Onko kaupungissanne laitapuolen kulkijoita?
Kommentit (12)
Taidan olla vähän itse sellainen, olen huomannut...
Asun Malmilla joten täynnä kaikenlaisia. Näen narkkareita joka päivä kun menen kauppaan.
Toisaalta olin mä itekin tossa seksityöntekijä aika pitkään että en kai patana voi soimata kattilaa.
Vierailija kirjoitti:
Asun Malmilla joten täynnä kaikenlaisia. Näen narkkareita joka päivä kun menen kauppaan.
Toisaalta olin mä itekin tossa seksityöntekijä aika pitkään että en kai patana voi soimata kattilaa.
Mitä hourit, seksityöntekijä on kuuminta hottia yhteiskunnassa, kysy vaikka Hesarilta asiaa.
Asun kaupungissa, jossa asuu 9 miljoonaa ihmistä. Kodittomia täällä on noin 10 000. Toki kodittomuus ei nyt ehkä ole ihan sama asia kuin laitapuolen kulkija, mutta ehkä jotain kuvaa antaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, asun Kalliossa.
Avaa silmäsi.
Olen, joskin huomaamaton ja kai myös epätyypillinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, asun Kalliossa.
Avaa silmäsi.
Se on aina hauska huomata näitä sarkasmiin kyvyttömiä...
On. Varsinkin kesällä niitä pyörii torin liepeillä. Ihme säätämistä. Poliisi ja ambulanssi niitä hyysää. Vaasa.
Meillä ne kyllä oleilee ihan keskellä kaupunkia, kun vihreät on saaneet keskusta tyhjenemään kannattavasta liiketoiminnasta autottomalla politiikallaan. Autojen käyttö keskustassa on toki vähentynyt, mutta laitapuolen kulkijoista on tullut näkyvä ja kuuluva osa keskustaa, eli keskitien kulkijoita.
Kaikissa kaupungeissa on.