Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi tai kolme lasta paras

Vierailija
14.11.2006 |

Miten joku ehtii hoitamaan enempää lapsia? Ei kannata mennä vauvakuumeeseen mukaan kolmen lapsen jälkeen. Lapset vain kärsivät. Pitäisi osata nauttia niistä olemassaolevista lapsista. Jo liikkuminen isomman lapsilauman kanssa todella kömpelöä. Kaksi lasta pakkaat helposti mukaan miten vaan ja kaikilla kivaa. Ei lapsi kaipaa vain sisarusta vaan myös vanhempien seuraa ja rauhallista aikaa.

nim. aina vauvakuumeessa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isommilla on koulua, muutama harrastus, eikä muutenkaan enää hirveästi kiinnostusta viettää aikaa vanhempien kanssa :( Isommalle kun kaverit ovat jo tärkeitä.

Vierailija
2/14 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että et tiedä paljonkaan asiasta, josta esitit mielipiteesi.

Katsos, kun äidinrakkaus on siitä kummallinen juttu, että sitä ei mitata jakolaskulla, vaan kertolaskulla... Ottaisit selvää asioista ennen kuin esiinnyt asiantuntijana...:-) t. Neljän äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan varoittaa muita. Kadehtien katson kahden lapsen äitejä, jotka pääsee minne vaan ja kaikki helpompaa. Itse olen päitä kääntävä näky riehuvan porukkani kanssa. Rakastan silti kaikkia ja ketään en antais pois. Vauvakuume on ollut mulla krooninen. en oikein jaksa tätä ja kaikki hommat rästissä. Mulla on 3-v. kaksoset.

Vierailija
4/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mammalla jaksamisen kanssa ongelmia ja porukka saadaan helposti autoon/junaan/lentokoneeseen tai ihan mihin vaan. suosittelen ellei ole jo liian myöhäistä. viisi lasta - ei ikinä!!

Vierailija
5/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kyllä koko laumaa yhtäaikaa " raahaan" mukanani, isommat kulkee kulkee itsekseen silloin kun suostuvat mukaan lähtemään :) Sitäpaitsi noista koululaisista on paljon apua käytännön töissä kun tekevät osan kotitöistä ja joskus katsovat pienempien perään.

Vierailija
6/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin eskarissa. Vasta kolmannen lapsen ollessa vauva osasin todella relata ja nauttia, ja nyt olen aivan myyty tähän neljänteen pikkuiseeni! Viidettä ei meille taida enää tulla...

Vierailija
7/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se liikkuminen vasta helppoa on, ja elämä muutenkin. Eipä tarvi kerätä univelkaa ja omaa aikaa löytyy.

En silti suosittele ;)

Vierailija
8/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii nauttiakin. Ei tarvi hyväksikäyttää lastenhoidossa. Itse sain pienenä aina hoitaa nuorempia ja harmitti. Lapsuus loppu jotenkin kesken. Nyt olen ite pulassa.

ap

Vierailija
9/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jopa suositeltavaa ihan jokaiselle lapselle sisarusten lukumäärästä riippumatta.

Minä olen tosi tarkka siitä, että lapset saavat olla lapsia eikä vaadita liikaa.

t. se viiden äiti jonka koululaiset tekevät kotihommia

Ja nautin elämästä lasteni kanssa, ja nautin jokaisesta lapsesta.

Vierailija
10/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme olen aina halunnut, vauvakuume täytyy nyt tästä lähtien nitistää, koska tiedän, että enempää lapsia en jaksaisi, tai ei hermot kestäisi.

Vierailija
11/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko varaa esim. musiikkiharrastukseen kaikilla? Olisin varovainen suosittelemaan useaa lasta. Harva selviää hyvin. Tänään näin neljän lapsen äidin huutavan kurkku suorana lapsilleen. Näki äidin uupumuksen selvästi. Harva kestää myös tätä kaaosta kotona, joka nopeasti tulee eteiseen ja kaikkialle.

ap

Vierailija
12/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme on munkin mielestäni maksimi, sillä jos enemmän olisi, tavallinen hlöauto ei enää riittäisi, ja asunnonkin olisi oltava aika iso... ihan siis tällaisten käytännön asioiden kannalta - en epäile etteikö rakkautta riittäisi ja mukavaa olisi..!

-2:n äiti

Vierailija
13/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisilla on musiikkiharrastuksia parikin kappaletta (musiikkiopiston soittotunnit ja kuoro), ja kaikki lapset saavat aikanaan harrastaa. Lapseni eivät todellakaan joudu leikkimään pikkuäitiä tai raatamaan kohtuuttomasti, sen mielestäni sanoin jo aiemmin.

viiden äiti

Vierailija
14/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikea elämän sankari! Kuulostat mahtavalta äidiltä ja toivottavasti useammat viiden äidit olisivat kaltaisiasi. Joillekin näköjään sopii suurperhe hyvin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi