Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
181/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä juristi on monen miehen mielestä luotaantyöntävä. Sairaanhoitaja tai psykologi paljon parempi.

DI

Vai on miehillä luotaantyöntävät ammatit naisille. Selittänee miksi moni mies menee hiljaiseksi kun kuulee ammattini. Mielestäni olen kuitenkin ihan lupsakka nainen, töissä toki jämpti.

Olen tite DI.

DI nainen on ihan ok, mieluummin ei kumminkaan ihan matematiikka-autisti. Miten osaat pehmeämmät arvot?

En ole matikka-autisti vaikka matikka olikin helppoa. Nykyään iän myötä olen muuttunut lupsakammaksi, töissä tosin olen jämäkkä kun vastaan suurista kokonaisuuksista. Niin suurista että tuskin uskoisit jos kirjoittaisin tähän. Enkä tunnistautumisen pelossa viitsi kirjoittaakaan.

Tämä on kyllä turn off.

Ja paha olikin :(

Vähän pelkään ettemme pysty ap: tä auttamaan. Loogisesti älykäs on varmasti mutta tunneälyn puute näkyy.

Tuohan kuulostaa unelmien naiselta. Ei tunneälyä tarkoittaa vähemmän draamaa.

En mä jaksa sellasta tunneälykköä joka haluaa diskuteerata koko illan miltä tuntuu ja miten sanoitan tunteitani. Olen yksioikoinen mies iloinen ja tyytyväinen. Toki välillä vituttaa ja harmittaa mutta silloin en tarvitse analyysia vaan halauksen.

Ei tunneäly tuota tarkoita, vaan sitä, että osaa olla tarvittaessa huomaavainen ja on tilannetajua. En minäkään jaksa mitään jatkuvaa neuroottista vatvomista, vaan tykkään suoraviivaisista miehistä, jotka kuitenkin saavat naisensa tuntemaan itsensä rakastetuiksi. Oma mieheni on ehkä vähän jopa asperger-tyyppinen ja juuri täydellinen minulle.

Vierailija
182/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko rakentaa personallisuus joka ei perustu koulutukseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kerro deitille että olen koodaaja vaan sanon että olen liikkeenjohdon konsultti. No sehän on itse asiassa työnantajani päätoimiala

Harmi vaan että totuus paljastuu kun deitti käy stalkkaamassa linkedin profiilin :-/

Vieläkin, ei se ammatti tai koulutus....

Tavallaan joo, mutta koodarin ammatti vaan on monelle naiselle automaattinen turn off.

Mä luulen, että toi on muuttunut. Koodaus on normalisoitunut. Ennen koodarit olivat vain sellaisia tosinörttejä, mutta nykyään se on ihan tavaomainen alavalinta kelle vaan. Myös koodareiden palkat on olleet esillä ja hyvä työllisyystilanne tiedossa, eli siinä voi olla positiiviakin piirteitä kumppaninvalintaa ajatellen.

Vierailija
184/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko hyvätuloinen, koulutettu ja seksuaalisesti täysin kokematon mies?

m28

Joku tuossa kuvauksessasi ei täsmää...

Mikä ei täsmää?

m28

Mun on ainakin täysin mahdotonta edes kuvitella korkeakoulutettu hyvätuloinen kolmekymppinen mies, joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Akateemisille miehille on aivan valtavasti tarjontaa naisista.

Oletko käynyt Otaniemessä?

Vierailija
185/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kerro deitille että olen koodaaja vaan sanon että olen liikkeenjohdon konsultti. No sehän on itse asiassa työnantajani päätoimiala

Harmi vaan että totuus paljastuu kun deitti käy stalkkaamassa linkedin profiilin :-/

Tavallaan joo, mutta koodarin ammatti vaan on monelle naiselle automaattinen turn off.

Häh, miksi ihmeessä. En ole tuollaisesta lainkaan tietoinen. Kävisin kuumana, jos tietäisin miehen olevan koodari tai joku vastaava nörtti. t. nainen

Vierailija
186/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä juristi on monen miehen mielestä luotaantyöntävä. Sairaanhoitaja tai psykologi paljon parempi.

DI

Vai on miehillä luotaantyöntävät ammatit naisille. Selittänee miksi moni mies menee hiljaiseksi kun kuulee ammattini. Mielestäni olen kuitenkin ihan lupsakka nainen, töissä toki jämpti.

Olen tite DI.

DI nainen on ihan ok, mieluummin ei kumminkaan ihan matematiikka-autisti. Miten osaat pehmeämmät arvot?

En ole matikka-autisti vaikka matikka olikin helppoa. Nykyään iän myötä olen muuttunut lupsakammaksi, töissä tosin olen jämäkkä kun vastaan suurista kokonaisuuksista. Niin suurista että tuskin uskoisit jos kirjoittaisin tähän. Enkä tunnistautumisen pelossa viitsi kirjoittaakaan.

Tämä on kyllä turn off.

Ja paha olikin :(

Vähän pelkään ettemme pysty ap: tä auttamaan. Loogisesti älykäs on varmasti mutta tunneälyn puute näkyy.

Tuohan kuulostaa unelmien naiselta. Ei tunneälyä tarkoittaa vähemmän draamaa.

En mä jaksa sellasta tunneälykköä joka haluaa diskuteerata koko illan miltä tuntuu ja miten sanoitan tunteitani. Olen yksioikoinen mies iloinen ja tyytyväinen. Toki välillä vituttaa ja harmittaa mutta silloin en tarvitse analyysia vaan halauksen.

Itse koen tunneälykkyyden aivan toisella tavalla, enemmänkin muiden huomioimisena ja ymmärtämisenä ja että ymmärtää, miksi joku ehkä käyttäytyy miten käyttäytyy. Ei mitään tunteiden sanoittamista tuntikausia.

Vierailija
187/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Hyvätuloisia naisia miehet käyttää patjana.

Sen jälkeen painuvat vauvalle itkemään miten naiset on lompakkoloisia. MIESTEN LOGIIKKA OSA 12643.

Vierailija
188/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä koodariudessa sitten on niin kamalaa? Oletko kysynyt? En osaa naisena varoa koodareita :D Enemmän vastenmieliseltä titteliltä tuntuu liikkeenjohdon konsultti.

Moni ajattelee että koodari on sellainen autistinen hiljainen nörtti jonka ajatukset pyörivät vain tietokoneiden sisuksissa.

Vaikka nykypäivänä koodari on erittäin sosiaalinen ammatti missä on paljon kokouksia ja yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa.

Vierailija
189/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tää ketju on mennyt kovin vakavaksi. Voisitko hauskuuttaa meitä kertomalla siitä deitistä joka ei osannut käyttäytyä teatterin lämpiössä? :)

Vierailija
190/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että toi on muuttunut. Koodaus on normalisoitunut. Ennen koodarit olivat vain sellaisia tosinörttejä, mutta nykyään se on ihan tavaomainen alavalinta kelle vaan. Myös koodareiden palkat on olleet esillä ja hyvä työllisyystilanne tiedossa, eli siinä voi olla positiiviakin piirteitä kumppaninvalintaa ajatellen.

Mitä sitten mahdatte koodarilla tarkoittaa, koskaan en ole kumminkaan nähnyt hyvää ohjelmoijaa, joka olisi normi-ihmisten kirjoissa.

Vierailija
191/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että en itse ole havainnut samaa. Vaikka trolliltahan tää kyllä haiskahtaakin, mutta voihan sitä aiheesta keskustella ihan keskustelun ilosta :)

Deittaillessa kävin kyllä myös ei-akateemisesti koulutettujen kanssa treffeillä, sillä monet uskomattoman mielenkiintoiset, älykkäät ja hienot ihmiset ovat myös ei-korkeakoulutettuja (shocking, vai mitä?). Deittipooliin mahtui  yliopistokoulutetuista eri alojen tutkijoita, lääkäreitä, arkkitehtejä, dippainssejä jne. Yksi oli rasittava tyyppi, sillä hänellä oli joku aivan outo random-säätö jonkin naisen kanssa, mutta ainakin hän toi sen jollain tapaa sivumennen ilmi. Muuten nämä miehet vaikuttivat musta mukavilta ja tavallisilta, siis eivät miltään pelimiehiltä (ja muutamaan tutustuin paremmin myöhemminkin joten tiedän sen myös pitävän paikkansa). Lopulta löysin puolisokseni DI:n. En ole mikään erityisen kaunis vaan "ihan tavallisen" suomalaisen naisen näköinen, vähän pyöreäkin. Mutta pidän itseäni aitona ja empaattisena ihmisenä ja käytän älyäni muuhunkin kuin rahan tahkoamiseen. Se tuntui vetoavan moniin miehiin tosi vahvasti ja moni jopa kehui, että vaikutan virkistävän avarakatseiselta ja lämminsydämiseltä ihmiseltä, jonka kanssa on helppo olla. Joten jos tuntuu, että tarjonta on jatkuvasti huonoa, voisi ehkä olla paikallaan miettiä mikä on näiden huonojen kokemusten yhteinen nimittäjä ja alkaa ratkoa ongelmaa siitä. 

Vierailija
192/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten mahdatte koodarilla tarkoittaa, koskaan en ole kumminkaan nähnyt hyvää ohjelmoijaa, joka olisi normi-ihmisten kirjoissa.

Minä olen. Komea ja raamikas mies ja kaunis tyttöystävä.

Vierailija
193/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo ymmärtää osallistujien vihjailuja. Pitäisikö minun salata koulutustani ja/tai valehdella siitä treffikumppaneille? Haluan ennemminkin korkeastikoulutetun juristimiehen kuin vailla koulutusta olevan.

ap

Ei niillä korkeastikoulutetuilla miehillä ole mitään velvollisuutta tyytyä sinuun, jos kiinnostavampiakin ihmisiä on tarjolla. Saahan sitä tietty haluta mitä tahansa. Kannattaa joskus katsoa vanhaa brittikomediasarjaa "Pokka pitää", siinä on kaltaisesti mielikuviin ja kulisseihin keskittyvä tärkeilijämummeli.

Vierailija
194/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin määrittelee olevansa normi-ihminen niin jätän asian päätettäväksi.

Vierailija
195/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa varattu, hyviä ei löydy sinkkumiesten joukosta. Mä löysin mieheni niin, että hän oli naimisissa ja erosi sitten kun oltiin oltu kuukauden ajan yhdessä.

Vierailija
196/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin AP:n välistä. Ihan siitä syystä kun mainostaa itseään. Tasokkaan naisen ei tarvitse kirjoitella millekään keskustelupalstalle ja valittaa sitä että kun ei löydä mistään itselleen sopivaa seuraa.

Paistaa lähinnä epätoivo läpi, ja samalla myös tyrkky. Ei jatkoon.

M50

Vierailija
197/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että en itse ole havainnut samaa. Vaikka trolliltahan tää kyllä haiskahtaakin, mutta voihan sitä aiheesta keskustella ihan keskustelun ilosta :)

Deittaillessa kävin kyllä myös ei-akateemisesti koulutettujen kanssa treffeillä, sillä monet uskomattoman mielenkiintoiset, älykkäät ja hienot ihmiset ovat myös ei-korkeakoulutettuja (shocking, vai mitä?). Deittipooliin mahtui  yliopistokoulutetuista eri alojen tutkijoita, lääkäreitä, arkkitehtejä, dippainssejä jne. Yksi oli rasittava tyyppi, sillä hänellä oli joku aivan outo random-säätö jonkin naisen kanssa, mutta ainakin hän toi sen jollain tapaa sivumennen ilmi. Muuten nämä miehet vaikuttivat musta mukavilta ja tavallisilta, siis eivät miltään pelimiehiltä (ja muutamaan tutustuin paremmin myöhemminkin joten tiedän sen myös pitävän paikkansa). Lopulta löysin puolisokseni DI:n. En ole mikään erityisen kaunis vaan "ihan tavallisen" suomalaisen naisen näköinen, vähän pyöreäkin. Mutta pidän itseäni aitona ja empaattisena ihmisenä ja käytän älyäni muuhunkin kuin rahan tahkoamiseen. Se tuntui vetoavan moniin miehiin tosi vahvasti ja moni jopa kehui, että vaikutan virkistävän avarakatseiselta ja lämminsydämiseltä ihmiseltä, jonka kanssa on helppo olla. Joten jos tuntuu, että tarjonta on jatkuvasti huonoa, voisi ehkä olla paikallaan miettiä mikä on näiden huonojen kokemusten yhteinen nimittäjä ja alkaa ratkoa ongelmaa siitä. 

Kuinka monen kanssa tapasit ennen kuin tuo puoliso löytyi? Vaikuttaa tosi työläältä, jos kymmenien kanssa pitäisi tutustua ja huhhuh.

t. tinderiin menoa harkitseva eronnut KTM-nainen

Vierailija
198/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä tarvitset kumppania? Ihan oikeasti. Nauti hyvästä taloudellisesta tilanteesta ja mukavasta elämästä.

Vierailija
199/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin määrittelee olevansa normi-ihminen niin jätän asian päätettäväksi.

No lisätään siihen psyykkisesti normaali, ajattelin että se on itsestään selvää. Nörtit käsitetään usein narukätisiksi ja fyysisesti vastenmielisiksi, eikä tämä tapaus ole edes sitä. Sen lisäksi siis että keskustelee normaalisti ja on normaalin ihmisen arvomaailma, ts ei outoja ja kiusallisia mielipiteitä.

Vierailija
200/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa sinusta on kummallista että lämminsydämisenä ihmisenä sinua kohdeltiin toisin kuin kovasydämistä kanssasiskoasi?????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi