Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
19841/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa näköjään olla nyt suurin puheen- ja huolenaihe ääkkösetön. 

Vierailija
19842/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääccösettömän monoloki-iltamat taalla tanaan!!!

Sai kunnon kilarit, haukkui kaikki ja riehui aikansa. Meni miettimään kostoa ja palasi raivokkaana takaisin. Nyt huutelee jo skitsoreniadiagnoosejaan ja räyhää Walesin perheestä. Se on varmaan tuon ikuisen "Milloin Katjuska menee töihin" -länkytyksen takana ollut koko ajan.

Siis ihan oikeasti ajattelet, että sinua on täällä vastassa joku yksi ihminen, joka aina vaihtaa kirjoitustyyliään? Ihan oikeasti kannattaisiko pitää tauko?

Sulla nimenomaan ei vaihdu tyyli. Samaa riehumista 24/7.

eri

Eli hetkinen. Täällä on monta ihmistä, joiden mielestä yksi ihminen kirjoittaa

Ei luule. Tuollaisia tunnistettavia yhden kirjoittajan yhden lauseen kommenttijonoja näkyy silloin tällöin. "Paras" kalasteluesitys on ollut parisivuinen, kun kukaan ei tarttunut väitteisiin kuten "joo kyllä se Katju on laiska". 

Täällä on useampia kirjoittajia aina, mutta joskus oikein ahkerat yksilöt vievät kovasti tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19843/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai kunnon kilarit, haukkui kaikki ja riehui aikansa. Meni miettimään kostoa ja palasi raivokkaana takaisin. Nyt huutelee jo skitsoreniadiagnoosejaan ja räyhää Walesin perheestä. Se on varmaan tuon ikuisen "Milloin Katjuska menee töihin" -länkytyksen takana ollut koko ajan.

Siis ihan oikeasti ajattelet, että sinua on täällä vastassa joku yksi ihminen, joka aina vaihtaa kirjoitustyyliään? Ihan oikeasti kannattaisiko pitää tauko?

Kannattaisko sinun puolestasi vielä elää ja kokea, jotta ymmärrät, että maailma on täynnä sekopäitä? Vain yksi tarvitaan. Ja voithan keskustella itse aiheesta, menemättä henkilökohtaisuuksiin. Onnistuuko? Ja jos olet eri mieltä kuin minä, eikä ole muuta sanottavaa, kuin pidä tako jne, niin sivuuta kommenttini, kiitos.

Vierailija
19844/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla nimenomaan ei vaihdu tyyli. Samaa riehumista 24/7.

eri

Eli hetkinen. Täällä on monta ihmistä, joiden mielestä yksi ihminen kirjoittaa

Useampi ihminen tunnistaa sinut.

Vierailija
19845/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt neljännesvuosisadan ajan työtä, jossa olen osan ajasta yleisön edessä ja osan kokonaan näkymättömissä. Joskus olen kuullut ääneenajattelua siitä, että onpa minulla lyhyet työpäivät ja tosi paljon lomia. Kukaan ei ole ollut kellottamassa niitä ympäripyöreitä työpäiviä, joita ajoittain joudun tekemään.

Jos minulla voi olla tällainen työnkuva, miksei Williamilla ja Catherinellakin voisi olla? Heidän töistään vain osa on ihmisten edessä ramppaamista ja vilkuttelua. He sitä paitsi ovat koko elämällään kruunun palveluksessa, joten sitoutuminen on ihan toista luokkaa kuin miljardeilla muilla.

Provoina jutut kuninkaallisten lomista ja työmäärästä tietysti ovat tehokkaita.

Vierailija
19846/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Workshy Waleseilla ei ole enää edes sormuksia. 

Vierailija
19847/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätön vellihousu tuo Charles, kun ei saa poikaansa kuriin ja tekemään töitä. William on vapaalla vapaan perään ja nyt olisi se hetki, jolloin hänen todellakin pitäisi tuurata isäänsä. Mutta ehei, Annelle lisää hommia

Mä mietin kans, et miksei Anne laittanut kampoihin, kun eniten tekevälle lykättiin vielä laiskuri Willyn työt. 

Koska hovi kaatuu ilman Annea. 

Vierailija
19848/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt neljännesvuosisadan ajan työtä, jossa olen osan ajasta yleisön edessä ja osan kokonaan näkymättömissä. Joskus olen kuullut ääneenajattelua siitä, että onpa minulla lyhyet työpäivät ja tosi paljon lomia. Kukaan ei ole ollut kellottamassa niitä ympäripyöreitä työpäiviä, joita ajoittain joudun tekemään.

Jos minulla voi olla tällainen työnkuva, miksei Williamilla ja Catherinellakin voisi olla? Heidän töistään vain osa on ihmisten edessä ramppaamista ja vilkuttelua. He sitä paitsi ovat koko elämällään kruunun palveluksessa, joten sitoutuminen on ihan toista luokkaa kuin miljardeilla muilla.

Kyllä noi työmäärät oli ihan faktoja. Ymmärrän kyllä että ne voi tuntua provoilta kun niiden faktojen valossa tuleva kuningaspari ei vaikuta niin ahkeralta kuin kaukana kruuusta olevat iäkkäät sukulaiset. 

Vierailija
19849/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjuska on jo lähtenyt perheensä kanssa lomalle. No johan nyt! Sairauslomaa kuitenkin useampi kuukausi 🤔

Eikä Viljami tietenkään työskentele myöskään. 🤷🏻

Katjusha nyt lähtee lomalle vaikka olisi kokovartalokipsissä. 

Lähti ehkä jo suoraan sairaalasta, jos nyt edes oli siellä. 

Miten voi jättää lapset noin pitkäksi aikaa? 

Vierailija
19850/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis menevät Sandringhamiin ja luultavasti tapaavat siellä myös Charlesia. Lomalle 3 h automatkan päähän. 

Lapsilla on loma koulusta ja sillä aikataululla menee myös vanhemmat.  Tietenkin Catherine on myös sairaslomalla julkisesta edustamisesta.

Mikä loma niillä nyt on? 

Vierailija
19851/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätön vellihousu tuo Charles, kun ei saa poikaansa kuriin ja tekemään töitä. William on vapaalla vapaan perään ja nyt olisi se hetki, jolloin hänen todellakin pitäisi tuurata isäänsä. Mutta ehei, Annelle lisää hommia

Mä mietin kans, et miksei Anne laittanut kampoihin, kun eniten tekevälle lykättiin vielä laiskuri Willyn työt. 

Anne kantaa hovia harteillaan. 

Vierailija
19852/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä jaksa. Mä lähden nyt pelaamaan Skyrimia. 

Vierailija
19853/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaan kuvitella miten Edinburghin herttua Edward nauraa olemattomaan partaansa kun hovin kaikilla on noin surkeat välit. Puolet tyrmätty kanveesiin. Ja hänen asema parantuu. Ehkä myös Louisen ja Jamesin asema. 🍿 

Vierailija
19854/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Endgame.

Vierailija
19855/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjuska on jo lähtenyt perheensä kanssa lomalle. No johan nyt! Sairauslomaa kuitenkin useampi kuukausi 🤔

Eikä Viljami tietenkään työskentele myöskään. 🤷🏻

Katjusha nyt lähtee lomalle vaikka olisi kokovartalokipsissä. 

Lähti ehkä jo suoraan sairaalasta, jos nyt edes oli siellä. 

Miten voi jättää lapset noin pitkäksi aikaa? 

Molemmat vanhemmat ovat lastensa kanssa kiitettävästi, mitä ilman lapsia tehtäviin lomiin katsotaan. Eihän Walesin pari huini missään nykyään kahden pahemmin koskaan. Dokkareissa kerrotaan, kuinka leipovat ja kokkailevat kotona ja jopa lempiohjelmatkin on lueteltu. Ihan tavallista perhearkea. Ehjä ja onnellisen näköinen perhe ovat. Isä on läsnä, kun äiti sairastaa.

Mikä motiivi sinullakin on puuttua muiden lasten elämään, mikä ei todellakaan kuulu millekään palstalle, eikä kenellekään ulkopuoliselle?

Vierailija
19856/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä jaksa. Mä lähden nyt pelaamaan Skyrimia. 

Sun täytyy multitaskata. Itse katson UMK:ta, kuuntelen äänikirjaa ja kirjoittelen. Välillä siivoan. 

Vierailija
19857/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Endgame.

Miten pysyy pystyssä Firma jos työikäisistä työntekijöistä töitä tekee 1/4  ja työteliäimmät ovat yli 70 v. 

Vierailija
19858/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pari jää kyllä historiaan kaikkien aikojen laiskimpina kuninkaallisina.

Siis Walesit. 

Kaikki tietävät kenestä on kysymys:) 

Vierailija
19859/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ole todella outoa, että Williamilla ja Catherinella on kymmeniä avustajia, ja silti heidän aikansa ei riitä siihen ihmisten edessä ramppaamiseen, joka lopulta on ainoa työtehtävä, jota ei kukaan muu pysty tekemään. Vaikuttaa huonolta organisoinnilta.

Ja sitten toisaalta taas kuinka Anne on pystynyt organisoimaan työnsä niin, että häneltä se ramppaaminen onnistuu? Ja Elisabet tai Charles ovat pystyneet jopa monarkin velvollisuuksien ohella vetämään sen yli 400 keikkaa vuodessa, kun Williamilla ja Katella määrä jää alle puoleen siitä.

Outoa.

Vierailija
19860/46129 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Endgame.

Miten pysyy pystyssä Firma jos työikäisistä työntekijöistä töitä tekee 1/4  ja työteliäimmät ovat yli 70 v. 

Lopun alkua.

Ketju on lukittu.