Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
46081/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä ole tullut tietoa siitä, mitä sanaa nykyään käytetään fanituksen tilalla. Vielä on kolme minuuttia aikaa. 

Fanitus, fanittaa - odotellaan korvaavia sanoja. Hiljaisuus on korviahuumaavaa. 

Älä nyt härnää teiniä. Hänen sanavarastonsa ei vielä ole niin kehittynyt, että sieltä löytyisi vastine edes tavallisille sanoille. Hän on valittanut jo monta kertaa siitä, että täällä käytetään liian vanhoja sanoja. Pitäähän nyt mummonkin - ei vaan palstamamman - osata karsia käytöstä edellisvuosikymmenelle jääneet sanat. Karkeloimisestakin tuli taannoin iso riita. :)

Vierailija
46082/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä ole tullut tietoa siitä, mitä sanaa nykyään käytetään fanituksen tilalla. Vielä on kolme minuuttia aikaa. 

Fanitus, fanittaa - odotellaan korvaavia sanoja. Hiljaisuus on korviahuumaavaa. 

Älä nyt härnää teiniä. Hänen sanavarastonsa ei vielä ole niin kehittynyt, että sieltä löytyisi vastine edes tavallisille sanoille. Hän on valittanut jo monta kertaa siitä, että täällä käytetään liian vanhoja sanoja. Pitäähän nyt mummonkin - ei vaan palstamamman - osata karsia käytöstä edellisvuosikymmenelle jääneet sanat. Karkeloimisestakin tuli taannoin iso riita. :)

Meghanin palvonta menee liian pitkälle kun hyökätään muiden kimppuun. Vai tuliko liian vanha sana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46083/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä Meghan ole vähän kuin Tuksu. Samanlaisia älyttömiä juttuja kuten se miten lentäjä polvistui hänen eteensä ja kiitti silmät kyynelissä palveluksesta tai kuinka etelä-afrikkalaiset tanssi kadulla kun hän meni naimisiin Harrietin kanssa. Tksullahan oli kanssa näitä omituisia juttuja missä lääkärit, poliisit, palokunta ja mitä lie aina purskahtivat myötätuntoiseen hyminään. Aivan kuten Marklellakin. Sama vika ja molemmat muuten taisi viihtyä myös jahdeilla.

Voi apua! kummankin jutut ovat täysin samaa tasoa ja kumpikin kohtelee ystäviään, miehiään ja omaisiaan esim. vanhempiaan yhtä kuvottavalla tavalla. Kumpikin on yhtä suuruudenhullu, harhainen narsisti. 

Meghan ja Tuksu molemmat ovat humaltuessaan aggressiivisia. Meghanista kerrottua on kuinka hän alkoholia ottaessaan aloittaa kiroilemisen, hänestä tulee esiin rähinäpuoli. Tuksun tiedämmekin, eipä siitä enempää. Meghan ei tuttaviensa mukaan sylje lasiin, tämäkin tuli ilmi jo parin seurusteluaikana. Kieltämättä varhainen aamudrinkki siinä "lasten ollessa koulussa", antaa holtittoman kuvan, sellaisen, että häveliäisyyssäännöistä huolimatta ei sitten pitäytynytkään drinkistä, vaan oli saatava se drinkki. Mindy tietysti hykerteli kuin muutkin vieraat drinkin saatuaan, vähän siinä kursaili varhaisesta aamusta. Ehkä Meghan haluaa tuoda tuota viininjuonnin ja ruuanvalmistuksen yhteenkuuluvuutta, rentoa fiilistä mukaan tai ehkä hän voi juoda nyt luvan kanssa, pitäähän sitä fiilistellä:D

Vierailija
46084/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Meghan se on kuin vanha klisee keisarin uudet vaatteet, eli ulkoista prameutta pitää olla, vaikka alla olisi likaiset alusvaatteet.

Jättää jälkeensä eripuraa ja kaaosta.

Ja aina minä minä minä, kun jotain tapahtuu. Olkoon sitten Afrikan nuoret naiset, veteraaniurheilijat, lainakeittiön feikkikokkailut tai kuninkaalliset piirit.

Pyrkii koko ajan sinne ylimpään kastiin, huipulle, ihailun kohteeksi hinnalla millä hyvänsä, vaikka vaivalla rakennellun ulkokuoren alla ei ole oikeastaan mitään omaa ja persoonallista. Ei ole kykyjä ansaita mitään suurta, vaikka tarkoitus siis olisi.

On kuin tyhjä varasto, mihin keräilee asioita ja ihmisiä vuosien varrella, käyttää heidän ideoitaan ja elämäntarinoitaan, muokkailen niitä omiin tarpeisiinsa.

Yhdelle kumartaa, kunhan saa siitä hyötyä, kun taas samalla toiselle pyllistää, vaikka olisi ollut kuinka hyvä ystävä. Sairas isäkin on vaan jäte nykyään. Häikäilemätön peluri ja nyyhkyttävä uhriutuja, aina tilanteen mukaan.

Vierailija
46085/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisiä kiinnostaa noiden tyhjäntoimittajien tekemiset ja sanomiset?!

Minua kiinnostaa siinä mielessä, että on mielenkiintoista nähdä, mitä kaikkea he vielä voi keksiä rahanhimossaan. Ja mihin tämä päättyy, joku romahdus tulee.

Et taida itsekään olla penaalin terävin kynä, kun tuollaista pidät mielenkiintoisena. Miten olisi oma elämä?

Missä se sun oma elämä on, kun täällä roikut?

Vierailija
46086/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kontulan räkyttäjä on mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Eikö sillä ole mitään muuta kuin tuntikausia päivässä roikkua täällä haukkumassa ja näykkimässä anonyymeja ihmisiä? 

Vierailija
46087/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kontulan räkyttäjä on mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Eikö sillä ole mitään muuta kuin tuntikausia päivässä roikkua täällä haukkumassa ja näykkimässä anonyymeja ihmisiä? 

On sillä ne AI-videot. Katsoo niitä päivät pitkät. Haluaa, että mekin katsotaan.

Vierailija
46088/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappšet on vielä (HIKgggh) koulussa, Harry? Mišäs se onkaan? Otan vieälä yhdet... HIK!

Vierailija
46089/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaude, nyt nirhaisin pandooran boksia. Joo, minä olen ollut koko elämäni, siis ihan about kymmenvuotiaasta asti selvillä siitä, että en lapsia tee. Enkä tehnyt, menopaussissa olen ollut jo yli viisi vuotta. En voi kuvitella sen tylsempää elämää kuin lapsia kaitsien, mutta kuten sanoin, jos olet trad wife, ole trad wife ainakin minun puolestani, ei se vaadi noin pitkiä puolustuspuheita. Ja ymmärrän nyt paremmin Meghanin fanitustakin, sillä eihän sekään mikään oikea feministi ole, nyt vasta on tullut esiin sen oikea karva. Trad trophy wife on sen alusta alkaen suunniteltu päätepysäkki. Rikkaammaksi tosin Harryn kuvitteli, Meghanin olisi tarvinnut vampata joku first born, joko kuninkaallisen tai aatelisen. Westminsterin herttuattarella on huomattavasti lokoisammat oltavat kuin Sussexin herttuattarella. Mutta ei olisi Meghanista sellaiseen kuitenkaan ollut. Ei tarpeeksi substanssia, nääs. 

No se on sun valinta. Jotkut tekee lapsia, jotkut ei. Ei mulla itselläkään ole mutta nyt nelikymppisenä kadun etten ole tehnyt lapsia. 

Vierailija
46090/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaude, nyt nirhaisin pandooran boksia. Joo, minä olen ollut koko elämäni, siis ihan about kymmenvuotiaasta asti selvillä siitä, että en lapsia tee. Enkä tehnyt, menopaussissa olen ollut jo yli viisi vuotta. En voi kuvitella sen tylsempää elämää kuin lapsia kaitsien, mutta kuten sanoin, jos olet trad wife, ole trad wife ainakin minun puolestani, ei se vaadi noin pitkiä puolustuspuheita. Ja ymmärrän nyt paremmin Meghanin fanitustakin, sillä eihän sekään mikään oikea feministi ole, nyt vasta on tullut esiin sen oikea karva. Trad trophy wife on sen alusta alkaen suunniteltu päätepysäkki. Rikkaammaksi tosin Harryn kuvitteli, Meghanin olisi tarvinnut vampata joku first born, joko kuninkaallisen tai aatelisen. Westminsterin herttuattarella on huomattavasti lokoisammat oltavat kuin Sussexin herttuattarella. Mutta ei olisi Meghanista sellaiseen kuitenkaan ollut. Ei tarpeeksi substanssia, nääs. 

Mutta kuitenkin riehut Vauva-palstalle koko ajan. 

Vierailija
46091/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni trad vaimona olossa ei ole mitään pahaa jos nainen on itse tyytyväinen. Siis, ettei tule oloa että voi surku! luovuin omasta urastani ja uhrauduin lapsien ja mieheni uran takia... Meghanissa vain ärsyttää että kaikki mitä hän tekee on niin päälleliimatun oloista, kuin huonostinäyteltyjä rooleja. Hän lähti hovista koska halusi yksityisyyttä ja on sen jälkeen tunkenut itseään joka mediaan. Hän leikki vähän aikaa mustaa feministiä ja mustien tyttöjen voimaannuttajaa ja sitten yritti saada ihmiset uskomaan olevansa filantrooppi ja sitten häröili muka päivänsä omin käsin päättäneiden lasten vanhempien terapeuttina. Nyt hän haluaa saada meidät uskomaan että hän on muka pullantuoksuinen kotiäiti. Hänessä ei ole MITÄÄN substanssia mihinkään muuhun kuin kopioimaan muita, alkaen Dianasta. Hän on narsistien tapaan sisäisesti tyhjä ja ei tiedä itsekään mikä hän on. 

Vierailija
46092/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

South Park kuvasi Meghanin luonteen täydellisesti.

Vierailija
46093/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla? Olen vauvapalstalla, juu. Eikä ole lapsia, ei. Kysyisin sinulta, että oletko käynyt jokaisessa ketjussa täällä kysymässä niiden jokaiselta kommentoijalta, onko niillä lapsia? Eli mm. näissä ketjuissa, joissa persut hokevat wokea ja vassareita ja puolustavat Elon Muskia ja Donald Trumpia kuola suusta valuen. Ja myös niissä ketjuissa, joiden aloittaja haluaa tietää, otatko mieluummin pimppiin vai anukseen, oletko käynyt kysymässä, ovatko ne kuitenkin ihan vakaassa parisuhteessa ja montako lasta niillä on?  

Ja siitä riehumisesta. Kyllä täällä nämä meghanistit riehuvat, en minä. Ajattele nyt sitäkin sekopäätä, joka Walesin prinsessaa käy vähän väliä täällä moukaroimassa mitä mielettömimmillä haukkumasanoilla ja keksityillä tarinoilla. Tai tukkivat ketjua jatkuvalla tekoälymeghaninkehumisvideosuoltamisella, joissa ei totuuden sanaa ole. 

Odotan vastaustasi. Kerropa reippaasti, ja myös sen, millaisia vastauksia olet kysymyksiisi muissa ketjuissa saanut, ihan kirjaimellisesti. Olenkin kiinnostunut tietämään, montako vaavelia täällä pyörivillä ihmisillä on, kun tuosta vauvakadostakin on yleisesti niin paljon puhuttu. 

Vierailija
46094/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla? Olen vauvapalstalla, juu. Eikä ole lapsia, ei. Kysyisin sinulta, että oletko käynyt jokaisessa ketjussa täällä kysymässä niiden jokaiselta kommentoijalta, onko niillä lapsia? Eli mm. näissä ketjuissa, joissa persut hokevat wokea ja vassareita ja puolustavat Elon Muskia ja Donald Trumpia kuola suusta valuen. Ja myös niissä ketjuissa, joiden aloittaja haluaa tietää, otatko mieluummin pimppiin vai anukseen, oletko käynyt kysymässä, ovatko ne kuitenkin ihan vakaassa parisuhteessa ja montako lasta niillä on?  

Ja siitä riehumisesta. Kyllä täällä nämä meghanistit riehuvat, en minä. Ajattele nyt sitäkin sekopäätä, joka Walesin prinsessaa käy vähän väliä täällä moukaroimassa mitä mielettömimmillä haukkumasanoilla ja keksityillä tarinoilla. Tai tukkivat ketjua jatkuvalla tekoälymeghaninkehumisvideosuoltamisella, joissa ei totuuden sanaa ole. 

Odotan vastaustasi. Kerropa reippaasti, ja myös sen, mi

Ai tuollainen lapsettomuusasiako oli sen "Ja kuitenkin riehut vauvapalstalle koko ajan"-kommentin pointti? 😂 Itse en edes tajunnut, miten se liittyy mihinkään. Pidin koko kommenttia vähän outona ja jätin sen huomiotta. Ajattelin vain, että joku siinä varmaan yritti jotain sivallusta, whatever. Mutta että ihan noinkin kaukaa haettua... 

Vierailija
46095/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ei lähtenyt hovista yksityisyyden perään, vaan siksi, että Elisabet kielsi häneltä half-in, half-outin ja kuninkaallisen tittelin kaupallistamisen ja ilmaisen tavaran vastaanottamisen. Rouva narsisti suuttui siitä hirmuisesti ja sitten yhtäkkiä kutsuikin Kalifornia. Harry seurasi lammasmaisesti mukana. 

Vierailija
46096/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, onkohan tuo sana 'hirmuinen' liian vaikeasti ymmärrettävä ketjun teinimammoille? Sorry, koetan tyhmentää kirjoittamistani, vaikka helppoa se ei ole. 

Vierailija
46097/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä Meghan ole vähän kuin Tuksu. Samanlaisia älyttömiä juttuja kuten se miten lentäjä polvistui hänen eteensä ja kiitti silmät kyynelissä palveluksesta tai kuinka etelä-afrikkalaiset tanssi kadulla kun hän meni naimisiin Harrietin kanssa. Tksullahan oli kanssa näitä omituisia juttuja missä lääkärit, poliisit, palokunta ja mitä lie aina purskahtivat myötätuntoiseen hyminään. Aivan kuten Marklellakin. Sama vika ja molemmat muuten taisi viihtyä myös jahdeilla.

Voi apua! kummankin jutut ovat täysin samaa tasoa ja kumpikin kohtelee ystäviään, miehiään ja omaisiaan esim. vanhempiaan yhtä kuvottavalla tavalla. Kumpikin on yhtä suuruudenhullu, harhainen narsisti. 

Meghan ja Tuksu molemmat ovat humaltuessaan aggressiivisia. Meghanista kerrottua on kuinka hän alkoholia otta

Lady C vihjailee usein että Meghan käyttäisi kok aiinia. Hän ei sano suoraan sitä mutta Meghanista puhuessaan niiskuttaa vitsinomaisesti ja pyytää koiraansa hakemaan hänelle "coken". Tosin vanharouva vaikuttaisi itsekin välillä ottaneen "jotain" piristävää. Tai sitten hän on vain hyperteatraalisella tuulella. Itse en pidä hänen ylimielisestä narsistisesta persoonastaan mutta hän vaikuttaa tietävän asioista.

Vierailija
46098/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt on ollut puhetta näistä vastaavista AI-videoista, joita täällä niin kovin on haukuttu niin lausuisin mielelläni vastapainoksi muutaman ymmärryksenkin sanan.

Jos kielitaito on heikko, niin tällaiset videot vetoavat varmasti ihan eri tavalla: AI-äänestä kun on riisuttu kaikki normaaliin ihmispuheeseen kuulu epämittainen tauottaminen, persoonallinen lausunta, sanojen ja äänteiden toistaminen tai vaikka pienessä flunssassa nauhoitettu äänen painuneisuus tai rahiseminen. Kaikkien tällaisten inhimillisten tekijöiden puuttuminen tekee "puheesta" ymmärrettävämmän.

Kun lisäksi tukena on AI:n valitsemat käytetyn sanaston teemaan sopivat taustakuvat, tekstitykset ja kaiken lisäksi puheen "sävyn" ymmärrystä tukemaan tarkoitetut emojit, niin onhan videon sisällön ymmärtäminen huomattavasti helpompaa kuin silloin, kun aidot ihmiset puhuvat, nauravat ja ääntelevät omine persoonoineen.

Eli jokaiselle omansa - sen oman taitotasonsa ja vieraan kielen ymmärryskykynsä mukaan.

Vierailija
46099/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marklen uusi identtiteetti on olla nyt naisyrittäjä. Ja tätä varten hän on kutsunut naisyrittäjiä podcastiinsa kyselemään häneltä miltä tuntuu olla naisyrittäjä. Ilmeissesti se ostaa rahalla tätä näkyvyyttä. Toisaalta saahan se sitä Daily Mailistä ihan ilmaiseksi.

Se on silloinkin Daily Fail, kuten ämerickäläisemme muistaa aina muistuttaa. 😁 

Vierailija
46100/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt on ollut puhetta näistä vastaavista AI-videoista, joita täällä niin kovin on haukuttu niin lausuisin mielelläni vastapainoksi muutaman ymmärryksenkin sanan.

Jos kielitaito on heikko, niin tällaiset videot vetoavat varmasti ihan eri tavalla: AI-äänestä kun on riisuttu kaikki normaaliin ihmispuheeseen kuulu epämittainen tauottaminen, persoonallinen lausunta, sanojen ja äänteiden toistaminen tai vaikka pienessä flunssassa nauhoitettu äänen painuneisuus tai rahiseminen. Kaikkien tällaisten inhimillisten tekijöiden puuttuminen tekee "puheesta" ymmärrettävämmän.

Kun lisäksi tukena on AI:n valitsemat käytetyn sanaston teemaan sopivat taustakuvat, tekstitykset ja kaiken lisäksi puheen "sävyn" ymmärrystä tukemaan tarkoitetut emojit, niin onhan videon sisällön ymmärtäminen huomattavasti helpompaa kuin silloin, kun 

Et sitten viitsinyt puuttua niiden valheelliseen sisältöön, jonka jo niiden otsikoista huomaa. Miksi? 

Ketju on lukittu.