Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Tanskaan tulee joka tapauksessa Frederick tai Margareth tulevaisuudessa. Eric olisi jo aika raju valinta Tanskaan. Ehkä Margarethin tilalle voisi tulla myös Alexandra tai Mary.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Estelle ottaa kuningatarnimeksi Christinan. Ingrid olisi ihana nimi ja Estelle on mielestäni aina ollut Ingridin näköinen, mutta se nimi on jo varattu naapuriin.
Joku kirjoitti aikoinaan hieman ilkeästi, että Queen Estellestä tulee mieleen transnainen 1970-luvun diskossa tms. En ikinä ole oikein päässyt eroon mielikuvasta.
Mitäpä veikkaat Ingrid Alexandran lasten nimiksi? Oma veikkaus: Harald tai Olav. Christina tai Alexandra.
Olav olisi aika päheä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archie Harrison on ainakin tosi typerä nimi, eikä siinä ole mitään kuninkaallista. Tulee mieleen naapurin heikkolahjainen juoppo-Artsi.
Harryn perhe on kuninkaallisia silloin kuin se sinulle sopii, toisena paivana sitten taas ihan taviksia. Kummassakin tapauksessa heita kaskytetaan Suomesta.
Juu Suomesta toki. Aika kansainvälisiä nämä monet mielipiteet näyttävät olevan. Ja sitä ristiriitaahan sussexit edustavat, kynsin hampain ollaan herttuatar ja prinssi vaikka hovi oli niin paha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archie Harrison on ainakin tosi typerä nimi, eikä siinä ole mitään kuninkaallista. Tulee mieleen naapurin heikkolahjainen juoppo-Artsi.
No miksi sitten äsken olit ihan toista mieltä ja lasten nimet oli törkeästi varastettu kuninkaallisilta. :D Taidat olla itse heikkolahjainen juoppo, niitähän on mahdotonta miellyttää paitsi pari kaljaa tarjoamalla.
En ole tänne aikaisemmin nimistä kommentoinut mitään. Olen absolutisti maisteri, joten ihan pieleen meni nämä arvailut. Edelleen olen sitä mieltä, että Archie on WT nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten äsken olit ihan toista mieltä ja lasten nimet oli törkeästi varastettu kuninkaallisilta. :D Taidat olla itse heikkolahjainen juoppo, niitähän on mahdotonta miellyttää paitsi pari kaljaa tarjoamalla.
En ole tänne aikaisemmin nimistä kommentoinut mitään. Olen absolutisti maisteri, joten ihan pieleen meni nämä arvailut. Edelleen olen sitä mieltä, että Archie on WT nimi.
Olethan sinä, harhoissasi ihan mitä haluat.
Olipas mukavaa hetken aikaa kun puhuttiin muista kuninkaallisista eikä kukaan haukkunut kanssakeskustelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Olipas mukavaa hetken aikaa kun puhuttiin muista kuninkaallisista eikä kukaan haukkunut kanssakeskustelijoita.
Niinpä.
Aloittakaa uusi ketju niille muille kuninkaallisille. Eivät kuulu tänne.
"The name Archie is primarily a male name of German origin that means Archer Or Truly Bold. Diminutive of the German name Archibald or English name Archer. Archie Harrison Mountbatten-Windsor, UK royal, son to Meghan Markle and Prince Harry."
Vierailija kirjoitti:
On aloitettu, mutta riehuminen ja haukkuminen siirtyy sinnekin, ja lopulta ketju menee poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin Reiska tai Arska. Alaluokan lempinimi.
Eurooppaan tulee upeita kuningattaria vuosikymmenten päästä: Leonor, Estelle, Ingrid Alexanda ja C-A.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se toki, mutta eikös joku jo hermostunut ja nyppinyt muiden hovien nimistä kommentoinutta: "Koeta keksiä joku aasinsilta millä saat kommenttisi sopimaan HARRY-ketjuun" :D Tuli varmaan vierotusoireet, kun Middletonien solvaaminen hetkeksi taukosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vanha kunnon Archie Bunker. Archiella olisi ollut Megsusta muutamakin sana sanottavanaan.
Tämä on vauva-palsta, ei eläkeläisten palsta. Tuskin yksikään alle nelikymppinen tietää jotain 50-luvun sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten brittikuninkaalliset sitten kuuluvat? Ja heidät on nimenomaan vaadittu tänne aiheeksi, koska muut ketjut meghanfanien mukaan poistuvat. Joten sallitaan sitten kaikki kuningashuoneet, viimeksi käytiin läpi Tanskan uutta kuningasparia. Miksi ainoastaan Waleseja saa täällä herjata (mitään hyväähän heistä ei saisi sanoa)?
Vierailija kirjoitti:
"The name Archie is primarily a male name of German origin that means Archer Or Truly Bold. Diminutive of the German name Archibald or English name Archer. Archie Harrison Mountbatten-Windsor, UK royal, son to Meghan Markle and Prince Harry."
Archibald ja Archer ovatkin vanhoja, kunnianarvoisia nimiä. Archie taas on junttivanhempien lapsen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archibald ja Archer ovatkin vanhoja, kunnianarvoisia nimiä. Archie taas on junttivanhempien lapsen nimi.
Eikös se jonkun mukaan ollut Georgenkin lempinimi?
Prinsessa Anne lapsineen ja lastenlapsineen ovat valinnut itse nimet lapsilleen. Nimet ovat ihan tavallista keskiluokkaisia nimiä: Lucas, Lena, Savannah jne.
Kaikilla lapsilla nimi on tehty samalla kaavalla: kutsumanimi ei tule suvusta, mutta jälkimmäisistä nimistä toinen tulee isän ja toinen äidin puolelta.
Leonoren toinen nimi Lilian on Madeleinen perheestä, kolmas nimi Maria taas on Chrisin äidiltä. Nicolas taas on toisilta nimiltään Paul Gustaf, isänsä ja molempien isoisien mukaan. Adrienne on saanut nimet Alice ja Josephine Madeleinen ja Chrisin mummoilta, joskin Josephine on myös Madeleinen omassa rimpsussa.