Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
"Harry is a hot dude. William like a shriveled grandpa with a vacant stare."
Grandmas love Grandpas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on kuin Meghanin tottelevainen mutta leikkisä royal-trophy-puudeli 🤣
Megsun antama leikkisä lempinimi on Idiot Ginger.
Yksi valehteleva idiootti. Prinssi William käski Harryn ajaa epäsiistin partansa kun toimin Harry toimi bestmanina kirkossa.
Ajatella, sekin täytyi tollolle sanoa erikseen. Itse ei ymmärtänyt sitäkään.
No pitäähän se tänäänkin olla jokin vuosipäivä. Eli kuusi vuotta maapallon suurimman rakkaustarinan sormustamisesta. Ks esim Daily Mail ja pariskunnan vaiheet kihlauksen julkistamiseen 27.11.2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omid Scobie on kääntänyt markkinointikeinokseen sen, että brittilehtien käännökset ranskalaisessa Paris Match -lehdessä julkaistuista kirjaotteista ovat hänen mukaansa virheellisiä ja epätarkkoja. Lukijoiden kannattaisi hänen mukaansa itse ostaa kirja ja lukea, mitä sinne on kirjoitettu.
Ei todellakaan kannata.
Ainoa asia mikä pitää kirjassa paikkansa on nimi. Scobien ura on käytänössä ohi.
You wish!
Amazon reports that Endgame pulls back the curtain on the Palace, exposing the chaos, dysfunction, and distrust amongst the British royal family, and what needs to happen to preserve a monarchy in crisis.
Amazon mainostaa kirjaa, josta s
Muutenkin kuvaus kuulostaa normaalilta perheeltä ja sukujuhlalta. Ihmiset unohtavat, että heidänkin perheensä ja sukunsa tuskinsa ovat autuaan onnellisia ja täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omid Scobie on kääntänyt markkinointikeinokseen sen, että brittilehtien käännökset ranskalaisessa Paris Match -lehdessä julkaistuista kirjaotteista ovat hänen mukaansa virheellisiä ja epätarkkoja. Lukijoiden kannattaisi hänen mukaansa itse ostaa kirja ja lukea, mitä sinne on kirjoitettu.
Ei todellakaan kannata.
Ainoa asia mikä pitää kirjassa paikkansa on nimi. Scobien ura on käytänössä ohi.
You wish!
Amazon reports that Endgame pulls back the curtain on the Palace, exposing the chaos, dysfunction, and distrust amongst the British royal family, and what needs to happen to preserve a monarchy in crisis.
Jos ilmestyy tiistaina , niin mitäs kirjaa ranskalaislehti Paris Match on julkaissut? Omid Scobie's Lies Vol. 211?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi valehteleva idiootti. Prinssi William käski Harryn ajaa epäsiistin partansa kun toimin Harry toimi bestmanina kirkossa.
Williamin ei annettu kasvattaa partaa (kuningatar kielsi) ja siksi yritti saada Harryn ajamaan omansa. Oli niin kade.
Mitä kateellista siinä voi olla? Parrat miehillä ovat kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monarkia ei ole kriisissä. Harry ja Meghan sen sijaan ovat, koska nyt anovat ihan joulunviettokutsuakin kuninkaallisiin piireihin. Mahtavatko saada sen nyt Endgamen julkaisun jälkeen, mitäpä tuumitte?
Anovat? Jos olet yhtään seurannut viimeaikaisia tapahtumia niin pitäisi olla sinullekin päivänselvää että Brittihovi olisi se vihonviimeisin paikka mihin Meghan jalkansa pistäisi.
Monarkialle voi tulla itku pitkästä ilosta.
Etkö muka ole lukenut viimeisintä? Ensin soitettiin synttäripuhelu Charlesille mieltä pehmittämään ja seuraavaksi aneltiin joulunviettokutsua. Kyllä Meghan olisi ihan valmis Sandringhamiin tulemaan, vaan tuskinpa pääsee, ei ainakaan Endgamen jälkeen. Koko kirja suorastaan löyhkää Marklen omilta sanomisilta, niin kostonhimoista tekstiä sinne on laadittu.
'
Vierailija kirjoitti:
"Miksi käski ajaa parran ja leikata hiukset? Koska itse ei voinut itse pitää?"
Koska omassa päässä ei kasvanut mitään leikattavaa. Koska minä olen HEIR ja sinä vain SPARE, siksi.
Hei, meil on William täällä, ainakin luulee tietävänsä mitä William on ajatellut milloinkin. 😂
Kukas nyt muistelee vanhoja? Vuodesta 2011 kun on niin pitkä aika, eikös sitä tuossa juuri äsken sanottu?
Vierailija kirjoitti:
"Harry is a hot dude. William like a shriveled grandpa with a vacant stare."
Grandmas love Grandpas.
But Dude Looks Like A Lady! 😆
Vierailija kirjoitti:
No pitäähän se tänäänkin olla jokin vuosipäivä. Eli kuusi vuotta maapallon suurimman rakkaustarinan sormustamisesta. Ks esim Daily Mail ja pariskunnan vaiheet kihlauksen julkistamiseen 27.11.2017.
Markle toivoo, että Endgamen nostattama kohu saa muutkin lehdet muistelemaan heidän "romanssiaan". Omid Scobie oli varmaan alunperinkin mukana juonessa, jolla saatiin Harry julkistamaan, että hän seurustelee Marklen kanssa. Markle kutsui jopa poliisit paikalle, kun paparazzeja parveili muka hänen Toronton asuntonsa liepeillä. Poliisi ei nostanut syytteitä ketään vastaan, mutta Markle koki itsensä tärkeäksi, kun kuviin sai oikein poliisin. Harryn piti julkisesti "suojella" rakastaan ja paljastaa, että he seurustelevat pyytämällä, ettei media jahtaisi tätä ja Doriaa. Samoihin aikoihin muuten jo Samanthakin varoitteli Harrya sisarestaan... Paparazzi-peloitteluilla Markle sai Harryn rinnastamaan itsensä Dianaan.
Joulunviettokutsujutut ovat vain alkusoittoa sille, että Markle haluaa pilata Catherinen Christmas Carols -konsertin 8.12.
Pariskunnan vaiheita muistellaan nyt Daily Expressissäkin. Sen kommenttikentässä joku muistuttaa siitäkin, että lasten syntymäpäivät sattuivat sopivasti Clooneyn ja Jolien syntymäpäiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Pariskunnan vaiheita muistellaan nyt Daily Expressissäkin. Sen kommenttikentässä joku muistuttaa siitäkin, että lasten syntymäpäivät sattuivat sopivasti Clooneyn ja Jolien syntymäpäiviksi.
No, sepä vasta sattui. 😆
Sohvatyynyille on helppo keksiä syntymäpäiviä.
Omid Scobien kirja vuodatettiin ranskankielisenä Paris Matchissa osin senkin vuoksi, että Kanada on kaksikielinen. Käviväthän Marklet jääkiekko-ottelussakin kosiskelemassa kanadalaisia ja herätelläkseen samalla Suits-muistoja. Meet Me at the Lake sijoittuu myös sinne, jos sen filmatisoinnista nyt mitään tulee.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen puuceessä mammat lukevat näitä vanhoja lehtiä? Williamin häät olivat v.2011 ja te jaksatte vielä käydä näitä käräjiä.
Ihan turha ruveta hokemaan että on teilläkin tietokoneet ja muu tekniikka, ei kyllä jutuistanne saa sellaista käsitystä. Hupaisaa sakkia olette.
Ja sinä et pelkästään hupaisa, vaan et käsitä sitä, kuinka Harry itse uikuttaa omaa lapsuuttaan ja sen kauheuksia. Ei edes pyörällä hänen kanssaan ajeltu, ja isi sitä ja mami tätä. On siis ihan ymmärrettävää, että tollon tekemisiä puidaan sen lapsuudesta asti, kun syyttelee isäänsä ja veljeään kaikesta.
Ja hei, älä sinä osallistu keskusteluun, ole "fiksu" ja pysy kaukana ;D Hupaisaa, että sinun täytyy tuppautua muiden sekaan herjaamaan. Onko tylsää ja yksinäistä, ivallinen on karkottanut kaikki luotaan ja jäänyt palstalle ulisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Williamin ei annettu kasvattaa partaa (kuningatar kielsi) ja siksi yritti saada Harryn ajamaan omansa. Oli niin kade.
Mitä kateellista siinä voi olla? Parrat miehillä ovat kamalia.
Ainakin Harryn ruokkoamaton risuparta. Ikävä yhdistelmä; kalju ja parrakas. Ei puutu kuin ohut ponnari.
Vierailija kirjoitti:
Sohvatyynyille on helppo keksiä syntymäpäiviä.
Kankaanvalintapäivä, vetoketjun ompelupäivä ja päivä kun vanut työnnetään sisään. On siinä juhlaa kerrakseen.
Samantha Markle antoi the Sunille haastattelun jo 1.11.2016. Sitä ennen Markle oli jo ehtinyt julkaista instassaan vihjailevat kuvat banaaneista ja norsuteekannusta. Samantha varoitti siskopuolensa olevan sosiaalinen kiipijä, joka oli jo lapsena kiinnostunut prinsseistä. Sam ei pitänyt häntä sopivana kuninkaalliseen perheeseen, joten ei hänellä nähtävästi ollut tunkua häihin. Samantha valitti, että Meghan oli etääntynyt hänestä varsinkin sen jälkeen, kun hän oli joutunut pyörätuoliin.
"Miksi käski ajaa parran ja leikata hiukset? Koska itse ei voinut itse pitää?"
Koska omassa päässä ei kasvanut mitään leikattavaa. Koska minä olen HEIR ja sinä vain SPARE, siksi.