Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt neljännesvuosisadan ajan työtä, jossa olen osan ajasta yleisön edessä ja osan kokonaan näkymättömissä. Joskus olen kuullut ääneenajattelua siitä, että onpa minulla lyhyet työpäivät ja tosi paljon lomia. Kukaan ei ole ollut kellottamassa niitä ympäripyöreitä työpäiviä, joita ajoittain joudun tekemään.
Jos minulla voi olla tällainen työnkuva, miksei Williamilla ja Catherinellakin voisi olla? Heidän töistään vain osa on ihmisten edessä ramppaamista ja vilkuttelua. He sitä paitsi ovat koko elämällään kruunun palveluksessa, joten sitoutuminen on ihan toista luokkaa kuin miljardeilla muilla.
Provoina jutut kuninkaallisten lomista ja työmäärästä tietysti ovat tehokkaita.
Juuri näin. Täällä vaan on hirveä määrä ihmisiä, joilla ei ole mitään kokemusta työelämästä eikä varsinkaan vaativammista töistä.
Onhan siinä jotakin pielessä, kun tuommoinen sitten sieltä sohavalltaan raappahuosuissan nimittelee fiksuja, ahkeria, hyvinkoulutettuja ja ahkeria ihmisiä laiskoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt neljännesvuosisadan ajan työtä, jossa olen osan ajasta yleisön edessä ja osan kokonaan näkymättömissä. Joskus olen kuullut ääneenajattelua siitä, että onpa minulla lyhyet työpäivät ja tosi paljon lomia. Kukaan ei ole ollut kellottamassa niitä ympäripyöreitä työpäiviä, joita ajoittain joudun tekemään.
Jos minulla voi olla tällainen työnkuva, miksei Williamilla ja Catherinellakin voisi olla? Heidän töistään vain osa on ihmisten edessä ramppaamista ja vilkuttelua. He sitä paitsi ovat koko elämällään kruunun palveluksessa, joten sitoutuminen on ihan toista luokkaa kuin miljardeilla muilla.
Mutta eikö ole todella outoa, että Williamilla ja Catherinella on kymmeniä avustajia, ja silti heidän aikansa ei riitä siihen ihmisten edessä ramppaamiseen, joka
Yhtä ramppauskertaa kohti voi tehdä kotitoimistossaan tai jonkun muun toimistossa saman tuntimäärän duunia, joka ei näy ulkopuolisille. Ei ramppaamista voi pitää tehdyn työmäärän mittapuuna.
On aika varmaa, että hovi on jakanut jäsenilleen sopivaksi katsomansa työmäärän. Niin muissakin perheyrityksissä tehdään. Eikä johtoryhmä yleensä muutenkaan tule julkisuuteen itkemään sisäisestä työnjaosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä jaksa. Mä lähden nyt pelaamaan Skyrimia.
Ketään ei kiinnosta pelaamisesi, teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Workshy Waleseilla ei ole enää edes sormuksia.
Ja taas yksi Megsun fanin itkee ja kiukuttelee, ja raivona yrittää projisoida Megsun epäonnistumisia aivan muidhin ihmisiin.
Catherinella on sormus. Kyllä, hän käyttää sormusta edelleenkin.
Sen sijaan Megsun sormus on ollut poissa käytöstä pidemmän aikaa. Koeta nyt vaan kestää, että siitä puhutaan. Se on Megsu, jolla ei ole sormuksia, Megsu on "huaknnaut" sormuksensa, Megsu on heittänyt Harryn antaman sormuksen (kuten Harrynkin paitsi silloin kun pari yrittää tehdä rahaa yhdessä esiintymällää) syrjään.
Olen eri, mutta hänen nimensä ei ole Catherine. Hänen nimensä on Kaksu. Kaksulla on ihku Diana-samistelusormus, mutta missä on miehensä Villen sormus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö olisi pitänyt jäädä kotiin toipumaan? Kyllä taas kateelliset jyllää. Moniko meistä taviksista on sairaslomalla mökillä? Varmaan aika moni. Mutta sehän ei ole laiskuutta kun MINÄ....
Useimmilla meistä taviksista ei taida kuitenkaan olla tuollaista tilannetta, että vaihtoehdot olisivat yksin kotiin jäänti tai pian ison vatsaleikkauksen jälleen mökille lähtö. Mutta tuossa perheessä taidetaan liikkua aika pitkälti Williamin oikkujen mukaan.
Ja toisaalta eihän se Kate Middleton ole yksin, vaan onneksi palvelijoiden - anteeksi, avustajien ympäröimä.
Ole nyt hiljaa typerys. Kateellisuutesi ja tietämättömyytesi on suorastaan järkyttävää.
Koko perhe viihtyy "mökillä" (joka itseasiassa on isompi kuin heidän nykyinen kotinsa, joka on itseasiasa pieni). Jokinen suomalainen jolla on mökki. ja jonka kunto kestää, voi mennä mökille lomalle. UKssa on nyt lapsilla koulusta lomaa, joten "mökille" meno oli ihan hyvä vaihtoehto. Se mökki on myös saoilla mailla kuin Sandringhamin linna, jossa Charles on lepäämaässä, joten voisivat ihan hyvin jollakin kokoonpanolla tavata toisiaan.
Emme tiedä, millaisessa kunnossa Catherine on, vaikka paraneminen leikkauksesta sujuisikin hyvin. Mutta ihan samat puitteet siellä mökillä lepäämiseenkin on kuin kotosallakin.
Palvelijat ja avustajat ovat eri asia. Palvelijoita perhe ei käytä normaalisti arjessaan.Voi tietysti olla, että tässä poikkeustilanteessa heillä nitäkin voisi käydä tai voihan siellä olla sukulaisiakin, Se on ihan heidän asiansa. Austajat ovat hyvin koulutettuja heitä heidän työssään avustavia henkilöitä.
Koeta nyt kestää kateudeltasi. Vähän outoa, että joku jaksaa kadehtia toisen ihmisen isoa leikkausta ja toipumisjakson vaikeuksia.
On se edelleen aika kummallista, että hovi pistää juuri ne tulevaisuuden toivot Villen ja Kaksun toimistotöihin, samaan aikaan kun kahdeksankymppiset ravaavat kieli vyön alla yleisön edessä.
Luulisi että kannattaisi ottaa kaikki irti valovoimaisista nuorista hovin jäsenistä. Mutta ei, pannaan ne tekemään toimistotöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö olisi pitänyt jäädä kotiin toipumaan? Kyllä taas kateelliset jyllää. Moniko meistä taviksista on sairaslomalla mökillä? Varmaan aika moni. Mutta sehän ei ole laiskuutta kun MINÄ....
Useimmilla meistä taviksista ei taida kuitenkaan olla tuollaista tilannetta, että vaihtoehdot olisivat yksin kotiin jäänti tai pian ison vatsaleikkauksen jälleen mökille lähtö. Mutta tuossa perheessä taidetaan liikkua aika pitkälti Williamin oikkujen mukaan.
Ja toisaalta eihän se Kate Middleton ole yksin, vaan onneksi palvelijoiden - anteeksi, avustajien ympäröimä.
William voi oikutella ja vaikka pettää miten tykkää, tietää ettei Kate ikinä jätä häntä ja mahdollista kuningattaren titteliä. Kate odottaa, ja on kuin maailman uskollisin koira. Lapsesta asti tehnyt töitä päästääksen prinssin puolisoksi eikä siitä luovu; vaan nyt voi ottaa rennosti kun työt on tehty ja Ellu haudassa. Ei tarvitse enää vakuutella ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yksi Megsun fanin itkee ja kiukuttelee, ja raivona yrittää projisoida Megsun epäonnistumisia aivan muidhin ihmisiin.
Sen sijaan Megsun sormus on ollut poissa käytöstä pidemmän aikaa. Koeta nyt vaan kestää, että siitä puhutaan. Se on Megsu, jolla ei ole sormuksia, Megsu on "huaknnaut" sormuksensa, Megsu on heittänyt Harryn antaman sormuksen (kuten Harrynkin paitsi silloin kun pari yrittää tehdä rahaa yhdessä esiintymällää) syrjään.
Olen eri, mutta hänen nimensä ei ole Catherine. Hänen nimensä on Kaksu. Kaksulla on ihku Diana-samistelusormus, mutta missä on miehensä Villen sormus?
Kaksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt hiljaa typerys. Kateellisuutesi ja tietämättömyytesi on suorastaan järkyttävää.
Koko perhe viihtyy "mökillä" (joka itseasiassa on isompi kuin heidän nykyinen kotinsa, joka on itseasiasa pieni). Jokinen suomalainen jolla
En minä tässä Katen toipumisjaksoa kadehdi. Ihmettelen vain, että perimysjärjestyksessä sijalla 1 oleva ihminen eli William kulkee käytännössä lomalta lomalle.
Tänä vuonna Walesin prinssi on tehnyt yhden julkisen esiintymisen. Tietääkseni hän ei ole ollut isossa leikkauksessa, ja tietääkseni hänen lapsensa tekevät pitkiä koulupäiviä kuutena päivänä viikossa. Sitä en tiedä mitä tämä aikuinen mieslapsi tekee, mutta epäilen hänen mummonsa pyörivän haudassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko perhe viihtyy "mökillä" (joka itseasiassa on isompi kuin heidän nykyinen kotinsa, joka on itseasiasa pieni). Jokinen suomalainen jolla
Jos jaksaa kuukausia jankuttaa selän pituudesta ja silmien rajauksista jne. koko pitkä litania, on luonnollista, että Katen myös pitäisi mennä leikkaushaavan tikit repeytyen töihin. Ehkä mieluiten johonkin urheilutapahtumaan osallistumaan. Eikä tässä vielä kaikki; lastenkin tulisi jo tehdä aktiivisesti working royalin töitä, koulunkäynnin ohessa.
Megsu ja Kaksu. Kai te nyt kälyksistä olette kuulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole todella outoa, että Williamilla ja Catherinella on kymmeniä avustajia, ja silti heidän aikansa e
Nimenomaan. Tiedossa on Katen ja Williamin mt- ja terveysongelmat sekä parisuhdekriisit, siksi heiltä ei vaadita samaa mitä muilta työntekijöiltä vaan pääsevät vähemmällä. Tätä ei tietenkään voi kertoa suoraan julkisuuteen vaan selitellään aina lasten lomilla ja koulujutuilla, ja tyhmä kansa uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksu?
Olisko viittaus Megsuun? Jos näin, niin pitäisi varmaan olla Catsu samalla periaatteella?
Vierailija kirjoitti:
Megsu ja Kaksu. Kai te nyt kälyksistä olette kuulleet.
Tunnetaan myös nimillä Meggi ja Kakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääccösettömän monoloki-iltamat taalla tanaan!!!
Sai kunnon kilarit, haukkui kaikki ja riehui aikansa. Meni miettimään kostoa ja palasi raivokkaana takaisin. Nyt huutelee jo skitsoreniadiagnoosejaan ja räyhää Walesin perheestä. Se on varmaan tuon ikuisen "Milloin Katjuska menee töihin" -länkytyksen takana ollut koko ajan.
Skitsorenia? Ei kai sentään.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön vellihousu tuo Charles, kun ei saa poikaansa kuriin ja tekemään töitä. William on vapaalla vapaan perään ja nyt olisi se hetki, jolloin hänen todellakin pitäisi tuurata isäänsä. Mutta ehei, Annelle lisää hommia
Kulta pieni, Anne ottaa sen verran ja semmoisia hommia, joita voi tehdä, kuin hänellä on mahdollisuuksia. Samoin tekevät muutkin eli Edward ja Sohpie.
Camillalla on täysi aikataulu. William on tehnyt kokoajan töitä vaikka onkin "ns vapaalla ja huolehtimassa perheestään". William vain perui Catherinen sairausloman ajan julkiset esiintymiset. Mutta toki niitä siltikin jäi. Kun Charlesin tilanne nyt syöpähoitojen vuoksi muuttui, William otti todellakin enemmän hommia. On katsos tehtäviä, joita ei oikein voi delegoida muille.
Raivosi on jotenkin sairasta. Miten joku jaksaa olla noin raivona siitä, että joku tosimies haluaa perhettä kohdanneena vaikeana aikana tukea vaimoaan ja antaa aikaa lapsilleen, jotka tarvitsevat häntä nyt normaalia enemmän, kun äiti yrittää toipua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen ei tee hyvää kun toipuu "suuresta" operaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääccösettömän monoloki-iltamat taalla tanaan!!!
Sai kunnon kilarit, haukkui kaikki ja riehui aikansa. Meni miettimään kostoa ja palasi raivokkaana takaisin. Nyt huutelee jo skitsoreniadiagnoosejaan ja räyhää Walesin perheestä. Se on varmaan tuon ikuisen "Milloin Katjuska menee töihin" -länkytyksen takana ollut koko ajan.
Skitsorenia? Ei kai sentään.
Kyllä sentään. Tuota hullua ei näköjään pidättele mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjuska on jo lähtenyt perheensä kanssa lomalle. No johan nyt! Sairauslomaa kuitenkin useampi kuukausi 🤔
Eikä Viljami tietenkään työskentele myöskään. 🤷🏻
Katjusha nyt lähtee lomalle vaikka olisi kokovartalokipsissä.
Lähti ehkä jo suoraan sairaalasta, jos nyt edes oli siellä.
Miten voi jättää lapset noin pitkäksi aikaa?
Molemmat vanhemmat ovat lastensa kanssa kiitettävästi, mitä ilman lapsia tehtäviin lomiin katsotaan. Eihän Walesin pari huini missään nykyään kahden pahemmin koskaan. Dokkareissa kerrotaan, kuinka leipovat ja kokkailevat kotona ja jopa lempiohjelmatkin on lueteltu. Ihan tavallista perhearkea. Ehjä ja
Mikä motiivi sinullakin on puuttua muiden lasten elämään, mikä ei todellakaan kuulu millekään palstalle, eikä kenellekään ulkopuoliselle?
Nähtävästi elämä on tiedossa kun kerran kerran arjen puuhat ja lempiruuatkin tiedetään.