Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raaskisitteko ostaa yli 100 e talvikengiä?

Vierailija
07.01.2023 |

Minulla ei ole ikinä ollut hyviä talvikengiä, lähinnä jotain cittarin 20-30 e kenkiä ja niissä aina varpaat ihan jäässä heti. Olen saanut tarpeekseni ns. halpiskengistä ja meinasin jatkossa satsata laatuun. Haaveilen Pomarin koli-huopalengistä, mutta halvimmallaan saa nyt 138e!!!!!! Vain onko muita suosituksia oikeista lämpimistä kengistä!?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ostettiin just uudet. Mä en merkeistä piittaa mutta Bugatti-merkkiset tuli alle, vaimo osti jotkut Dr. Martenssit, joista pulitti reilusti yli 200€.

Jos Bugatti valmistaa yhtä hyviä kenkiä kuin autoja, niin luultavasti erinomainen valinta.

No saa nähdä, täytti mun vaatimukset ok. Nahkaa, vuorellinen ja pohja kylmässäkin kimmoissana pysyvää materiaalia kunnon kitkakuviolla.

Oletko varma, että oli nahkaa? Moni kenkä on keinoainetta tai tekonahkaa, jopa kangasta. Nahkakenkiä on talvikengistä aika harva niissä kalliimmissakaan.

Vierailija
82/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt talvisaappaita sitten lapsuuden. Kasvaisitte te muutkin aikuisiksi.

Et varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella? Et ainakaan harrasta talvisia urheilulajeja. Tirsk! :D

Mitä talviurheilua harrastetaan jossain Kuomasaappaissa?

Kävelyä? Kävin tänään kävelemässä 10 km lenkin, jossa reitti kulki viiden eri järven jäillä Nuuksiossa. Kuomat olisivat toimineet siellä oikein hyvin, koska järvien välissä kannaksilla oli välillä aika paljonkin lunta ja jäälläkin nilkkoihin asti, mutta minulla oli jalassa Icebugin korkeavartiset nahkakengät.

Kuomissa teen pihalla lumitöitä ja siihen ne ovat oikein hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raaskin, jos tiedän, että on pitävät ja lämpimät. Pidän ne sitten loppuun saakka. 

Vierailija
84/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaskisin. Mutta jos kenkien ulkonäöllä ei ole väliä, ostaisin sen sijaan Kuomat ja laittaisin niihin vielä villapohjallisen. Ei takuulla tule vilu.

Kuoma tekee nykyään muutakin kun niitä hirvittävän rumia putkisaappaita. ostin just Prismasta semmoiset ns normaalin näköiset Kuoman talvikengät, on tosi lämpimät ja pohja ei ole liukas.

Vierailija
85/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt talvisaappaita sitten lapsuuden. Kasvaisitte te muutkin aikuisiksi.

Et varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella? Et ainakaan harrasta talvisia urheilulajeja. Tirsk! :D

Kävin läpi talviolympialaisten lajit enkä löytänyt yhtään lajia jota tehdään talvikengissä.

Vierailija
86/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ostettiin just uudet. Mä en merkeistä piittaa mutta Bugatti-merkkiset tuli alle, vaimo osti jotkut Dr. Martenssit, joista pulitti reilusti yli 200€.

Minun mieheni ei ainakaan tiedä yhtään mitään minkä merkkiset tai hintaiset talvikengät minulla on. Olipa siis jotenkin neitimäinen viesti.

Ukkos ei nähtävästi ollut mukana kenkiä ostettaessa ja kuunnellut sitä selittelyä.

Juu, en minä tarvitse mieheni lompakkoa mukaan vaateostoksille.

Vierailija
87/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelyä? Kävin tänään kävelemässä 10 km lenkin, jossa reitti kulki viiden eri järven jäillä Nuuksiossa. Kuomat olisivat toimineet siellä oikein hyvin, koska järvien välissä kannaksilla oli välillä aika paljonkin lunta ja jäälläkin nilkkoihin asti, mutta minulla oli jalassa Icebugin korkeavartiset nahkakengät.

Kaupunkilainen ei tarvo missään Nuuksion jäillä, olet joku Kokkolasta junantuoma juntti.

Vierailija
88/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä alle satasen kenkiä.

Vierailija
89/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jotkut satasen tai vähän päälle kengät oo ihan perus? En ostele kenkiä huvikseen, vaan tarpeeseen ja harvoin niitä ainakaan kovin paljon alle satasella saa. En ole mikään hienostelija, mutta jotenkin tuntuu että alle satasen kengät ei kovin hyvät voi olla ja sellaisia halpiskenkiä ei tule sitten ostettua.

Vierailija
90/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Bugatti valmistaa yhtä hyviä kenkiä kuin autoja, niin luultavasti erinomainen valinta.

No saa nähdä, täytti mun vaatimukset ok. Nahkaa, vuorellinen ja pohja kylmässäkin kimmoissana pysyvää materiaalia kunnon kitkakuviolla.

Oletko varma, että oli nahkaa? Moni kenkä on keinoainetta tai tekonahkaa, jopa kangasta. Nahkakenkiä on talvikengistä aika harva niissä kalliimmissakaan.

Ihan nahkaa ovat https://www.sokos.fi/fi/sokos/bugatti-fabello-nilkkurit

Vierailija
91/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no minä en alle 500 edes kenkiä saa. Eli pakko ostaa jos ei halua avojaloin kulkea.

Mitäs alapeukuttamista tässä on. Jos ette tiennyt niin valitettavasti kaikki ei saa kenkiä kaupasta vaan joutuu teettää ihan mittatilauksena kengät ja se ei ole halpaa.

Vierailija
92/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen, mutta itselläni ovat Icebugin ADAK REWOOL W BUGRIP Naisten talvikengät.

"Vedenpitävät, korkeavartiset nahkakengät liukkaille talvikeleille. Kenkien varsi ja pohjallinen on päällystetty lämmittävällä merinovillasekoitteella."

Hinta on näköjään nyt jotain 220 e.

Kengät ovat valtavan hyvän tuntuiset.

Vierailija
93/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo vuosia Kuoman Tuisku mallin kengät. Ovat lämpimät ja mukavat jalassa. En enää osta muita. Pakkasella toimivat ja kuivalla säällä. Märällä kelillä pidän jotain muita halvempia kenkiä. Kuomaa muuten. Kävelen todella paljon. Olen muuten alle 30 ja voi kauhea, kun käytän "mummukenkiä" ja olen käyttänyt talvella pitkillä lenkeillä jo jostain 15 vuotiaasta asti. Kauhistelkaa nyt sitä sitten.

Vierailija
94/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa Bugatit 😂

Vierailija
95/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaskin ja ostin yhdet pomarit juurikin  kun vanhat prismasta ostamani kengät hajosivat. :D

Talvikenkiä tulee ostettua niin harvoin ja loskasäätä yms on sen verran että minusta se oli ihan hyvä satsaus, mikään ei masenna niin kuin se että liukastelee ja sukat kastuvat ulkona mennessä.

Vierailija
96/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet noita kaapeissa on, eli ilmeisesti raskin.

Vierailija
97/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempia en osta koskaan. Pidän sitten 2-3 vuotta.

Kaksi vuotta! Menikö ne sitte rikki?

Vierailija
98/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilainen ei tarvo missään Nuuksion jäillä, olet joku Kokkolasta junantuoma juntti.

Ja sä et asu ainakaan Helsingissä, jos niin Aleksilla.

Vierailija
99/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän tulee alapeukkua? Juu ei ole pakko ostaa 100e kenkiä..en itsekään ole yleensä ostanut mutta nyt sitten ostin, kun alennuksella oli. 

Vierailija
100/123 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut yli 60 euron kenkiä mutta takkiin voin hyvinkin laittaa 900 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi