Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raaskisitteko ostaa yli 100 e talvikengiä?

Vierailija
07.01.2023 |

Minulla ei ole ikinä ollut hyviä talvikengiä, lähinnä jotain cittarin 20-30 e kenkiä ja niissä aina varpaat ihan jäässä heti. Olen saanut tarpeekseni ns. halpiskengistä ja meinasin jatkossa satsata laatuun. Haaveilen Pomarin koli-huopalengistä, mutta halvimmallaan saa nyt 138e!!!!!! Vain onko muita suosituksia oikeista lämpimistä kengistä!?

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen Kuoma vihaaja tässä ketjussa. Mitä se ketään hiertää jos ne kengät itselleni sopivat. Antakaa toisten pitää mitä tahtovat ja ostakaa sitten itsellenne ne hienot ja kalliit, vaikka 500 euron kengät niin ei tarvi hävetä rumia kenkiä jos joku sattuisi jalkoihinne vilkaisemaan.

Vierailija
102/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin uudet icebugit 150e tarjouksesta. Edellisiä käytin lähes 10 vuotta. Toki vain jäisellä kelillä nuo, mutta silti hintansa arvoiset.

Tuskinpa 150 euroo mikään tarjous oo vaan se on huijaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt talvisaappaita sitten lapsuuden. Kasvaisitte te muutkin aikuisiksi.

Et varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella? Et ainakaan harrasta talvisia urheilulajeja. Tirsk! :D

Mitä talviurheilua harrastetaan jossain Kuomasaappaissa?

Kävelyä? Kävin tänään kävelemässä 10 km lenkin, jossa reitti kulki viiden eri järven jäillä Nuuksiossa. Kuomat olisivat toimineet siellä oikein hyvin, koska järvien välissä kannaksilla oli välillä aika paljonkin lunta ja jäälläkin nilkkoihin asti, mutta minulla oli jalassa Icebugin korkeavartiset nahkakengät.

Kuomissa teen pihalla lumitöitä ja siihen ne ovat oikein hyvät.

Kaupunkilainen ei tarvo missään Nuuksion jäillä, olet joku Kokkolasta junantuoma juntti.

Ja sä et asu ainakaan Helsingissä, jos niin Aleksilla.

Onko vaikea uskoa että joillakin on hiukan sivistyneempiä harrastuksia?

Vierailija
104/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsen talvikenkiä? Minulla on tennarit ja asun kaupungissa, en hangessa.

Minä en plantaarifaskiitin vuoksi voi käyttää tennareita edes kesällä.

Vierailija
105/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pidin kenkien huoltopäivän ja on Pomarit ja varmaan ovat tuota hintaluokkaa, ellei kalliimmat ja varmaan yhdeksäs talvi on menossa ja edelleen lämpimät ja hyvät.

Kannattaa satsata laatuun.

Vierailija
106/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt talvisaappaita sitten lapsuuden. Kasvaisitte te muutkin aikuisiksi.

Et varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella? Et ainakaan harrasta talvisia urheilulajeja. Tirsk! :D

Kävelyä? Kävin tänään kävelemässä 10 km lenkin, jossa reitti kulki viiden eri järven jäillä Nuuksiossa. Kuomat olisivat toimineet siellä oikein hyvin, koska järvien välissä kannaksilla oli välillä aika paljonkin lunta ja jäälläkin nilkkoihin asti, mutta minulla oli jalassa Icebugin korkeavartiset nahkakengät.

Kaupunkilainen ei tarvo missään Nuuksion jäillä, olet joku Kokkolasta junantuoma juntti.

Syntymätodistuksessani lukee Helsinki syntymäpaikkana. Ja tykkään tarpoa luonnossa. Olen tarponut luonnossa kahden viikon aikana yli 100 km.

Vierailija
107/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ostettiin just uudet. Mä en merkeistä piittaa mutta Bugatti-merkkiset tuli alle, vaimo osti jotkut Dr. Martenssit, joista pulitti reilusti yli 200€.

Minun mieheni ei ainakaan tiedä yhtään mitään minkä merkkiset tai hintaiset talvikengät minulla on. Olipa siis jotenkin neitimäinen viesti.

Ukkos ei nähtävästi ollut mukana kenkiä ostettaessa ja kuunnellut sitä selittelyä.

Juu, en minä tarvitse mieheni lompakkoa mukaan vaateostoksille.

Ihan itse maksoi, meillä on omat rahat ollut aina juurikin tällaisista syistä.

Vierailija
108/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just 50e alekengät jotka meni rikki vuodessa. Se kanta-osa, kirkoa ehkä 2cm, oli ontto/kennomainen sisältä ja halkesi käytössä, sitten lähti pohjaa irti. Ei kannata ostaa noin halpoja, siinä on aina joku jekku. Pa#ka liimaus, ompelu, kumi rapisee, outoja metalliosia alkaa raapimaan nilkkaa. Kaikki koettu silloin kun en raaskinut satsata!

Vierailija
109/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa Bugatit 😂

No pappa boomeri tässä ollaankin, eli oikea osoite.

Vierailija
110/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei . Menet niihin sitten tod.näk taksilla kuten kaikkialle muuallekin. Ok .

Vierailija
111/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvät alet. En osta koskaan huonoja ja halpoja kenkiä.

Vierailija
112/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Etsin pitkään nahkasaapikkaita ja kun lopulta löysin jalkaan hyvät ja muutenkin mieleiset, maksoin niistä mielelläni vähää vaille 400e.

Vierailija
113/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain hyvää laatua. Köyhänä ei ole varaa uusia koko ajan. Ei tarvitse olla kalleinta, vaan kestävintä.

Vierailija
114/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yli 200€ kotimaiset nahkakengät karvavuorella. Jo viides talvi ja erittäin hyväkuntoiset yhä.

Vierailija
115/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista ostan Vikingin varrelliset goretex-talvilenkkarit syksy- ja kevätkeleille, mieluusti tarjoushintaan.

Talviliukkaille Ivalo Icebug vetoketjulla, ostettu yli 10 vuotta sitten. Nastoja jokunen irronnut ja goretex jo repsottaa, mutta ovat edelleen lämpimät! Kohta ostan uudet samanlaiset.

Sarvankin nauhalliset nastakengät on.

Vuosi sitten ostin lämpimät talvipitopohjakengät hiekoitetuille pakkaskeleille, Kieppi.

Näillä ikävuosilla haluan pysyä pystyssä, jalat lämpiminä ja kuivina. Satanen/pari on ok tästä ilosta.

Vierailija
116/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AiVittu_te talvikenkätantat ootte boomereita 😆

Vierailija
117/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 14 Helsingissä asumina vuosinani tarvinnut tavallisia kenkiä enemmän. Se jos kerran vuodessa hiukan lunta osuu nilkkaan jonkun vallin yli kävellessä, ei ole minulle maailmanloppu. Eikä todelllakaan 200 e talvikenkien arvoinen ongelma.

Vierailija
118/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Salomonin talvikengät. Ei ole muuta kuin kehuttavaa, kestänyt jo monta vuotta ja on lämpimät, ei tarvitse lisäsukkia tai pohjallisia. Tällä hetkellä tarjouksia ainakin Intersportissa ja XXL:ssä.

Vierailija
119/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljasjalkakenkiä saa oikeastaan alle 100 eurolla, joten aina menee yli satanen oli kesä tai talvi. En pysty enää kävelemään normikengillä, joissa varvastila on surkea, pohja jäykkä ja kauhea kantakorko. Parhaat talvella on kuitenkin, kun laittaa 3-4 villasukat päällekkäin ja lähtee kävelemään. Ei tarvitse kenkiä ollenkaan.

Vierailija
120/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 14 Helsingissä asumina vuosinani tarvinnut tavallisia kenkiä enemmän. Se jos kerran vuodessa hiukan lunta osuu nilkkaan jonkun vallin yli kävellessä, ei ole minulle maailmanloppu. Eikä todelllakaan 200 e talvikenkien arvoinen ongelma.

Sulla varmaan nilkatkin paljaana kesät talvet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän