Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Hauskinta vielä, kun Lilibet Diana sattuu olemaan Harryn näköinen, ei Dianan tai Elisabetin kauneutta. Harrybet Diana.
https://www.mercurynews.com/2024/01/15/harry-and-meghan-infuriated-quee…
Robert Hardman on kirjailijan nimi sille, joka sitä vaati.
"Tyttöparka, kaupallistettu jo ennen syntymää" ja veljensä Archie kaupallistettu Archewell -huijarilafkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Tyttöparka, kaupallistettu jo ennen syntymää" ja veljensä Archie kaupallistettu Archewell -huijarilafkaan.
Lapsien kaupallistaminen ei onnistu Englannissa.
https://www.gov.uk/guidance/trade-marks-manual/the-examination-guide
Jännä muuten, miten meghanistit vaativat lähteitä ja linkkejä eivätkä usko nimettömien lähteiden haastatteluja, mikä sentään on yleinen käytäntö kirjallisuudessa. Vaativatko silloin kun nimettömät sourcet tai "Meghan's friends" avautuvat keltaiselle lehdistölle Meghanin kokemasta "kovasta" kohtelusta tai siitä, ettei sille sen mielestä pokkuroitu tarpeeksi? Hmmm.
Ristiriitaisia nämä meghanistit!
Yksi syy, miksi Sussexit eivät asu Britanniassa: lapsia ei saa/voi kaupallistaa!
Vierailija kirjoitti:
Lilibet-nimen käytön aloitti kylläkin Elisabetin isä tilanteessa kun Elisabet oli taapero, eikä osannut sanoa omaa nimeään vaan sanoi Lilibet.
Nimeä käytti Elisabetin vanhemmat, sisko, aviomies, lähimmät ystävät.
Ja elisabet toivoi Philipin kuoltua 3/21, että kukaan ei enää käyttäisi sitä. Silti Sussexit varasi sen domain-nimeksi ja lapsensa nimeksi jo ennen sitä... Lapsethan on heillä molemmat tuotteistettu jo hyvissä ajoin.
Sikamaiset Sussexit, ei voi muuta todeta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjailijan nimi kerro mitään. Oikeaa lähdettä ei tälle asialle tulla löytämään ja se on kyllä fakta.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle eli Williamiin.
Juttu löytyy vielä BBC-sivuilta.
Published 9 June 2021
Harry and Meghan did not ask Queen to use Lilibet name - Palace source
The Queen was not asked by the Duke and Duchess of Sussex about naming their daughter Lilibet, a Palace source has told the BBC.
The source disputed reports in the wake of the announcement of the name that Prince Harry and Meghan had spoken to the Queen before the birth.
But a Sussexes' spokesperson insisted they would not have used the name had the Queen not been supportive.
They said the monarch was the first family member the duke had called.
The spokesperson said: "The duke spoke with his family in advance of the announcement - in fact his grandmother was the first family member he called.
"During that conversation, he shared their hope of naming their daughter Lilibet in her honour. Had she not been supportive, they would not have used the name."
In a letter to some news broadcasters and publishers, the law firm Schillings, which acts for Prince Harry and Meghan, said the BBC report that the Queen was not asked for permission to use the name Lilibet was false and defamatory and should not be repeated.
Lilibet has been the Queen's nickname among family since her childhood
Following Lilibet's birth, it was widely presumed that Harry and Meghan had first spoken to the Queen about the choice of name.
There were subsequent stories in the press quoting "friends" of the couple who strongly suggested that Harry had sought permission from his grandmother.
The Times also reported that it understood the Queen had been informed by Harry about the name.
And a source close to the Sussexes also told the BBC that Harry had spoken to the Queen before the birth and "would have mentioned the name" - claims a Palace source has since disputed.
Olivatko sanoneet, että me annettais sille sun nimi? Elisabet oletti, että kyseessä on nimi Elizabeth, koska hänen nimensä oli Elizabeth. Lilibetille ei olisi ikinä antanut lupaa.
pitäiskö kuninkaalliset tuntea lehtijuttujen perusteella? Voinko minä nyt sanoa että tunnen Charlesin ja Muut kumppanit hovista kun olen katsellut TV-lähetyksiä hovin tilaisuuksista?
Tuli tässä vaan mieleen kun itselle kävi kerran niin, että vaikka olen nähnyt Saku Koivun telkkarissa monta kertaa ja katsellut jääkiekkoa yms, niin en tunnistanut kun häntä kun tuli nuorempana mun kassalle, vasta jälkeenpäin työkaveri sanoi kuka se oli..
Meghan asui vuosia Kanadassa, joka kuuluu Kansainyhteisöön.
Teininä poseerasi Buckinghamin palatsin edessä.
2011 solvasi Catherinea ja kommentoi tämän häitä.
Tunsi Eugenien vuosia ennen Harryä.
Tuijotti Dianan häitä tuntitolkulla jo lapsena.
Mutta joo, mitään ei kuninkaallisista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilibet-nimen käytön aloitti kylläkin Elisabetin isä tilanteessa kun Elisabet oli taapero, eikä osannut sanoa omaa nimeään vaan sanoi Lilibet.
Nimeä käytti Elisabetin vanhemmat, sisko, aviomies, lähimmät ystävät.
Ja elisabet toivoi Philipin kuoltua 3/21, että kukaan ei enää käyttäisi sitä. Silti Sussexit varasi sen domain-nimeksi ja lapsensa nimeksi jo ennen sitä... Lapsethan on heillä molemmat tuotteistettu jo hyvissä ajoin.
Miksi ihmeessä Elisabet olisi toivonut moista, ettei kukaan saisi käyttää yleistä lempinimeä Elisabetista? Oliko Ellu ihan seniili lopussa? Nyt jäitä hattuun näiden keltaisen lehdistön juttujen takia.
Miksei olisi toivonut? Nimi merkitsi hänelle paljon ja kokonainen aikakausi päättyi
Miksi ihminen, jonka sukuhistoria ja koko maan nimihistoria on pelkkää samojen esivanhempien nimien pyörittelyä, haluaisi ettei juuri hänen nimeään kukaan enää käyttäisi? Aivan hullu ajatus ja selvästi lähtöisin Katelta. Samaa narsistista sarjaa sen kanssa ettei Meghan saisi tuhansien kilometrien päässä käydä edes kaupassa saman vuorokauden aikana kun hän itse on päättänyt kerrankin näyttää ryppyistä naamaansa työpaikalla.
Jaksaa jaksaa. Nyt trolli jankkaa nimestä.
Miksi ihminen, jonka sukuhistoria ja koko maan nimihistoria on pelkkää samojen esivanhempien nimien pyörittelyä, haluaisi ettei juuri hänen nimeään kukaan enää käyttäisi? Aivan hullu ajatus ja selvästi lähtöisin Katelta. Samaa narsistista sarjaa sen kanssa ettei Meghan saisi tuhansien kilometrien päässä käydä edes kaupassa saman vuorokauden aikana kun hän itse on päättänyt kerrankin näyttää ryppyistä naamaansa työpaikalla.
Hän sanoi ettei omista mitään, vaan vain hallinnoi kotejaan, palatseja jne.
Nimensä hän omisti ja siksi se oli hänelle tärkeä ja henkilökohtainen ja yksityinen asia.
Onko prinssi Harrylla henkivakuutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjailijan nimi kerro mitään. Oikeaa lähdettä ei tälle asialle tulla löytämään ja se on kyllä fakta.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle eli Williamiin.
Huomaatko että sinulla on aika villi mielikuvitus, annetut lähteet ja esimerkit eivät kelpaa, vaan keksit itse. Taitaa Walesit ja kuningaspari lähinnä vältellä aihetta ja toivoa ettei syntyisi uusia kohuja.
Vierailija kirjoitti:
pitäiskö kuninkaalliset tuntea lehtijuttujen perusteella? Voinko minä nyt sanoa että tunnen Charlesin ja Muut kumppanit hovista kun olen katsellut TV-lähetyksiä hovin tilaisuuksista?
Tuli tässä vaan mieleen kun itselle kävi kerran niin, että vaikka olen nähnyt Saku Koivun telkkarissa monta kertaa ja katsellut jääkiekkoa yms, niin en tunnistanut kun häntä kun tuli nuorempana mun kassalle, vasta jälkeenpäin työkaveri sanoi kuka se oli..
Meghan asui vuosia Kanadassa, joka kuuluu Kansainyhteisöön.
Teininä poseerasi Buckinghamin palatsin edessä.
2011 solvasi Catherinea ja kommentoi tämän häitä.
Tunsi Eugenien vuosia ennen Harryä.
Tuijotti Dianan häitä tuntitolkulla jo lapsena.
Mutta joo, mitään ei kuninkaallisista tiedä.
Joo, ei voi ihan Saku koivuun nyt verrata.
Sakun kuvaa kun ei löydy Kanadan dollareista.
Kauanko seuraava otsikko saa olla lehden sivuilla?
Meghan Markle to topless model famous faces who've dated and married royalty
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/meghan-markle-topless-model…
Unohdit arvonimen. Koko nimi on prinsessa Lilibet Diana Mountbatten-Windsor.
Tyttöparka. Kaupallistettu jo ennen syntymää.