Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörittekö yöpaita päällä pitkin iltaa sohvilla ja sitten menette se päällä sänkyyn??

Vierailija
07.01.2023 |

Oikeasti, tekeekö ihmiset niin että pukevat illalla yöpaidan päälle ja sitten vielä hengailette televisiota katsomassa ja iltapalalla?? Yöpaita laitetaan päälle juuri ennen sänkyyn menoa, muuten se likaantuu ja sänkyyn kulkeutuu ties mitä roskaa. Mä en pidä sitä ikinä muualla kun sängyssä!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama pyjama paita kuukauden käytössä, sitten sotkin sen vahingossa kiimoissani eritteillä. Nyt se on puhtaama laatikossa.

Vierailija
42/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengaan yöpuku päällä sohvalla. MUTTA, mulla on siinä erillinen, puhdas peitto allani.

Mullapa onkin nahkasohva, joten voin olla sohvalla yövermeet päällä ilman erillisiä peittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kodin ulkopuolelle vaatteet, aamuasu ja koti-ilta-asu ja yöasu.

Vaihdan nämä pukeutumishuoneessa.

Sisäkkö huolehtii siivoukdrsta ja ilta/aamupalan tarjoilusta.

Päivällisen ja lounaan nautin ravintolassa.

Vierailija
44/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengaan yöpuku päällä sohvalla. MUTTA, mulla on siinä erillinen, puhdas peitto allani.

Mullapa onkin nahkasohva, joten voin olla sohvalla yövermeet päällä ilman erillisiä peittoja.

Nahkasohva haisee perseelle.

Vierailija
45/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nukkuu jossain VAATTEISSA?

Paitsi vauvat ja vanhukset. Hyi.

Lakanat pysyvät siistimpinä vaatteet päällä nukkuessa. Helpompi se on vaihtaa yövaatteet useampi kerta viikossa kuin lakanat. Sinun lakanoillesi voi sanoa hyi ja yök, täynnä haisevaa hikeä ja alapään eritteitä.

Vierailija
46/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpaita? Miksi yöllä pitää olla paita? Mä pyörin illan sohvilla kotivaatteissa, ja otan ne pois kun menen sänkyyn.

Ihan kotivateiss pyörin kotini tai kämppäni.Kun ilta tulee on maatemenon aik.Pikainen suihku,hampaiden pesu. Pikkikset pälle ja T-paita. Sukellan vuoteeseeni.Minua ei ainakaan kiinosta miten ihmiset nukkuu tai pyörii vaateetus kodissaan.Ihan sama nukkuvatko alasti vai duuni vaateet päällä.

Vierailija
47/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan mennä päikkäreille sänkyyn peiton alle kotivaatteissa.

Mistä tämmönen, jopa sairaalloinen, bakteeri- ja epäpuhtauskammo? Ihan nähnyt tieteelliseen tutkimukseen pohjautuvia juttuja kuinka liika puhtaus on jopa haitaksi immuniteetille ja saattaa lisätä esimerkiksi allergioita.

Vierailija
48/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina kotona ollessani yöpuku päällä.

Vierailija
49/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen laitetaan tietenkin yöpaita päälle ja hengaillaan siinä.

Vierailija
50/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä harmaat kangassohvat, mistä ei voi irrottaa päällistä haisevat takuulla enemmän. Ovat myös täynnä rasvaisten sormien jälkiä kaikenlaisista syömisoperaatioista.

Vierailija
51/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla paskainen sohva.

Vierailija
52/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä harmaat kangassohvat, mistä ei voi irrottaa päällistä haisevat takuulla enemmän. Ovat myös täynnä rasvaisten sormien jälkiä kaikenlaisista syömisoperaatioista.

Joillakin on sellainen keksintö kuin ruokapöytä.

Vierailija
53/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kotivaattewt jotka on suihkun jälkeen päällä ja sitten alushoususillani nukkumaan

Vierailija
54/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on sellainen keksintö kuin ruokapöytä.

Syötkö aina juustonaksutkin ruokapöydän ääressä?

Vierailija
55/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole erillisiä sänky- ja sohvavaatteita. Ei myöskään sohvaan mitään vierassuojaa. Petaamattomassa sängyssäkin saatan loikoilla ihan missä vaatteissa sattuu.

Vierailija
56/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut alasti reilut 20 vuotta, en enää voisi kuvitella meneväni nukkumaan jossain yöpaidassa. Jätin sen aikanaan kun olen kova pyörimään ja pitkä yöpaita oli aina sen tuhannen kierroksella kun heräsin. Siirryin t-paita ja kalsarivaatetuksen kautta ilkosilleni. 

Jos olen kylässä tai esim. työmatkalla hotellissa yötä vieraamman ihmisen kanssa, otan yöksi t-paidan ja pidän pikkuhousut jalassa mutta kyllä se on outoa ja ahdistaa kun on tottunut nukkumaan ilman vaatteita. Yhtään yöpaitaa ei kaapeista löydy. N63

Vierailija
57/57 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lämmitys talossa, ei tarvitse pukea mitään yöksi, miksi pitäisi pukea epämiellyttäviä fledjui, sitten valittaa aamulla en saanut viimeyönä taaskaan nukuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi