Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Ja Archewellin lahjoitukset tipahtivat yhdeksän milliä viime vuonna. 😂 Tuli kuulemma kaksi reilun millin lahjoitusta, oliskos Oprah ja Tyler Perry? Eivät nekään viitsineet enempää pistää uppoavaan laivaan ja kukaan muu ei sitten senkään vertaa.
Hienoa, että näistä uutisoidaan, muutenhan emme tietäisi mitään amerikkalaisesta kulttuurista, niin kuin meille tässä äskettäin kerrottiin. 😉😁
Ei tullutkaan pap walkia, tuli hyväntekeväisyys(?!)video, koska Catherinekin teki sellaisen. Tyypillistä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei tullutkaan pap walkia, tuli hyväntekeväisyys(?!)video, koska Catherinekin teki sellaisen. Tyypillistä. 🙄
Huomionarvoista on se, että video on tehty Archewellin rahoilla, vaikka siinä mainostetaan Marklen ihanuutta suurena hyväntekijänä.
Eikö megsuhullun lääkitystä ole vieläkään saatu kohdilleen? Täällä se vaan jauhaa samoja juttuja edelleen?
Nyt on käynyt selväksi, että se rasisti onkin Meghan! Ei kelvannut pikimusta mies opastamaan häntä talon (hovin) tavoille, sen paremmin kuin valkoinen nainenkaan. Mikä sille sitten olisi kelvannut, keltainen kanarialintuko??
Oli niin ittiänsä täynnä, etteivät kenenkään neuvot kelvanneet ja tulos onkin kaikkien nähtävissä. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö megsuhullun lääkitystä ole vieläkään saatu kohdilleen? Täällä se vaan jauhaa samoja juttuja edelleen?
Jaa, jos minua tarkoitat, niin tämä on kyllä eka kerta kun näitä "jauhan". Sorry, jos olet jo muilta kuullut, mulle nämä ovat uutta. Sun ei sit tarvi lukea, mee pois.
Archewellia lähellä oleva lähde on rientänyt kertomaan, ettei Archewell suinkaan ole vaikeuksissa, vaikka sen saamat lahjoitukset ovat vähentyneet. Archewell ei ole firma vaan hyväntekeväisyysyhdistys, ja sillä on tilillä vielä 8 miljoonaa dollaria.
Toisaalta kyllä ihmetyttää, miksi rahoja makuutetaan tilillä, kun maailmalla olisi niin paljon autettavia ihmisiä.
Harry on pistänyt 2 tusinaa talibaaneja hiljaiseksi.
Kunnon äijä stana!
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Archewellia lähellä oleva lähde on rientänyt kertomaan, ettei Archewell suinkaan ole vaikeuksissa, vaikka sen saamat lahjoitukset ovat vähentyneet. Archewell ei ole firma vaan hyväntekeväisyysyhdistys, ja sillä on tilillä vielä 8 miljoonaa dollaria.
Toisaalta kyllä ihmetyttää, miksi rahoja makuutetaan tilillä, kun maailmalla olisi niin paljon autettavia ihmisiä.
Hyväntekeväisyys on bisnestä. Siis voittoa tavoittelevaa liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Hullu on sun idolisi, samat vanhat ilkeät temput, joita täällä ihmetellään. Uusi uutinen Artsewellin tuotto ja taas piti viedä Catherinelta huomio omaan itseensä. Etkö tunnista kaavaa? "Samoja juttuja edelleen"...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne samalla tilillä, minne upposivat ne "norsurahatkin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu on sun idolisi, samat vanhat ilkeät temput, joita täällä ihmetellään. Uusi uutinen Artsewellin tuotto ja taas piti viedä Catherinelta huomio omaan itseensä. Etkö tunnista kaavaa? "Samoja juttuja edelleen"...
Miksi sitten kiinnität huomion Mekkiin? Ihan hullua kun ihmiset ihan itse kyttää sen akan joka liikettä ja sitten narisevat kun se vie huomion. Olette te hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kiinnität huomion Mekkiin? Ihan hullua kun ihmiset ihan itse kyttää sen akan joka liikettä ja sitten narisevat kun se vie huomion. Olette te hölmöjä.
POINTTI ON NYT SE, ETTÄ MIKSI KIINNITETÄÄN HUOMIO MUIHIN KIRJOITTAJIIN, KUTEN "Eikö Megsuhullun lääkitystä ole saatu kuntoon"? Tämä on kohdistettu muihin palstalaisiin suoraan. MITÄ MIELTÄ? MIKSI ITSE KYTTÄÄTTE MUIDEN KIRJOITUKSIA, JA NARISETTE JA KÄYTTE HENKILÖÖN? VASTAA NYT, KUN TEET NÄIN!
MELKOISEN HÖLMÖÄ, PYSY AIHEESSA! JA JOS MUUT KIRJOITTAJAT VIEVÄT NOIN PAHASTI SINUN HUOMIOSI ITSE AIHEESTA, NIIN TEE ASIALLE JOTAIN, TAI PYSY POISSA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POINTTI ON NYT SE, ETTÄ MIKSI KIINNITETÄÄN HUOMIO MUIHIN KIRJOITTAJIIN, KUTEN "Eikö Megsuhullun lääkitystä ole saatu kuntoon"? Tämä on kohdistettu muihin palstalaisiin suoraan. MITÄ MIELTÄ? MIKSI ITSE KYTTÄÄTTE MUIDEN KIRJOITUKSIA, JA NARISETTE JA KÄYTTE HENKILÖÖN? VASTAA NYT, KUN TEET NÄIN!
MELKOISEN HÖLMÖÄ, PYSY AIHEESSA! JA JOS MUUT KIRJOITTAJAT VIEVÄT NOIN PAHASTI SINUN HUOMIOSI ITSE AIHEESTA, NIIN TEE ASIALLE JOTAIN, TAI PYSY POISSA!!!
POINTTI ON NYT SE, ETTÄ MIKSI KIINNITETÄÄN HUOMIO MUIHIN KIRJOITTAJIIN, KUTEN "Eikö Megsuhullun lääkitystä ole saatu kuntoon"? Tämä on kohdistettu muihin palstalaisiin
Keskustelupalstalla kaiketi on ihan tavanomaista kiinnittää huomio muiden kirjoitusten sanomisiin ja reagoida niihin. Minulle on se ja sama vaikka hölmöksi haukut, sen kun vaan mutta jos kerran henkilöön käyminen on noin paheksuttavaa, niin miksi itse teet samaa?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten meghanistit kieli pitkällä odottavat, mitä se salaperäinen koodi tulevasta "joulukortista" kaksi kertaa Lili... tarkoittaa. Edesmennyt kuningatar photoshopattu pikkutytön kanssa samaan kuvaan? Elisabet pikkutyttönä vaiko aikuisena kuningattarena kruunu päässään?
Suunnittelevatko nuo törkimykset tuollaista korttia? Ja Lilliputista vuoden vanha kuva kuningattaren kuvan viereen.
Pyhäinhäväistys tunkea joku jenkkikakara kuningattaren kuvan viereen.Mutta mitäpä nämä vajaaälyiset eivät tekisi rahastaakseen.
Voiko muuten kuningattaren kuvaa käyttää noin vaan ja luvatta?
kukaan ei ole tuollaista suunnitellut paitsi sinä, että pääset haukkumaan heitä, mikä idea kun keksimällä pitää keksiä tuollaista..
No mitä se 2 kertaa lilibet sitten tarkoittaa?
Kukaan ei tiedä, ennen kuin "joulukortti" julkaistaan. Siellä pidetään nyt ihmisiä härnäten jännityksessä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten meghanistit kieli pitkällä odottavat, mitä se salaperäinen koodi tulevasta "joulukortista" kaksi kertaa Lili... tarkoittaa. Edesmennyt kuningatar photoshopattu pikkutytön kanssa samaan kuvaan? Elisabet pikkutyttönä vaiko aikuisena kuningattarena kruunu päässään?
Suunnittelevatko nuo törkimykset tuollaista korttia? Ja Lilliputista vuoden vanha kuva kuningattaren kuvan viereen.
Pyhäinhäväistys tunkea joku jenkkikakara kuningattaren kuvan viereen.Mutta mitäpä nämä vajaaälyiset eivät tekisi rahastaakseen.
Voiko muuten kuningattaren kuvaa käyttää noin vaan ja luvatta?
No et sinäkään miltään välkyltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punatakit?
Ääkköshullun amerikkalaisen hoitajilla on punaiset takit.
Tätä hullua ei ole laitettu edes apukouluun, ressukkaa. Punatakit viittaavat brittisotilaisiin jotka heitettiin takaisin sinne mista tulivat.
https://www.google.com/search?q=british+redcoat+uniform&rlz=1C1QJDB_enU…
Kelpaa siellä Vattulansuolla nyt rehvastella ja näyttää typeryytensä koko maailmalle.
Kiva katsella tätäkin linkin takaa löytyvää pukuloistoa. Kiitos vaivannäöstä. 1700-luvun vaatetusta pohtiessa on syytä kiinnittää huomiota myös esim aikakauden takinliepeisiin ja epoletteihin. Olisipa kiva perehtyä asiaan tarkemminkin :)
Etko osaa itse etsia tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne samalla tilillä, minne upposivat ne "norsurahatkin"...
Suomisutturat eivät oikein ymmärrä rahataloutta. Siellä tilillä makoillessa ne lisääntyvät ja taas on mitä lahjoittaa.
Mekkillä riittää puuhaa, kun aloittaa vuotensa suunnittelemalla jotain kuninkaallisten keväisen Kanadan reissun päälle, ja lomailun jälkeen onkin jo mietittävä lokakuista shokeerausta. Varmasti myös Walesienkin kalenteri aiheuttaa huolta ja touhua.