Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies lähde edes halonhakkuuseen tylsän kirveen kanssa?

Vierailija
82/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tahtoo naisen jolla on joko kaksisuuntainan mielialahäiriö tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

On todistettu jo monta kertaa. He tuntuvat oikein haluavan sellaisen epätasaisen parisuhteen jossa nainen menee välillä sekaisin. 

Eivät halua. Mä olen hoikka ja nätti epävakaa, jolla on viimeksi ollut mies  2000-luvun alussa.

No mut sähän taas olet auttamatta liian vanha parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua, mikäli jännänaisia on tarjolla. Kaikki tuntevat tai tietävät näitä "räväköitä" lähiömammoja ja tai mt-ongelmaisia sekopäitä ja jokaisella heillä on miehiä jonoksi asti.

Tämän takia miehet vakaasti myös uskovat, että kaikki naiset ovat vastaavanlaisten miesten perään. Se on tullut monta kertaa täällä todistettua, että oli kyse sitten miesten ihannenaisista tai miehistä, he uskovat naisten haluavan samaa.

Olen kanssasi samaa mieltä, mutta lisäisin tämän: jotta nainen on miesten silmissä kiinnostava jännänainen, niin hänen tulee täyttää myös tietyt ulkonäkökriteerit.

Eli se ei yksinään riitä, että olet räväkkä ja epävakaa, sinun täytyy olla myös jossain määrin ulkoisesti seksikäs, ja huokua tiettyä raakaa seksuaalisuutta. Vasta siinä vaiheessa sinut voidaan luokitella aidoksi jännänaiseksi.

Vierailija
84/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Vierailija
85/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Sitten kun nainen on samanlainen niin nainen onkin tylsä (ja outo).

Minä olen Treffit24:ssä (suomi24treffit) ja Tinderissä. Ei ole kysyntää naisten keskuudessa, vaikka ulkonäköä aina kehutaan. Luonne on mainitsemasi ja toivon naiselta samaa, siksi en kiinnosta.

-eri

86/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itselleni mies ei ole mitenkään välttämätön eikä korkeimmalla sillä listalla mikä elämästäni parempaa tekisi.  en kyllä halua enkä huoli ketään joka ei todella nappaa.

En halua ketään "ihan ok:ta",  Kyllä se "rima" on todella  korkealla. 

Elän hyvää elämää sinkkuna. Minulla on kaikki mitä tarvitsen ja elämä on hyvää ja mielenkiintoista ja todellakin elämisen arvoista.  En haali mitään ylimääräistä elämääni, mitään mikä ei ole välttämätöntä tai tuota todella iloa ja sisältöä. En halua hankaluuksia enkä säätöä.  Olen tottunut rauhalliseen omannäköiseeni elämään ja itsenäisiin päätöksiin. 

Olen tottunut tulemaan ja menemään ilman mitään selityksiä. Käyttämään itse tienaamani rahat niinkuin itse haluan.  

En ole siis nainen joka olisi harvemman miehen listalla yläpäässä. Mikä ei minua huoleta.

🙌

Vierailija
87/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Minä esitän kiinnostunutta, mutta oikeasti ei ole paskan väliä. Ei naiset minusta kiinnostu, jos sanon tämän suoraan.

Vierailija
88/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Miksi olet trolli? Milloin sinusta tuli semmoinen? Voisitko parantua siitä vielä?

Vierailija
89/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Minä esitän kiinnostunutta, mutta oikeasti ei ole paskan väliä. Ei naiset minusta kiinnostu, jos sanon tämän suoraan.

Kyllä kiinnostuvat, mutta eivät ne tavalliset naiset.

Hippitäti

Vierailija
90/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Onhan sillä merkitystä, toki. Mutta pääsääntöisesti miehille on aika se ja sama onko nainen esim. sairaanhoitaja vai lääkäri. Riittää että nainen on hyvännäköinen ja hänellä on joku ammatti.

Kun taas monille naisille miehen ammatin tuoma status on hyvinkin tärkeä asia kumppanin valinnassa.

Vierailija
91/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Tämä. Erityisesti jos miehellä on itsellään vähänkin tuloja tai enemmän koulutusta niin miksipä sitä ottaisi naista, joka ei pysty ylläpitämään samaa elintasoa tai jolla ei ole samaa sosiaalista asemaa.

Moni helposti seksiä saava nainen ei ymmärrä, että seksin saaminen ei kerro vielä itsessään naisen parisuhde-houkuttelevuudesta juuri mitään.

Vierailija
92/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tahtoo naisen jolla on joko kaksisuuntainan mielialahäiriö tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

On todistettu jo monta kertaa. He tuntuvat oikein haluavan sellaisen epätasaisen parisuhteen jossa nainen menee välillä sekaisin. 

Hulluilta saa parhaat panot.

Tämä on 100% totta.

Vierailija
93/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se juttu on nääs se että nää hullut naiset on niitä joilta saa vastakaikuakin. Itsekään en muita netistä tunnu löytävän kun ne jotka ei vastaile taitaa sitten olla niitä rauhallisia naisia.

Vierailija
94/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän tällaisen naisen?

Vierailija
95/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Tuo on ihan totta. Mutta siinä ketjussa ja aiheessa olikin kyse siitä, että vaatimus oli esitetty harvinaisen tökerösti eli mies toi esille oman katkeruutensa ja moukkamaisuutensa ihan vain muutamalla sanalla. Esitin ketjuun ehdotuksen, millä saman asian olisi voinut tuoda esille fiksusti. Mutta jos ilmoituksen laatija ei ole fiksu, on tietysti parempi, että se tulee esille jo esittelytekstissä.

Se että etsii vastaavanlaista kuin itse on tulojen ja koulutuksen suhteen ei tietenkään ole mitenkään ihmeellistä. Sitä ei vain ole tapana ilmaista tökerösti.

Ihan yhtä tökerösti naiset laittaa profiileihin "Sinun pitää täyttää 100 kohtaa, muuten vedä samantien vasemmalle". Juuri sen kaltaiset kiukuttelee kun tinderistä ei löydy mitään tai heitä vain pannaan ja sitten kadotaan.

Ei se poista kenenkään moukkamaisuutta, että joku muukin on moukka. Eikä se ole kiukuttelua, että sanoo jonkun olevan moukka, se on vain tosiasia. (En ole ikinä ollut Tinderissä, ei ole ollut tarvetta.)

Moukkien ei kannata kritisoida toisten moukkamaisuutta.

Vierailija
96/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

Vierailija
97/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako ahŧeriin?

Jos haluat ahteriin panna, niin etsi itsellesi mies.

Vierailija
98/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Onhan sillä merkitystä, toki. Mutta pääsääntöisesti miehille on aika se ja sama onko nainen esim. sairaanhoitaja vai lääkäri. Riittää että nainen on hyvännäköinen ja hänellä on joku ammatti.

Kun taas monille naisille miehen ammatin tuoma status on hyvinkin tärkeä asia kumppanin valinnassa.

Miehet ovat vain häveliäämpiä sen suhteen, etteivät viitsi sanoa ääneen, että heilläkin on odotuksia naisten suhteen. Lääkäri tms kohtuupalkainen yliopistokoulutettu olisi ok, mutta lähihoitajan kanssa en kyllä alkaisi perhettä perustamaan. Naisilla on voimakas sosiaalinen paine kouluttautua ja enemmistö käy korkeakoulun, joten se osa, joka ei kouluja käy, ei ole monestikaan penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
99/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Itse pitäisin paljon enemmän naisesta, jolla ei olisi lapsia eikä ok-taloa. En välitä sisustushulluista myöskään. Päivätyö on hyvä olla ja jumppa ok.

Mutta suurin osa miehistä tuntuu nimenomaan haluavan naisen joka on tuollainen etenkin lisämaterian hamstraaja joka tahtoo aina lisää ja jotain mitä ei vielä ole sekä marisee alvariinsa. Sisustus on aina ihan vääränlainen vaikka se vaihtuisi kaksi kertaa vuodessa seinien väriä myöten, neliöitä on aina liian vähän eli muutosta haaveillaan jatkuvasti, auto on vääränlainen, jumppa on vääränlainen, prse on vääränlainen, lapsia on väärä määrä tai lapsiluku ei olekaan täynnä vaikka on jo se yksi iltatähtikin tehtynä..

Mulle-kaikkea-heti-lisää-mä-tahdon-katsokaa-kaikki-mua-miks-muilla-on-sitä-ja-tätä-yhyy on se naistyyppi joka miehiä eniten ensin viehättää. Ja myöhemmin vaan v!tuttaa.

Vierailija
100/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Miehet ovat vain häveliäämpiä sen suhteen, etteivät viitsi sanoa ääneen, että heilläkin on odotuksia naisten suhteen. Lääkäri tms kohtuupalkainen yliopistokoulutettu olisi ok, mutta lähihoitajan kanssa en kyllä alkaisi perhettä perustamaan. Naisilla on voimakas sosiaalinen paine kouluttautua ja enemmistö käy korkeakoulun, joten se osa, joka ei kouluja käy, ei ole monestikaan penaalin terävimpiä kyniä.

Enemmistö naisista käy korkeakoulun. Älähän jauha pjaskaa. :D Suurin osa naisista kuin miehistä on duunareita ja jokaista heitä tarvitaan. Se, että ei ole mahdollisimman korkeasti koulutettu ei tarkoita sitä, että olisi tyhmä. Sun asenteellinen kirjoitus kertoo kaiken oleellisen sun omasta älystä ja tuskin olet itse kovinkaan korkeasti koulutettu vaan haluat vain trollata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi