Mies kiinnostunut vai pelkästään ystävällinen?
Taas näitä, pahoittelut. Tapaan säännöllisesti töiden merkeissä naimisissa olevaa miestä, olen miehen asiakas ja asiakassuhteemme on jatkunut puolisen vuotta ja tulee jatkuvat vielä toiset puoli vuotta. Mies on puhelias ja sosiaalinen ja kohtelias kaikille, siksi en osaa tulkita, onko kyse ystävällisyydestä vai kiinnostuksesta.
Mies on alusta alkaen jäänyt juttelemaan helposti lähes puoleksikin tunniksi niitä näitä töiden hoidon jälkeen. Alkuun puhuimme työasioista, sitten aloimme jutella myös kaikesta muusta maan ja taivaan välillä ja nykyään hoidamme nopeasti työt ja saatamme niiden ohella puhua pari, kolme tuntia kaikesta muusta. Mies vie minut syömään joka kerta kun tapaamme (ei alalla yleistä. Isompi asiakas saatetaan viedä projektin päätteeksi lounaalle, mutta ei asiakkaita joka tapaamisella viedä ulos. Viimeksi vei minut kaupungin hienoimpaan ravintolaan lounaalle). Mies on kuitenkin aina asiallinen ja todella kohtelias.
Itse olen aina ajatellut etten koskaan missään tilanteessa rakastuisi varattuun. Lähes neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä en kuitenkaan ole koskaan kokenut vastaavaa sielujen sympatiaa kenenkään kanssa. Meillä natsaavat kaikki ajatukset ja kiinnostuksenkohteet yhteen. Oman ihastukseni takia voi olla että ylitulkitsen miestä. Sen tiedän että hän viihtyy seurassani, mutta onko tuo sitten vain ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta vai kiinnostusta? Ja ainahan ihminen voi toki mahdollisesta kiinnostuksesta huolimatta olla edistämättä asiaa millään tavoin.
Olen kiinnittänyt huomiota, että mies naurahtaa joka kerran puhelun aluksi soittaessaan minulle, samoin puhelun lopuksi. Olen huomannut tekeväni itse samaa, ja omalla kohdallani se johtuu ihastuksesta ja siitä että ilahdun aina kun saan puhua miehen kanssa.
En olisi uskonut että tässä iässä itsensä löytää googlaamasta merkkejä miehen kiinnostuksesta (ja totesin että mies osoittaa aina jalkateränsä minuun päin, sukii hiuksiaan ja pyörittelee kelloaan seurassani :D) ja vielä kyselemässä netistä, onko kiinnostusta vai ei.
Kommentit (31)
Kannattaa kysyä uudestaan arkipäivänä (ma-to) klo 9-14 välillä, kun täällä on aikuisia ihmisiä eivätkä kuntouttavassa työtoiminnassa olevat pääse palstalle.
Iltaisin tänne on turha enää tulla. Aikuinen keskustelu on siirtynyt toiselle palstalle, mutta sen nimeä ei täällä voi antaa tai vajaaälyiset tulevat perässä sinne. Selaa, niin löydät.
Todennäköisesti haluaa seksiä. Miehet eivät ihastu.
Jos sinulla on järkeä päässä, niin muista koko ajan, että mies on naimisissa. Älä kuvittele mitään äläkä hölmöile, pidä "asiakassuhteenne" asiakassuhteena. Juttelette useita tunteja.. noi voi sentään
.. Toivottavasti se asiakassuhde ja kaikki muukin loppuu ilmoittamanasi ajankohtana, mieluummin jo aikaisemmin.
En ollenkaan usko mihinkään "vakavampaan" keskenänne ja älä missään nimessä ainakaan mene sänkyyn hänen kanssaan!
Nyt jäitä hattuun. Tuohan on ihan normaalia myyjä-asiakas toimintoa. Herttinen, jos minustakin luulisi meidän asiakkaat että isken. Käytän syömässä, vaikka ei olisi normaalia meidän alalla. Juttelen kaikesta maan ja taivaan välillä asiakkaiden kanssa ja saatan jutella tuntejakin. Millä muulla niitä asiakassuhteita luodaan? Ei ole yksikään mies alkanut ehdottelemaan mitään, sillä kaikille on täysin selvää että myyntiä ja asiakassuhteita tässä hoidetaan. Olisi todella kiusallista, jos joku alkaisi jotain ehdottelemaan.
Työskentelen metalliteollisuudessa siis eli varsin vanhoillisessa ympäristössä ja vielä suht nuorena naisena (35). Ei asiakkaat varmaan tätä tiedä, mutta olen sinkku ja etsin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti haluaa seksiä. Miehet eivät ihastu.
Miehet nimenomaan ihastuvat paljon helpommin kuin naiset.
Mies syöttää, anteeksi, vie syömään sinut joka kerta ravintolaan? Kukahan maksaa viulut, mies itse vai meneekö firman piikkiin, muka "edustuskuluihin"?
Veikkaan, että et ole ainoa nainen, anteeksi asiakas, joka saa ko. mieheltä samanlaisen huomion.
Aloittaja täällä. Sen satun tietämään ettei vie muita syömään (alalla pienet piirit, ei ole mikään iso ala jolla tehtäisiin isoa bisnestä).
Kyllä tuo mies on selvästi kiinnostunut.
🇺🇦🇮🇱
Myyntimiehelle olet oiva reikä. Lounaat firman piikkin, sinut lämmitellään, ja sitten oletkin jo valmista lihaa. Äläkä edes jaksa olla niin naiivi, että kuvittelisit olevasi (vaimon lisäksi) ainoa.
Varmasti haluaa kanssasi rakkaussuhteen ja jättää vaimonsa - not 🙄
Siellä taas pikkurouva tuhero kosteana fantasioimassa Myynti-Markon tautisesta munasta. Marko miettii mihin kassinsa tällä viikolla tyhjentäisi. Voi teitä naisia kuinka helppoja olettekaan 😅 Ja vielä muka ihastunut!
Sinusta on luultavasti jo myyntireisojen inside-ryhmässä lyöty vetoa kuinka helposti annat. Samoin millainen pimppi ja karvoitus löytyy. Nämä eivät ole kivoja tyyppejä, usko pois.
Ihan kuin olisin lukenut täysin saman jutun täällä aiemminkin...
Vain homomies voi olla naisen pyyteetön ystävä.
Mun käy aina ihan hirveästi sääliksi aina kun luen tällaisen uhrin tilityksen 😢
Hän on naimisissa. Ei kannata panostaa.
En tiedä oletko oikeasti noin tyhmä, vai käynyt tuohon erillisen kurssin. Mikään, ei mikään ole maailmassa säälittävämpää kuin varattuun myyntirunkkariin ihastuminen. Ryhdistäydy nyt hyvä nainen! Alennat koko sukupuolesi!
Jotkut varatut miehet etsivät seuranaisia ja kaverinaisia, hoviinsa. Vaikea arvioida. Ellei saalista seksua vaan. Ihastus miehellä ei kerro edes, että eroaisi joskus vaimostaan. Yleensä varattu mies ei eroa koskaan. Vaikea sanoa onko mies potentiaalinen rakastuja (joka voisi erota vaimostaan) tai miten tulkita tuollaista käytöstä. Sinulle aika vaarallinen tilanne, jos mies ei olisikaan kiinnostunut vakavasti ja jäisit kiinni mieheen itse ihastuneena. Kannattaako ruokailuun saakka mennä enää. Jos miehellä olisi selvät aikeet edetä, luulisi että pian selviää tai sitten vaan roikottaa "ystävällisenä".
Anna sille pildee, suikkii ja peppuu.