Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat
Otsikko provokatiivinen, sori siitä.
En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet
- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.
Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?
-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta
Kommentit (1217)
Koulutustasoko on kestävän parisuhteen perusta? Sinuna kokeilisin deittailla miehiä kaikenlaisilta aloilta, saatat jopa yllättyä positiivisesti jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako jos on pelkästään hyvätuloinen muttei korkeasti koulutettu?
No mitäs veikkaat löytyykö puheenaiheita amiksen ja akateemisen välillä? Paitsi joku 2-tahti bensan hintakehitys ja viemäriputkien perimmäinen olemus :D
Ai parisuhteessa tulisi puhua asioista joihin on koulutettu tai työasoita? Taidat pysyä pitkään sinkkumarkkinoilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kyllä hirveästi houkuttele näin 38-vuotiasta, korkeakoulutettua naista mies, joka harrastelee yhden-illan-juttuja joidenkin yli 15v nuorempien kanssa. Joku taso."
Käännäpä tässä sukupuolet toisinpäin ja katso minkälaisia reaktioita postaus herättäisi.
En ymmärrä, mihin viittaat. Tuskin 40+ miestäkään kiinnostaa parisuhdemielessä 40v nainen, joka panee alle 30v miehiä. (Olin muuten yökerhossa hiljattain ja useampikin nuori mies tuli yrittämään. En kuitenkaan pystynyt ihan sellaiseen lähtemään. Lähinnä huvitti.)
Samapa se mulle ketä se 40v nainen panee ennen minua, ei ole minun asiani - kunhan on uskollinen minulle jos olemme parisuhteessa (uskollisuus on minulle tärkeä arvo)
Aika klishee, että 50v ukot kuolaa puolta nuorempia naisia. Ei se näin mene, ainakaan oman kokemukseni kautta
Olen m47 sinkku, akateeminen, fiksu, pitkä, raamikas, ja en-rikas-mielestäni (alle 2M omaisuus ja alle 200k/vuositulot). Naiset ovat aktiivisia suuntaani, en tiedä miksi, en ole mitenkään erityisen komea, pientä vatsaakin on.
Minulle on sanottu, että kun tulen huoneeseen/tilaan, minut huomataan - vaikka en tee mitään erikoista, kävelen vain sisään - sanovat, että otan tilan haltuun pelkästään saapumalla paikalle - mitä en ole koskaan aidosti ymmärtänyt, että miksi.
Kiinnostavimmat naiset parisuhdemielessä ovat siinä 40v tienoilla +-5v. Nuoremmatkin, myös alle 25v, tulevat juttelusille, mutta heidän kanssaan kohtaamiset jää seksin tasolle. En ole koskaan tehnyt aloitetta naisen suuntaan, vaan aina he tekevät aloitteet.
Muuta tänne Pohjois-Karjalaan. Täällä on paljon kirkonkyliä, joissa on paljon korkeasti koulutettuja miehiä. Saat valita rikkaimman. Ja kilpailua ei ole, kun akat lähtee kaupunkiin jo nuorena.
"En ymmärrä, mihin viittaat. Tuskin 40+ miestäkään kiinnostaa parisuhdemielessä 40v nainen, joka panee alle 30v miehiä. (Olin muuten yökerhossa hiljattain ja useampikin nuori mies tuli yrittämään. En kuitenkaan pystynyt ihan sellaiseen lähtemään. Lähinnä huvitti.)"
Minua ei tässä ahdista 30-vuotiaiden paneminen vaan tuo "yökerho". Hämmästyttävän iso osa 40v plus/miinus jotain ikäisistä naisista muuten harrastaa juopotelua. "Wines" ja "grap a drink" on yleisimmät tägit profiileissa.
Vierailija kirjoitti:
Amiksilla on huonommat sosiaaliset taidot sekä heikompi empatiakyky kuin korkeastikoulutetuilla. En tiedä miksi näin on, mutta se on tullut todistettua kerta toisensa jälkeen. Itse en enää nykyisen miehen jälkeen kelpuuttaisi amismiestä. Alkaa riittämään elämänhallintaongelmat, juntit mielipiteet ja yksipuolinen sivistyksen taso (seuraa esim. sotaa fanaattisesti, mutta ei osaa keskustella mistään muusta) sekä heikko itsetunto.
Meinaatko tosissaan, että baarimikolla tai eräoppaalla on huonommat sosiaaliset taidot kuin jollain autismikirjon rajoilla häilyvällä diplomi-insinöörillä? Minä väittäisin ihan päinvastaista! Monesti juuri tällaisissa ihmisten kohtaamiseen keskittyvissä palveluammateissa hioutuu ne parhaat sosiaaliset taidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö ne 25v mimmit kiinnostukaan setämiehestä?"
Sanoinko ettei kiinnostu? Mutta 25v kanssa ollaan ehkä snadisti eri tilanteessa noin mitään pidempää ajatellen.
Ei kyllä hirveästi houkuttele näin 38-vuotiasta, korkeakoulutettua naista mies, joka harrastelee yhden-illan-juttuja joidenkin yli 15v nuorempien kanssa. Joku taso.
Miten voit olla korkeakoulutettu jos et edes ymmärrä lukemaasi tekstiä😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Täällä juttelee selvästi ne Helsingistä, jotka eivät ole sieltä. Ei ihme mikä meininki.
Jospa Helsingistä tulisi sitten vähemmän sisäsiittoisempi kun nythän sinne syntyy paljon autisteja ja geenivirhelapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko ettei kiinnostu? Mutta 25v kanssa ollaan ehkä snadisti eri tilanteessa noin mitään pidempää ajatellen.
Ei kyllä hirveästi houkuttele näin 38-vuotiasta, korkeakoulutettua naista mies, joka harrastelee yhden-illan-juttuja joidenkin yli 15v nuorempien kanssa. Joku taso.
Huhhuh, mä jos olisin sinkku, en taas koskaan katsois oman ikäisiä, vaan ehdottomasti 6-10 v nuorempia. Ei olisi mitään syytä huomioida katkeria yli-ikäisiä ylijäämänaisia. M/37, OTM, Etelä-Helsinki, lehdessä
Kyllähän joku yh-etelähelsingistä vois olla ihan soiva peli. Lapset tuo vaan sitä arvoa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kyllä hirveästi houkuttele näin 38-vuotiasta, korkeakoulutettua naista mies, joka harrastelee yhden-illan-juttuja joidenkin yli 15v nuorempien kanssa. Joku taso."
Käännäpä tässä sukupuolet toisinpäin ja katso minkälaisia reaktioita postaus herättäisi.
En ymmärrä, mihin viittaat. Tuskin 40+ miestäkään kiinnostaa parisuhdemielessä 40v nainen, joka panee alle 30v miehiä. (Olin muuten yökerhossa hiljattain ja useampikin nuori mies tuli yrittämään. En kuitenkaan pystynyt ihan sellaiseen lähtemään. Lähinnä huvitti.)
Samapa se mulle ketä se 40v nainen panee ennen minua, ei ole minun asiani - kunhan on uskollinen minulle jos olemme parisuhteessa (uskollisuus on minulle tärkeä arvo)
Aika klishee, että 50v ukot kuolaa puolta nuorempia naisia. Ei se näin mene, ainakaan oman kokemukseni kautta
Olen m47 sinkku, akateeminen, fiksu, pitkä, raamikas, ja en-rikas-mielestäni (alle 2M omaisuus ja alle 200k/vuositulot). Naiset ovat aktiivisia suuntaani, en tiedä miksi, en ole mitenkään erityisen komea, pientä vatsaakin on.
Minulle on sanottu, että kun tulen huoneeseen/tilaan, minut huomataan - vaikka en tee mitään erikoista, kävelen vain sisään - sanovat, että otan tilan haltuun pelkästään saapumalla paikalle - mitä en ole koskaan aidosti ymmärtänyt, että miksi.
Kiinnostavimmat naiset parisuhdemielessä ovat siinä 40v tienoilla +-5v. Nuoremmatkin, myös alle 25v, tulevat juttelusille, mutta heidän kanssaan kohtaamiset jää seksin tasolle. En ole koskaan tehnyt aloitetta naisen suuntaan, vaan aina he tekevät aloitteet.
Ja sitten heräsit kun lihava miehesi pieraisi unissaa n
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä, mihin viittaat. Tuskin 40+ miestäkään kiinnostaa parisuhdemielessä 40v nainen, joka panee alle 30v miehiä. (Olin muuten yökerhossa hiljattain ja useampikin nuori mies tuli yrittämään. En kuitenkaan pystynyt ihan sellaiseen lähtemään. Lähinnä huvitti.)"
Minua ei tässä ahdista 30-vuotiaiden paneminen vaan tuo "yökerho". Hämmästyttävän iso osa 40v plus/miinus jotain ikäisistä naisista muuten harrastaa juopotelua. "Wines" ja "grap a drink" on yleisimmät tägit profiileissa.
Joo sit ne sanovat, että lihoamisen syynä on hidas aineenvaihdunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, mä jos olisin sinkku, en taas koskaan katsois oman ikäisiä, vaan ehdottomasti 6-10 v nuorempia. Ei olisi mitään syytä huomioida katkeria yli-ikäisiä ylijäämänaisia. M/37, OTM, Etelä-Helsinki, lehdessä
Kyllähän joku yh-etelähelsingistä vois olla ihan soiva peli. Lapset tuo vaan sitä arvoa elämään.
Keskity sinä niihin kakaroihin vaan.
Miehet ei juurikaan välitä naisen koulutus- tai tulotasosta. Pikemminkin päinvastoin, mitä korkeammin koulutettu nainen sen kovemmat vaatimukset ja paineet miehelle täyttää ne. Jos mies on jo vaativassa kovapalkkaisessa työssä, niin paljon todennäköisemmin häntä kiinnostaa naiset joiden vaatimustaso on kohtuullinen ettei tarvitse elää jatkuvassa stressissä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää etsiä ulkomaalaista miestä.
85% suomalaisista miehistä on tavisjuntteja. Ja niistäkin tuon ikäisistä jo puolet varattu.
Jos haluat fiksun, kunnioittavan , koulutustasi ja elämänkokemustasi arvostavan miehen, ei-suomalaisista löydät sen huomattavasti nopeammin.Elikkä kv-ympyröihin lähde.
Ranskalainen tai saksalainen putkimies kelpaa, suomalainen ei. Lukutaidoton afrikkalainen tai arabi myös. Suomalainen nainen on maailmankuulu helppoudestaan.
Saman asian voisi ilmaista myös niin että nainen hakee vähintään tasoistaan ja mielellään parempaa miestä, kun taas mies etsii naista jonka kanssa viihtyy ja että saadaan yhdessä elämästä enemmän irti.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa.. tässä iässä parin muksun äitinä ehkä 2-3 kertaa vuodessa yökerhossa. Yleensä joku naisten ilta ja firman pikkujoulut. Joo, toki sitä alkoholiakin silloin ottaa. En kyllä voisi seurustella miehen kanssa, joka sellaista paheksuu. Tunnen paljon korkeakoulutettuja (sekä miehiä että naisia) ja niissä porukoissa harva sylkee lasiin, kun on joku tilaisuus. En kuitenkaan usko, että kukaan tekee moista erityisen usein, ei edes kerran kuussa. Toki ruokaviinit, saunaoluet jne. nauttivat useammin, mutta en itse näe siinä ongelmaa. Ongelman tuollaisissa näkee yleensä vain ne, joiden vaihtoehdot on viinapullo tai ei mitään. Aika moni mies muuten profiloituu olutharrastajaksi ja toki niitä viiniharrastajia on miehissäkin.
Jaa-a enpä tiedä. Nyt on hyvä hetki mennä lumitöihin.
-m
Akateeminen, no, miltä alalta?
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a enpä tiedä. Nyt on hyvä hetki mennä lumitöihin.
-m
Juu, mulla sama. Syön ensin.
-N
Jos olisin rikas maalainen, pysyisin kotona. Kaupungissa pyörimisessä ei ole mitään. Tsemppiä.