Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vitsikästä, William pyörittämässä kotia.
Veikkaan, ettet sinä kestäisi päivääkään sitä rutiinia, mihin William päivittäin joutuu.
Kerro minulle, millainen se rutiini nyt alkuvuoden oli, niin voidaan yhdessä pohtia, kestäisinkö. Vaimo oli sairaalassa, lapset koulussa, nanny kuskaamassa lapsia. Mitä kestämätöntä William päivisin teki?
Ai että ihan yhdessä pohtien. SInulle nyt on aivan turha selittää mitään, koska ymmärrys ei riitä. Alkaa käsittämätön jankkaaminen, joka viittaa, ettet ole ihan terve psyykkisesti.
Minä haluaisin jutella Williamista, en itsestäni.
Ke
Hah, itse alkaa haukkua ensin viestin kirjoittajaa, ja sitten kun vastaus ei miellytä niin alkaa huutamaan että keskustele aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt olisi mieluinen tieto siitä, miten William on käyttänyt aikansa alkuvuonna? Sekö, että hän olisi pelannut videopelejä yöt pitkät ja päivisin istunut vessassa selaamassa Tinderiä?
Oletko autisti? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun huomasin, että olet tätä samaa kysynyt toistuvasti 3 sivua. Ymmärrät varmaan kuitenkin, että sinulle ei viitsitä vastata, koska kysymyksesi ei kuulu ketjun aiheeseen.
-sivusta joku muu ohis
Sorry, vastasin väärälle. Luin nopeasti ja luulin tuoksi jankkajaksi.
-edelleen ohis
Minä jo ajattelin, että taasko minä olen yhdellä ainoalla kommentilla saanut kolme sivua täyteen.
Tuo jankkaaminen on käsittämätöntä. Harva on ollut katselemassa, millä William päivänsä täyttää. Todennäköisesti ei makaa sohvalla syljeskelemässä kattoon. Kuten jo mainitsinkin, olisi kiva tietää, mitä hänen jankkaajien mielestä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt olisi mieluinen tieto siitä, miten William on käyttänyt aikansa alkuvuonna? Sekö, että hän olisi pelannut videopelejä yöt pitkät ja päivisin istunut vessassa selaamassa Tinderiä?
Oletko autisti? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun huomasin, että olet tätä samaa kysynyt toistuvasti 3 sivua. Ymmärrät varmaan kuitenkin, että sinulle ei viitsitä vastata, koska kysymyksesi ei kuulu ketjun aiheeseen.
-sivusta joku muu ohis
Sorry, vastasin väärälle. Luin nopeasti ja luulin tuoksi jankkajaksi.
-edelleen ohis
Minä jo ajattelin, että taasko minä olen yhdellä ainoalla kommentilla saanut kolme sivua täyteen.
Tuo jankkaaminen on käsittämätöntä. H
Arvelen, että Williamin työ on samanlaista kuin muidenkin yrityksensä yhteiskuntasuhteista vastaavan työntekijän työ. Williamin työn ero on siinä, että hän on syntynyt tehtäväänsä ja on ympäri vuorokauden median ja yleisön silmien alla. Aina löytyy uteliaita silmäpareja, oli hän sitten töissä tai vapaalla. Hän on asemansa puolesta lakkaamatta arvosteltavana. Hänen vastuullaan on tulevan hallitsijan kasvattaminen samalla, kun hän valmistautuu omaan tehtäväänsä kuninkaana. Hän ei voi vaihtaa työpaikkaansa. Hän ei voi kuljeskella pitkin kaupunkia, piipahtaa kavereiden kanssa oluelle, käydä ruokakaupassa tai mennä puistonpenkille istuskelemaan niin, etteivät uteliaat olisi kameroiden kanssa ympärillä. Satunnaisesta kädenpuristuksestakin voi lähteä liikkeelle vuosikausien juoruvyöry ja arvailu siitä, onko hänellä suhde ja kenen kanssa ja onko au-lapsia. Hän eikä hänen perheensä voi edes sairastaa niin, etteivät lehdet kirjoittelisi ja hölmöimmät keksisi salaliittoteorioita. William on selvinnyt tehtävästään erittäin hyvin, eikä tähän ole näkyvissä muutosta. Viimeisten parin vuoden raskas tilanne näkyy hänen silmistään, mutta silti hän jaksaa.
Voi olla, että sinä kestäisit, voi olla, että et. Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettet sinä kestäisi päivääkään sitä rutiinia, mihin William päivittäin joutuu.
Kerro minulle, millainen se rutiini nyt alkuvuoden oli, niin voidaan yhdessä pohtia, kestäisinkö. Vaimo oli sairaalassa, lapset koulussa, nanny kuskaamassa lapsia. Mitä kestämätöntä William päivisin teki?
Ai että ihan yhdessä pohtien. SInulle nyt on aivan turha selittää mitään, koska ymmärrys ei riitä. Alkaa käsittämätön jankkaaminen, joka viittaa, ettet ole ihan terve psyykkisesti.
Sinun kannattaisi nimenomaan juuri jutella itsestäsi, ja asiantuntevan psykiatrin kanssa! Tuollainen raivokas inttäminen ei enää ole mitään ihan tavallista palstakeskustelua :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&n
Kyseinen kirjoittaja vastasi ihan asiallisesti, sinä sen sijaan aloitit samantien henkilöön käymisen ja haukkumisen. Jos minulta kysytään niin sinä sitä psykiatria tarvitset eikä tuo joka asiallisesti kirjoittaa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nähtävästi elämä on tiedossa"...Juu, on paljon ollut esillä ja kerrottu heidän elämästään. Dokumentteja on ollut jne. ihan kuten täällä seurataan silmät tarkkana myös Harklenkin elämää.
Kate ja William ovat kuulema hyvin perhekeskeisiä ja arkisia, ja haluavat lapsilleen mahdollisimman tavallisen lapsuuden.
Turha siis kenenkään vinkua että se ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle jos ihan dokumenteissä asti sitä elämää esitellään.
Dokumenteissa esitelty näytetään vapaaehtoisesti julkisuuteen. Sen sijaan täällä solvataan kun ihminen sairastaa, räävitään samalla hänen lapsensa ja jankataan kuin rabies-rakki aamusta iltaan haukkuen Walesien perhettä. On aivan eri asia olla kiinnostunut monarkiasta, historiasta jne. mutta tuollainen raadollinen vaino ei ole enää tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin jutella Wil
William ei ole täällä aiheena, eikä häntä voi edes verrata Harryyn. Harry ei ole enää edes spare.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin jutella Wil
Tuo sama käy haukkumassa täällä joka päivä kaikki muutkin kirjoittajat jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä. Olen samaa mieltä, jos joku tarvii hoitoa niin hän. Olen myös saanut osani tästä hänen mene-hoitoon-kirjoittelusta. Ei kannata välittää, hän ei täällä määrää mitä saa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Dolittle -pariskunta tekee aina sitä, mitä osaa parhaiten eli lomailee. Kuinkahan kauan kehtaavat vielä käyttää kolmea lastaan syynä ylipitkiin lomiinsa? Armeijaikään nyt ainakin, paitsi ettei ujon Georgen toki tarvitse armeijaan mennä, jos ei halua, niih.
Ihmeelllistä, kun vaikuttaa pahasti siltä, että sinä olet itse ikuisella sairauslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dolittle -pariskunta tekee aina sitä, mitä osaa parhaiten eli lomailee. Kuinkahan kauan kehtaavat vielä käyttää kolmea lastaan syynä ylipitkiin lomiinsa? Armeijaikään nyt ainakin, paitsi ettei ujon Georgen toki tarvitse armeijaan mennä, jos ei halua, niih.
Ihmeelllistä, kun vaikuttaa pahasti siltä, että sinä olet itse ikuisella sairauslomalla.
Vakava tapaus, yksi ja sama renkutus mitä tuo raukka hokee. Toisessa ketjussa toinen jankuttaa, kuinka Harrysta tulee kuningas ;D
Vierailija kirjoitti:
Tuosta armeijaan menosta: Nythän on Euroopan kuningashuoneissa useammassa kruununprinsessat ja he kyllä käyvät armeijan tai ovat jo käyneet.
Naiset rules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakava tapaus, yksi ja sama renkutus mitä tuo raukka hokee. Toisessa ketjussa toinen jankuttaa, kuinka Harrysta tulee kuningas ;D
Taitaa olla ihan tämä sama mt-kuntoutuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et muuta osaa kuin käydä henkilöön, niin tuki suusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et muuta osaa kuin käydä henkilöön, niin tuki suusi.
No jos ensin opettelisit mitä on henkilöön käyminen? Se on juuri sitä mitä itse nyt teit ;D Mihin henkilöön mä edes pystyin käymään, kun en kommenttiani kenellekään suoraan osoittanut? Olet sä sitten lystikäs! Ja kyllä minun suuni kiinni on, kun kirjoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta armeijaan menosta: Nythän on Euroopan kuningashuoneissa useammassa kruununprinsessat ja he kyllä käyvät armeijan tai ovat jo käyneet.
Naiset rules!
Juuri näin. Walesien lazy workshy -pariskunta haluaa opettaa lapsilleenkin, että kannattaa aina mennä sieltä, missä aita on matalin ja lomat pidetään tapissa.
Sotilaskoulutus ei ole edellytys kuninkuudelle. Niin ne ajat muuttuvat, ja yksilöllä on valinnanvapaus. Monarkia on siirtynyt inhimillisyyteen ja nyt saa jo olla oma persoona, avut ja taipumukset. Sotilaat hoitavat sotimisen, hallitsija toimii parlamentin ja pääministerin kanssa. Ja mistäs sen tietää mitä George itse haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on työttömänä ja saa aina potkut työpaikoista, koska kukaan ei kestä sitä. Syyttää muita kiusaamisesta vaikka itse haukkuu muut. Sen ukko on lähdössä heti kun löytää uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan yhdessä pohtien. SInulle nyt on aivan turha selittää mitään, koska ymmärrys ei riitä. Alkaa käsittämätön jankkaaminen, joka viittaa, ettet ole ihan terve psyykkisesti.<
Myöskäön kyseinen kirjoittaja ei ole täällä aiheena joten voit jättää nuo mielenterveyshaikkumiset pois, jos hänen mielestään on vitsikästä että väitetään Williamin hoitavan kotia niin hän varmasti saa mielipiteensä sanoa ilman että sinä tulet tähän ketjuun herjaamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rules!
Juuri näin. Walesien lazy workshy -pariskunta haluaa opettaa lapsilleenkin, että kannattaa aina mennä sieltä, missä aita on matalin ja lomat pidetään tapissa.
Sotilaskoulutus ei ole edellytys kuninkuudelle. Niin ne ajat muuttuvat, ja yksilöllä on valinnanvapaus. Monarkia on siirtynyt inhimillisy
Katsoisin kyllä, että mikäli aikoo jatkaa syntymäoikeutenaan saadun kuninkaallisen luksuksen ja elämisen, niin hiukan kyllä on myös velvollisuuksia. Ei voi olla, että halutessaan voi jättää kaikki itselle epämiellyttävät hommat hoitamatta. Maanpuolustus on yksi ykkösaihioista, joista täytyy olla perillä vaikka ei itse suoraan koko tilannetta komentaisi. Jos haluaisi tuoksutella vain kukkia ja seurata perhosia puutarhassa, niin voi vapaasti siirtyä sivuun hovista.
Kuninkaallisilla on perinteisesti ollut sotilaskoulutus sen vuoksi, että se antaa heille johtamiskoulutusta ja kokemusta siitä, miten organisaatiot ja niiden osat toimivat. Samalla he saavat olla niin lähellä ei-kuninkaallisen ihmisen elämää kuin on mahdollista: siviilititteleitä ei kasarmilla tuijoteta, pääsee osaksi me-henkeä, ja kameroiltakin saa olla rauhassa.
Se, että George saa päättää itse siitä, hankkiiko sotilaskoulutuksen vai ei, on vain merkki siitä, että maailma on pieneltä osin muuttunut. Hänelle varmasti löytyy kuninkaalle sopiva koulutus, joten siitä ei tavallisen kansalaisen missään maailman kolkassa tarvitse olla huolissaan.
No täytyy myöntää, että kyllä mulla hermot menisivät viikossa tuollaiseen elämään. Mutta ehkä yksi päivä juuri ja juuri menisi.
- Se, jolle kerrottiin etten kestäisi päivääkään Williamin rutiineja.