Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kertokaa kullinne pisteistä

Vierailija
07.01.2023 |

Minua jäi hämäämään, kun luin täältä tänään seuraavanlaisen kommentin peniksen menemisestä pilluun:

"Kalusta varmaan tuntuukin hyvältä, saahan se jokapuolelta stimulaatiota.
Valitettavasti pillussa ei ole samanlaisia vastaavia pisteitä alusta lopuun, kuin kalussa on."

Koitin kysyä kirjoittajalta, että mitä nuo pisteet ovat, kun en ole koskaan moisesta kuullutkaan, mutta sain vain asiattoman vastauksen.
Ymmärsin siis tuosta kommentista, että kalun varressa(kin) on jotain nautinnollisia pisteitä. Miehen g-pisteen ja terskan herkkyyden frenulumeineen toki tiedän, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että peniksen varressa ei mitään pisteitä olisi. Kertokaa miehet, onko?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan reunan takana, esinahan alla on tuntoherkkää, mutta jostain syystä minulla tuo alue on herkempi terskan vasemmalla kuin oikealla puolella.

Vierailija
22/25 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kyllä ole mitään pisteitä, jos ei toki luomia yms tarkoiteta.

Herkin osa on hartioiden välissä, riippuen yksilöstä. Pää+Alapää kulkee käsi kädessä , kuten naisellakin suurin tunto on siellä pääkopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, täällä seksi-insinöörit laskee panokulmia ja pintapaineita. Nainen on siis vain pintaa, jota hinkata, puristaa ja painaa. 

Vierailija
24/25 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kymmenen pisteen kulli

Vierailija
25/25 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne arvon miehet! Summa summarum, kuten arvelinkin niin oli kuin olikin ihan kh:n höpöpuhetta että peniksen varressa olisi jotain pisteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän