi klitorikseksi niin varmaan helpompi ymmärtää.
Ei siinä mitään erillisiä pisteitä ole - se koko makkara on yksi piste.
Vierailija kirjoitti:
Voit ajatella koko peniksen yhdeksi jättikokoiseksi klitorikseksi niin varmaan helpompi ymmärtää.
Juuri tuota ajoin takaa. Oikeastaan voi puhua hermopisteistä; nehän jopa laskettu - niitä on paljon, mutta vieläenemmän niitä on klitoriksessa. Jokatapauksessa siksi mies saayhdynnässä kaiken stimulaation.
Mulla on täydet kymmenen pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täydet kymmenen pistettä.
Laita kuva!
Kiimainen kulli kirjoitti:
Mulla herkin "piste" on terskan ja esinahan liitoskohdassa heti terskan alapuolella. Seuraavaksi herkin alue on terskan ja varren välinen alue. Varressa itsessään ei ole nautintoa tuottavia pisteitä. Kolmanneksi nautintoa tuottavin alue on anus.
Siinä on se frenulum, joka jo mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tässä ei ole mukamas oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Peniksessä on vähemmän hermopisteitä kuin klitokriksessa. Se ei siis ole miltään kohtaa yhtä herkkä kuin klitoris.
2. Ainoastaan terska on herkkä, itse varsihan ei kauheasti tunne mitään.
Pumppausliike tuntuu hyvältä, koska se liikuttelee esinahkaa edestakaisin, mikä stimuloi terskan alueen tuntohermoja ja toisaalta koska työntövaiheessa terska hankaa vaginan seinämiin, kun se paljastuu esinahan alta.
Kyllä on ihmeellisiä kulleja miehillä, jos ei varren puristelu ja puristuksen liike tunnut kullissa hyvältä. Itsellä ainakin on pillun puristelu kullinvaressa kaikki kaikessa, ei niinkään terskan hierominen. Mahtaako edes laueta pelkän terskan hyväilyllä. Vaatii aina puristuksen ja runkkausliikkeen varrresta lauetakseen. Pillu on vielä tehokkaampi, kun puristaa ja hivelee koko mitalta kauttaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Peniksessä on vähemmän hermopisteitä kuin klitokriksessa. Se ei siis ole miltään kohtaa yhtä herkkä kuin klitoris.
2. Ainoastaan terska on herkkä, itse varsihan ei kauheasti tunne mitään.Pumppausliike tuntuu hyvältä, koska se liikuttelee esinahkaa edestakaisin, mikä stimuloi terskan alueen tuntohermoja ja toisaalta koska työntövaiheessa terska hankaa vaginan seinämiin, kun se paljastuu esinahan alta.
2. Varsi ei ole kuitenkaan tunnoton. Erityisesti alapinta on melko herkkä. Yläpinta vastaa tuntoherkkyydeltään esim. käsivarren ihoa. Alapintaa vertaisin sormenpään tuntoherkkyyteen.
Näin omassa tapauksessani. En tiedä, onko tässä paljonkin yksilökohtaisia eroja.
Miehen penis ja naisen klitoris ovat tutkimusten mukaan aivan samankaltaisia, mutta käänteisiä. Peniksessä on terska ja varressa sivuilla ja alapuolella menevät paisuvaiset. Klitoriksessa on huippu ja sen alla paisuvaiset jotka kulkee molemmin puolin emättimen sivuja välilihaan asti sekä pillun sisälle. Molempien paisuvaiset turpovat hyväilyijen nostaesssa kiihoitusta. Molemmat myös nauttivat paisuvaisten ja terksan/klitoriksen hyväilystä. Pelkkä terskan tai klitoriksen huipun hyväily ei useinkaan riitä orgasmeihin tai on ainakin yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmeellisiä kulleja miehillä, jos ei varren puristelu ja puristuksen liike tunnut kullissa hyvältä. Itsellä ainakin on pillun puristelu kullinvaressa kaikki kaikessa, ei niinkään terskan hierominen. Mahtaako edes laueta pelkän terskan hyväilyllä. Vaatii aina puristuksen ja runkkausliikkeen varrresta lauetakseen. Pillu on vielä tehokkaampi, kun puristaa ja hivelee koko mitalta kauttaaltaan.
Sulla on tuota samaa vikaa kuin sillä toisellakin palstan vakiokommentaattorilla: kaikki joiden vehkeet tai mielihalut toimivat jotenkin eri tavalla kuin omat, ovat outoja ja ihmeellisiä. Et ole miehen arkkityyppi sen enempää kuin se toinenkaan on naisen.
Asiaan, kerron kysyjälle omasta kullistani. Selvästi herkin alue on yläosa, terska, frenulum ja niiden lähiseutu, mutta ei siinä mistään pisteestä voi puhua. Varsi on selkeästi tunnottomampi, enkä esimerkiksi runkatessa tai käsihoidossa niin välitä varren hieromisesta koko käden kovalla otteella, mieluummin parilla sormella kevyemmin yläosasta. Terskan ihoa voi sivellä hyvin kevyestikin, mutta vain liukastettuna, muuten voi tehdä lähinnä kipeää.
Toisaalta ymmärrän ehkä myös tuota kovemman ja kokonaisvaltaisemman puristuksen koulukuntaa, kun olen hieman liian ahdasta tekopillua kokeillut. Sehän puristaa aika luonnottomasti koko matkalta ja jatkuvasti, ja kieltämättä orgasmi sillä tuntuu aivan erilaiselta ja intensiivisemmältä. Omaan makuuni se kuitenkaan ei oikein ole, koska tulen aivan liian nopeasti, enkä ehdi kunnolla uppoutua nautiskeluun, mikä taas mulle on itsetyydytyksessä ehkä se paras puoli.
Ainahan sitä toki vertaa itseensä. Mutta ehka mun iso .yrpä vaatii vain sitten kovempaa käsisittelyä ja puristelua. Kestää kovaakin käyttöä sattumatta, jos vain on tarpeeksi liukasta. Ja parhaiten ja nautittavimmin puristusta juuri varresta ja aivan kalun tyvestä. Sieltä pumpaten verta, jolla turpoaa lisää ja nuppia kohti. Esinahka on seisokissa käytännössä kadonnut, joten kaikki liike varressa kulkeutuu terskaan asti. Penisrengasta ei ole oikein pystynyt käyttään, kun tuntunut, että kaluni räjähtää verenpaineesta ja laukeaa heti.
Runkkausta olen harrastanut vain vähän, joten sitä ei ole kiinni. Hyvä jos pari kertaa kuussa. Mutta naimista kyllä jatkuvasti. Tiukassa pillun puristuksessa ei ole kauaa kestänyt ,muttei ole vaimokaan halunnut onneksi pidempään. Siksikin opetellut päteväksi nuolemaan.
Mutta niin se varmaan on, että kulleissa on yhtä paljon eroja kuin pilluissakin. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen penis ja naisen klitoris ovat tutkimusten mukaan aivan samankaltaisia, mutta käänteisiä. Peniksessä on terska ja varressa sivuilla ja alapuolella menevät paisuvaiset. Klitoriksessa on huippu ja sen alla paisuvaiset jotka kulkee molemmin puolin emättimen sivuja välilihaan asti sekä pillun sisälle. Molempien paisuvaiset turpovat hyväilyijen nostaesssa kiihoitusta. Molemmat myös nauttivat paisuvaisten ja terksan/klitoriksen hyväilystä. Pelkkä terskan tai klitoriksen huipun hyväily ei useinkaan riitä orgasmeihin tai on ainakin yksipuolista.
No minulla kyllä orgasmi irtoaa ihan vaan klitoriksen hyväilyllä. Ja ne paljon puhutut lisäosat jossain sisäosissa, ovat, ainakin minulla, nin syvällä, ettei ne tunnu missään vaikka mieheni kalu onkin pitkähkö sekä paksu. Joten niistä ei ole iloa minulle. Yhdyntä tuntuukuitenkin tosi hyvälle, monestakin syystä, ja olen minä orgasmmin saanutkin niin, mutta se on jotenkin vaikeeta kuitenkin. Kun saan upeat ja isot orgasmit sillä klitoriksella ja mahdollisesti mies panee samalla, en enempää vois halutakkaan. En usko olevani ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla kyllä orgasmi irtoaa ihan vaan klitoriksen hyväilyllä. Ja ne paljon puhutut lisäosat jossain sisäosissa, ovat, ainakin minulla, nin syvällä, ettei ne tunnu missään vaikka mieheni kalu onkin pitkähkö sekä paksu. Joten niistä ei ole iloa minulle. Yhdyntä tuntuukuitenkin tosi hyvälle, monestakin syystä, ja olen minä orgasmmin saanutkin niin, mutta se on jotenkin vaikeeta kuitenkin. Kun saan upeat ja isot orgasmit sillä klitoriksella ja mahdollisesti mies panee samalla, en enempää vois halutakkaan. En usko olevani ainoa.
Joo en epäile ollenkaan. Kun nuo elimet ja paisuvaiset on miehillä ja naisillä käänteisiä, niin uskon vahvasti, että elimien ja paisuvaisten koot vaihtelevat naisillakin siinä missä miehillä. Eli joillakin naisilla paisuvaiset on isot täyttäen pilluakin syvemmältä. Tutkimusten mukaan naisten paisuvaiset pitäisi olla yhtä isot, eli joillakin voi vastata 12cm kalua ja joillakin 20cm kalua. Siten mielihyvä- ja kiihtoituspisteet vaihtelevat samassa suhteessa. Naisilla nuo paisuvaiset ei vain näy päällepäin. Luulisin, että vaimollani on isot, koska pillu turpoaa tiukaksi samoin häpyhuulet pulleiksi. Viime vuosina olen hieronut tarkoituksella pillun sivulla olevia paisuvaisia. Hieronut ennen varsinaista suuseksiä voimalla peukaloa käyttämällä. Selkeästi lisännyt vaimon pillun turvotusta ja kiimaa. Helpottanut siten orgasmien nuolemista.
Erikoisen hyvältä tuntuu, jos nainen nuolee kullia "väärinpäin" eli kieli lipoo kullin selkää eikä mahaa. Siinä tosin on vaarana tulla todella nopeasti niin maltilla kuitenkin!
Terskassa ja sen takana paljaassa osassa ( siis kun esinahka on kiristetty taakse) on minulla noin 90-95 % tuntohermoista. Varsi ei tunne läysässä pimpsassa juuri mitään. Jos nainen osaa puristella alapään lihaksilla tai on luonnostaan tiukka suuaukolta, voin nauttia siitä lopusta 5-10%:sta, muuten kalun syvyydellä pimpsassa ei ole mitään merkitystä. Siis ensimmäiset 10 senttiä riittävät minulle ihan niin kuin useimmille naisillekin. Sillä lopulla alle kymmensenttisellä vain venytetään peräseinää. Mutta paksuus ratkaisee enemmän. Pohjaan työnnettävällä juuresta paksulla kalulla kun voi venyttää miltei kaikkien naisten suuaukkoja ja siitä useimmat pitävät. Näin minulla, kokemusta parista tusinasta naisia.
Kyllä tyven takaosassa on jotai mystisiä pisteitä, kokeilkaas seuraavaksi, kun seisoo,, laittaa etu ja keskisormi kalun ala puolelta vähän kun kivesten sisään ensimmäistä niveltä myöden ja hieman liikutella ees taas...yksi nainen kerran opetoi näin ja samalla antoi suu seksiä, kiitos hänelle tästä opista...
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis mies vai tulitko lukeneeksi otsikkoa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota ajoin takaa. Oikeastaan voi puhua hermopisteistä; nehän jopa laskettu - niitä on paljon, mutta vieläenemmän niitä on klitoriksessa. Jokatapauksessa siksi mies saayhdynnässä kaiken stimulaation.
Mies saa yhdynnässä kaiken stimulaation. Ajat nyt tässä ilmeisesti sitä takaa, että nainen ei taas saa yhdynnästä yhtään mitään? Tiesitkö, että ei ne kaikki miehen "hermopisteet" ole peniksessä, vaan on esim eturauhanen. Monet miehet pitävät myös kiveksien ja välilihan hyväilystä. Miksi siis mies saa mielestäsi yhdynnässä _kaiken_ stimulaation? Toisekseen, naisellakin on vaikka kuinka monia pisteitä siellä emättimessä, koska klitoris ulottuu hyvin laajalle alueelle. Yhdyntäasennosta riippuen myös se klitoriksen ulkoinen osa voi saada hyvinkin kosketusta ihan ilman sormia. En tietenkään sano, etteikö niitä sormia voisi käyttää apuna, mutta ihan yhtä lailla se nainen saa yhdynnässä stimulaatiota, kuten mieskin.
Mulla herkin "piste" on terskan ja esinahan liitoskohdassa heti terskan alapuolella. Seuraavaksi herkin alue on terskan ja varren välinen alue. Varressa itsessään ei ole nautintoa tuottavia pisteitä. Kolmanneksi nautintoa tuottavin alue on anus.