Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
19681/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, koska kaikki penaalin terävimmät kynät ovat täällä vauvapalstalla ja Harry ei heikon  suomen kielen taitonsa vuoksi ole edes täälläkään.

😘hyvä päätelmä 🤫

Vierailija
19682/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/xZNgLXFo5Z7Z3cN2lGPYuR…

Harry näyttää nykyään ihan isältään.

Minusta Harry on ihan Philipin näköinen. 

Minusta isänsä ja kuningatar Elisabetin kun katsoo erityisesti silmiä ja poskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19683/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan sanoo haastattelussa ettei ole malli -> meghanhullujen mielestä se on sanonut haastattelussa olevansa huippumalli :D

Mihin sinä sen supermalli-termisi hukkasit? 

Varmaan samaan paikkaan minne ne linkit joissa Meghan sellainen väittää olevansa. Se onkin sellainen jemma mitä ei ihan heti löydykään :D

Siitä Cut-lehden artikkelista onkin käyty monta hienoa vääntöä. We are fixing the pipes, sanoi Harry ja joku väitti täällä Harryn itsensä kertoneen The Cutille miten on raivopäissään lyönyt seiniin reikiä.

No talohan on suhteellisen uusi. Tosin voihan siellä olla tehty jotain putkia väärin, aluehan on tulva-alueella. Tulee kuitenkin mieleen, että koska Harry ei ole järjen jättiläinn ja Meghan tarvitsee aina rahaa, niin mikäs sen helpompi tapa kuin laittaa dorito irtoviiksiin ja leikkimään putkimiestä. Laskut tulee sitten postissa.

Vierailija
19684/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt alkoi viestien poisto kun jäivät väittelyssä häviölle faktojen tullessa esiin :)

Huomenaamulla on jo uusi valhe kehissä mistä on sanottu kolmekymmentä kertaa kun pyytää lähdettä.. 

Vierailija
19685/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on into Katenistilla "haukkua" Meghania malliksi, joka hän ei sitten olisi tietenkään Katenistin mielestä :D

Kuvat on aivan selvästi haastattelua varten otetettuja, eikä Meghan myöskään sano olevansa malli. Harry vastaa, että voit olla molempia (eli äiti ja malli).

Tyypillistä valehtelua Katenistilta.

Toistelet tuota Katenistia jo ihan manianomaisesti. Mä olen Marynisti, joskus myös Victorianisti, ja olen samaa mieltä kuin "Katenisti" :D Ei tarvita Katea tähän ketjuun, Markle kai voi olla puheenaiheena ilman Walesin prinsessaakin, eikös vaan? 

Kyllä voi olla, ihan oikeassa olet. Tässä on oikein linkkejä kysytty moneen kertaan liittyen Markleen mutta nyt ei sitten kukaan haluakaan puhua asiasta. 

Vierailija
19686/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/xZNgLXFo5Z7Z3cN2lGPYuR…

Harry näyttää nykyään ihan isältään.

Minusta Harry on ihan Philipin näköinen. 

Minusta isänsä ja kuningatar Elisabetin kun katsoo erityisesti silmiä ja poskia.

Sillä on Ellun nenä. 

Vierailija
19687/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova on into Katenistilla "haukkua" Meghania malliksi, joka hän ei sitten olisi tietenkään Katenistin mielestä :D

Kuvat on aivan selvästi haastattelua varten otetettuja, eikä Meghan myöskään sano olevansa malli. Harry vastaa, että voit olla molempia (eli äiti ja malli).

Toistelet tuota Katenistia jo ihan manianomaisesti. Mä olen Marynisti, joskus myös Victorianisti, ja olen samaa mieltä kuin "Katenisti" :D Ei tarvita Katea tähän ketjuun, Markle kai voi olla puheenaiheena ilman Walesin prinsessaakin, eikös vaan? 

Kyllä voi olla, ihan oikeassa olet. Tässä on oikein linkkejä kysytty moneen kertaan liittyen Markleen mutta nyt ei sitten kukaan haluakaan puhua asiasta. 

Ei tietenkään puhuta, kun jäätiin taas valheista kiinni. Juuri tämön takia meghanhullut ei ikinä laita linkkejä mihinkään valheisiin mitä kertovat täällä vaan aina alkaa sama jankkaus siitä että linkit on jo kerrottu.. 

Näin käy aina😂

Vierailija
19688/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on Deal or No Deal -salkkumalli. 😂

Mitas nauramista tuossa on? Olisit sinakin jos olisi edellytyksia. Hieno keino saada vuokra maksetuksi.

Montako kertaa olet katsonut tuota ohjelmaa?

"The show was a success for NBC, typically averaging from 10 to 16 million viewers each episode in the first season, although the subsequent seasons only averaged about 59 million viewers each episode. It has led to the creation of tie-in board, card, arcade, and video games, as well as a syndicated series played for smaller dollar amounts." Wiki

Kuinka monella suomalaisella ohjelmalla on 16 miljoonaa katsojaa?

Minua taas naurattaa joka kerta kun luen etta tunnetuin suomalainen TV-ohjelma maailmalla on Duudsonit. Kai siitakin on osallistujille maksettu palkkaa?

Vierailija
19689/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan sanoo haastattelussa ettei ole malli -> meghanhullujen mielestä se on sanonut haastattelussa olevansa huippumalli :D

Varmaan samaan paikkaan minne ne linkit joissa Meghan sellainen väittää olevansa. Se onkin sellainen jemma mitä ei ihan heti löydykään :D

Täällähän ei ole kukaan väittänyt että Meghan olisi väittänyt olevansa supermalli. 

Kyllä on, parisen viikkoa sitten meghanhullu niin väitti. 

Vierailija
19690/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Megsu on herkku, aivan eri maata kuin se luinen henkilökunnan kiusaaja

Erityisenä spesialiteettina mainittakoon megin herkkusääret.

Meg on todella ylväs kaunis nainen,kate on tavallisen näköinen mutta ehostus on hyvä mutta eri sarjassa kuin meg.  Harry on jo lapsena jätetty yksin suruunsa äidin kuoleman jälkeen.  Isä on dnan mukaan charles kuten ,andrew tyttöjensä isä dnan mukaan,elisabetti nuo testit määrännyt teetettäväksi,ilmeisesti takapiruna philipp  .EI paha mutta totuudet ei pala tulessakaan,ihan turha niitä täällä pohtia  .Mutta charleshan loukannut harrya näillä epäilyillä ennen testejä ,kuten dianaakin synnytyksen jälkeen.Mielestäni charles on penaallissa kynä jolla ei voi kirjoittaa.  Törkeyden huippu  koko ajan huuhkajan toiveiden mukaan toiminut   nyt kuningatar

Harry on jäänyt jonnekin uhmaikäisen tasolle. Aikuinen kestäisi ja hyväksyisi, että vihdoinkin isänsä on onnellinen Camillan kanssa. Camilla kun ei ollut syy Dianan kuolemaan, eikä liioin lehtimiesväkikään, josta Harry jatkaa aiheetonta ja valheellista ulinaansa.

Kukaan ei voi täällä sanoa, miten hänenn suhtauduttiin äidin kuoleman jälkeen, mutta en sitä ainakaan usko, ettei surua noteerattu, kun oli lapsi kyseessä. Ja onhan siellä Spencerienkin puolella sukua, miksi he eivät Dianan poikaa auttaneet???

Elisabet halusi Camillasta Queen consortin, varmaan jo ihan kulissien takia, kun onhan se hienompaa kuin joku prinsessapuoliso, joka mielletään arvottomammaksi. Arvokkaampaa ja royalimpaa on, että hovissa on kuningatar. Imagoseikka.

Dianan käytös "sydänten kuningattarena" oli aika nauretaavaa ja noloa. Ei ainakaan arvolleen sopivaa. Vajosi aika alas toilailuineen ja lukuisine miehineen. Jo tämä saattaa olla Harryn alakulon ja aggressioiden syy, kunhan ei vaan itse sitä tiedosta. Äiti taisi pitää Harrya miestensä jälkeen toisarvoisena? Ei ollut enää palvontaa ja kuningas-lempinimeä.

Mutta laittakaa vaan aikuisen miehen loukkaava käytös ja solvaamiset Camillan syyksi. Hän on kuitenkin  tainnut käyttäytyä kuninkaan puolisona kaikkein fiksuimpana tuolla hovissa. Menneet ovat menneitä, mutta se muinainen häpeä seuraa häntä ikuisesti, aina hautaan asti.

Vierailija
19691/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapolan tuotteet maistuvat monille.

Yritätkö sanoa, että Meghan on tänään mielestäsi musta? Ja huomenna sulle maistuukin sitten taas kelmeän vitivaalea Atrilli? 

Vierailija
19692/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaton minä tuohon mainittuun jankutukseen olen, kunhan toivon, ettei aina vastaaja olisi joku nisti, vaan täällä voidaan olla aiheesta mieltä olematta jonkun Katekerhon jäseniä. 

Vierailija
19693/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaton minä tuohon mainittuun jankutukseen olen, kunhan toivon, ettei aina vastaaja olisi joku nisti, vaan täällä voidaan olla aiheesta mieltä olematta jonkun Katekerhon jäseniä

Täällä on aina jonkun kerhon jäsen jos olet eri mieltä kuin se jolle vastaat ja sillä keinoin yritetään jotenkin mitätöidä toisen mielipide. 

Vierailija
19694/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapolan tuotteet maistuvat monille.

Yritätkö sanoa, että Meghan on tänään mielestäsi musta? Ja huomenna sulle maistuukin sitten taas kelmeän vitivaalea Atrilli? 

Ei tässä ole väristä kyse, vaan siitä, että Megsu on muodoltaan ilmiselvä Tapolan nakki.

Vierailija
19695/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Harry, go!

Vierailija
19696/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ei ole kukaan väittänyt että Meghan olisi väittänyt olevansa supermalli. 

Kyllä on, parisen viikkoa sitten meghanhullu niin väitti. 

Ei ole kukaan väittänyt.

Vierailija
19697/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry jää silti rahallisesti tappiolle. Asianajat eivät ole halpoja.

https://www.bbc.com/news/live/uk-68243338

Vierailija
19698/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää tekee näitä surprise appearanceja?

Vierailija
19699/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryllä oli kiire Las Vegasiin jakamaan palkintoja potkupallisteille. Mörkälettä ei näkynyt.

Miten Harry liittyy tuohon urheilulajiin? Jotain hevospooloa kai  vain harrastanut vain. Millä meriiteillä se jakelee noita palkintoja milloin missäkin, kun isä on Britannian kuningas vai?

Milla meriiteilla sina kirjoittelet tahan ketjuun? Harry oli kutsuttu ojentamaan illaan arvostetuin palkinto urheilijalle joka on tunnettu hyvantekevaisyydestaan. Harry oli illan huippu Las Vegasissa.

Ota selvaa asioista ennenkuin nolaat itsesi julkisesti ja oma-aloitteisesti.

Vierailija
19700/46129 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on varmaankin paljon Maklesta kommentoivia, joilla ei ole mitään mielipidettä Katesta tai yleensä brittihovista puoleen tai toiseen On monia, joita ei vähempää voisi monarkia kiinnostaa. . Meghan kun ei ole kuin käynyt siellä pienen hetken avioliiton kautta.

Hänen menneisyytensä on se, joka on pitkälti muokannut mielipiteitä. Ei näihin Walesin prinsessa liity, eikä häntä tarvitse jokaiseen kommenttiin jollain aasinsillalla vetää. Kuin jossain hikkalaatikolla.

Ketju on lukittu.