Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
15181/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Middletonien lasten nimet on tavisnimiä.

James esimerkiksi on Carolen isän nimi.

Carolen isä on Ronald. 

Miksei Ronald kelvannut Katen pojan nimeksi, eikö ole tarpeeksi kuninkaallista tähtipölyä nimessä? 

Kate on tuleva kuningatar ja tulevan kuninkaan äiti. Vähän eri kriteerit nimivalinnoille kuin jenkkisutturalla.

Jenkkisutturan taas täytyisi antaa lapselleen nimeksi se, minkä maaninen palstamamma on hänelle valinnut. Pien

Mikset sitten syyttele Harrya, kun varasti lapselleen sukunsa nimet? 

Vierailija
15182/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio! minulla on varma tieto, että Middletonien suvussa oli tuhat vuotta sitten Diana-niminen nainen, jonka mukaan Charlotte on saanut kolmannen nimensä. Englannin kuningashuone tai Diana Spencer eivät mitenkään liity kenenkään Williamin ja Katen lasten nimiin. Kaikki on Middletoneilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15183/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio! minulla on varma tieto, että Middletonien suvussa oli tuhat vuotta sitten Diana-niminen nainen, jonka mukaan Charlotte on saanut kolmannen nimensä. Englannin kuningashuone tai Diana Spencer eivät mitenkään liity kenenkään Williamin ja Katen lasten nimiin. Kaikki on Middletoneilta.

He ovat itse sanoneen Dianan tulevan Williamin äidiltä.

Edelleen cain tytön täti on Charlotte ja äiti ja isoäiti Elizabetheja.

vaikka miten vänkäisit

Vierailija
15184/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos William ja Kate saisivat vielä lapsen niin nimi olisi:

John, Edward, Frederick, Albert

tai 

Sophia, Elizabeth, Alexandra, Amelie, Mary tai Alice.

Vierailija
15185/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa kuinka Kate haluaa vaalia rahvaan perintöä nimivalinnoillaan! Kate on täykky. 

Vierailija
15186/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie Harrison on ainakin tosi typerä nimi, eikä siinä ole mitään kuninkaallista. Tulee mieleen naapurin heikkolahjainen juoppo-Artsi. 

Vierailija
15187/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis eri muodoissaan on yleisimpiä eurooppalaisia monarkkien etunimiä. Dickie Mountbatten sai nimensä isältään, Battenbergin prinssi Ludwigilta, joka taas sai nimensä isältään Hessenin prinssiltä. Eli nimi Louis on saksalaista tuontitavaraa kuten myös Philip ja Elisabet geeneiltään.

Ruotsin hovi nappasi nimen Victoria joka tunnetusti aiheutti skismaa Ruotsin ja Englannin hovin kanssa. Mutta sekä Tanskan kruuniprinssi että George voivat nyt antaa lapselleen nimen Victoria tulevaisuudessa. 

Vierailija
15188/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeaa kuinka Kate haluaa vaalia rahvaan perintöä nimivalinnoillaan! Kate on täykky. 

Ei Kate ole mitään rahvasta. Hänhän on sukua Williamille ja suoraan alenevassa polvessa Henrik VIII:n jälkeläinen.

jostain merkillisestä syystä myös Dianaa aina nimiteltiin commoneriksi vaikka oli kuninkaallisempi kuin miehensä.

Vierailija
15189/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat itse sanoneen Dianan tulevan Williamin äidiltä.

Edelleen cain tytön täti on Charlotte ja äiti ja isoäiti Elizabetheja.

vaikka miten vänkäisit

Mistä ihmeestä tulee tuo sinun vänkäyksesi, että Elizabeth tulisi Middletoneilta? Kyllähän kaikille on itsestään selvää että se liittyy edelliseen hallitsijaan. 

Vierailija
15190/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai 

Veikkaan että nimi Elisabet säästetään Georgen tyttärelle. 

Vierailija
15191/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie Harrison on ainakin tosi typerä nimi, eikä siinä ole mitään kuninkaallista. Tulee mieleen naapurin heikkolahjainen juoppo-Artsi. 

No miksi sitten äsken olit ihan toista mieltä ja lasten nimet oli törkeästi varastettu kuninkaallisilta. :D Taidat olla itse heikkolahjainen juoppo, niitähän on mahdotonta miellyttää paitsi pari kaljaa tarjoamalla. 

Vierailija
15192/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai 

Muttei edelleenkään Carole, Michael, Gary, Ronald, Stephen, Richard tai Francis. Häpeääkö Kate sukuaan vai pitikö saada varastaa kuninkaallisten nimet?

Vierailija
15193/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai 

Veikkaan että nimi Elisabet säästetään Georgen tyttärelle. 

Se on Elizabeth eikä sitä mitenkään säästellä kun se nyt jo on vaikka kuinka monella.

Vierailija
15194/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai 

Mä olin ihan varma että Charlotten nimeksi olisi tullut Mary. Löin tästä jvetoa hävisin. Toisen ja kolmannen nimen arvasin oikein.  Georgen ja Louisin nimen veikkasin myös täysin oikein.

Samoin Ruotsin Oscarin. Mutta Estelle tuli sellaisena yllätyksenä että oksat pois. 

Vierailija
15195/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Kate ole mitään rahvasta. Hänhän on sukua Williamille ja suoraan alenevassa polvessa Henrik VIII:n jälkeläinen.

jostain merkillisestä syystä myös Dianaa aina nimiteltiin commoneriksi vaikka oli kuninkaallisempi kuin miehensä.

Kate varmaan iski Williamin tuolla repliikillä. :D 

Tiesitkö Wills, että olen suoraan alenevassa polvessa Henrik VIII:n jälkeläinen? Vink vink. 

Vierailija
15196/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana kuninkaallisempi kuin miehensä, kun oli Jaakko-kuninkaan äpärälapsen jälkeläinen?

Erikoinen käsitys kuninkaallisuudesta. 

Vierailija
15197/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai 

Muttei edelleenkään Carole, Michael, Gary, Ronald, Stephen, Richard tai Francis. Häpeääkö Kate sukuaan vai pitikö saada varastaa kuninkaallisten nimet?

Caroline voisi tulla nimeksi tai Michael. Ja eikö Gary ole kutsumanimi Garrethista? Periaatteessa, voisi olla. 

Vierailija
15198/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williamhan oli oikeasti kiinnostunut enemmän Pippasta, mutta kutsumanimensä oli niin ala-arvoinen, että tyytyi Catherineen. Ja katuu syvästi. 

Vierailija
15199/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vanha kunnon Archie Bunker. Archiella olisi ollut Megsusta muutamakin sana sanottavanaan.

Vierailija
15200/46129 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryn perhe on kuninkaallisia silloin kuin se sinulle sopii, toisena paivana sitten taas ihan taviksia. Kummassakin tapauksessa heita kaskytetaan Suomesta.

Ketju on lukittu.