Kuinka moni voisi vannoa, ettei oma mies pärjäisi lasten kanssa kotona esim. viikkoa tehden äidin töitä...?
Meillä ainakin mies kuvittelee kotona olon olevan täyttä luksusta ja ah niin huoletonta, kun saa tehdä mitä haluaa ja saa nukkua milloin haluaa.
Ei ole ihan tosiasioista selvillä. Olenkin miehelleni sanonut muutaman kerran, että jää sä kotiin iin mä voin lähteä takaisin töihin, mutta on sivuttanut asian pelkkänä vitsinä. Toki viihdyn kotona lasten kanssa, olisi vain joskus kiva saada vähän arvostusta työstä mitä kotona teen, eikä vain närkästynyttä ilmettä jos ruoka ei höyryä pöydässä vaan mies jotuu odottamaan keskimäärin 15minuuttia.
Kommentit (23)
Nytkään ei tahdo löytää lasten vaatteita jne, mutta kyllä ne kaikki hengissä selviäisi. Meillä aina hoitanutkin lapsia osan viikosta, silloin kun olen ollut töissä (hän vuorotyössä).
Mies on valitettavasti aivan liian rauhaton, vähän sellainen vanhanajan mies joka on aina tekemässä jotain (perinteisiä miestentöitä). Silloin kun on lasten kanssa minun ollessa jossain, niin aina ne tekee jotain, ei osaa olla vaan kotona ja ottaa iisisti. Ja imuroiminen ja muut kotityöt ei helpota sitä rauhattomuutta:), eli sellaiset hommat jää kyllä minulle. Mutta mies remppaa, hoitaa pihaa ja autoja, sekä pyörittää kahta omaa firmaa, joten ei hän soffalla makaile.
Mutta valitettavasti kotihommia hän ei tee pahemmin, ja ei tosiaan haluaisi edes jäädä kotiin, ja se on aika harmi. Mä voisin hyvin mennä töihin jos mies vaan jäisi isyysvapaalle. Mutta tiesin jo lapsia tehdessä että näin ei tule käymään, joten ihan turha valittaa. Kantaahan mies rahaa kotiin, ja hoitaa tosiaan lapsia tarpeen mukaan.
3 lasta meillä on. Hienosti oli mennyt syömiset, nukuttamiset, kaikki. Ruoka oli ollut Saarioisten laatikoita tai makaronia, mutta aivan sama, pääasia että lapsilla masut täynnä.
Tulivat sairaalaan katsomaan, niin tytöillä hiukset poninhännällä(sotkuisesti, mutta hienosti kuitenkin=) ja iloisina kertoivat mitä olivat tehneet iskän kanssa kotosalla.
Kun tulin kotiin, oli aika sotkuista ja pyykit pesemättä, mutta oli aika toisarvoista kun muuten oli mennyt hienosti. Ei tarvinnut sairaalassa tuskissaan murehtia onko kaikki hyvin!!!