Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörittekö yöpaita päällä pitkin iltaa sohvilla ja sitten menette se päällä sänkyyn??

Vierailija
07.01.2023 |

Oikeasti, tekeekö ihmiset niin että pukevat illalla yöpaidan päälle ja sitten vielä hengailette televisiota katsomassa ja iltapalalla?? Yöpaita laitetaan päälle juuri ennen sänkyyn menoa, muuten se likaantuu ja sänkyyn kulkeutuu ties mitä roskaa. Mä en pidä sitä ikinä muualla kun sängyssä!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muiden tavat kuuluu sulle? Ehkä kannattaisi pestä se sohva, jos se on likainen ja roskainen 🤦

Vierailija
2/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita? Miksi yöllä pitää olla paita? Mä pyörin illan sohvilla kotivaatteissa, ja otan ne pois kun menen sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole omistanut yöpaitaa. Nukun alasti

Vierailija
4/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hengaan joka ilta yöpaidalla sohvalla ja myös keittiössä iltapalalla. Ei se mene siitä miksikään. Sohva on siisti, samaten keittiön tuoli.

Vierailija
5/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuljen koko päivän siinä yöpaidassa, jos ei ole mihinkään menoa. Koiranulkoilutukseen puen vain ulkovaatteet siihen päälle

Vierailija
6/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tallityötkin yöpuku ulkovaatteiden alla.

Vierailija
7/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja pesen hampaatkin, kun iltapala on syöty. Sitten kun alkaa väsyttää, niin menen suoraan sänkyyn.

Vierailija
8/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaan yöpuku päällä sohvalla. MUTTA, mulla on siinä erillinen, puhdas peitto allani.

Vierailija
9/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta mulla on erikseen kotivaatteet. En ikinä mene sohvalle vaatteilla joita käytän kodin ulkopuolella.

Vierailija
10/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita että olisi mitenkään likainen sohva, siinä on kuitenkin sitä näkymätöntä likaa ja päivävaatteista irronnutta bakteereja sun muuta.

Vierailija
11/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä tarkoita että olisi mitenkään likainen sohva, siinä on kuitenkin sitä näkymätöntä likaa ja päivävaatteista irronnutta bakteereja sun muuta.

Uskallan väittää, että bakteereja löytyy myös sinun sängystäsi petivaatteineen.

Vierailija
12/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en hengaisi sohvallakin yöpaidassa? Ei minun sohvani likainen ole kun en istu siinä ulkovaatteilla. Ja jos ja kun joku tulee kylään, sohvasta tulee vaan nätimpi kun saa ylleen virkatun päiväpeiton, mikä on paljon helpompi pestä kuin sohvatyynyjen päälliset.

Yhden hengen taloudessa on aikas helppoa tietää mitä on ollut milläkin pinnalla.

Vierailija
13/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole asiassa ikinä ongelmaa nähnyt ja olen sentään aika tarkka puhtaus ymv asioissa, kuulema hieman neuroottinenkin..

Meillä on kotivaatteet erikseen niistä joissa olemme esim.töissä, opinahjossa jne eli niissä on vain niitä koti"likoja" sikäli mikäli niitä ehtii kertymään, koska myös kotivermeet vaihtuu parin kolmen päivän välein ja koska kodin siisteystaso on varsin hyvä niin en näe yökkärillä sohvalla olemista ongelmana. Lisäksi sohvan suojana oleva vaalean kerman värinen kangas pestään 60 asteessa säännöllisesti ja pesemme myös hanurimme ns kakkosasian jälkeen eli ei ole myöskään palstan tituleeraama "sohva haisee perseelle" meillä.

Vierailija
14/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta mulla on erikseen kotivaatteet. En ikinä mene sohvalle vaatteilla joita käytän kodin ulkopuolella.

En minäkään. Kun ajattelen työmatkaa julkisilla ja kuka penkissä on istunut, joskus bussilla kulkee näitä laitapuolen kulkijoita kuset ja paskat housuissa niin ei tee mieli pyöriä kotona enää niissä vaatteissa joissa liikun kodin ulkopuolella.

Vierailija
15/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailen koko päivän yöpaidassa jos ei ole mihinkään menoa. Miksi pitäisi riisua, ihanaa pitää joskus yöpaita päiviä:) Ihan parasta.

Vierailija
16/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että ihollasi on jokaikisellä neliösentillä satoja miljoonia bakteereja niin monessa kerroksessa että alimmat ovat anaerobisia (eivät siedä ilmakehän happea)? Ja että jos ne eivät eläisi, lisääntyisi ja kuolisi ihollasi joka ikinen sekunti, sinä kuolisit hyvinkin nopeasti. Ne ovat riippuvaisia meistä ja näinollen puolustavat meitä muilta bakteereilta jotka voisivat aiheuttaa tulehduksia tai pahempiakin tauteja.

Vierailija
17/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpaita? Miksi yöllä pitää olla paita? Mä pyörin illan sohvilla kotivaatteissa, ja otan ne pois kun menen sänkyyn.

Sama. Jos on kylmä, otan kaapista jonkun väljän paidan. Yleensä nukun vain pikkuhousut jalassa. Mutta olovaatteet muuten, pous kun menen sänkyyn.

Vierailija
18/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos on kylmä, otan kaapista jonkun väljän paidan. Yleensä nukun vain pikkuhousut jalassa. Mutta olovaatteet muuten, pous kun menen sänkyyn.

Mihin niitä pikkuhousuja yöllä tarvitsee?

Vierailija
19/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö sulla vieraita?

Vierailija
20/57 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuvun päällä on tietysti sellainen päällisvaate muualla liikuttaessa kotona ja yöksi se riisutaan ja aamulla puetaan taas aamukahveelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä