Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan haluaa ryöstää Harryn lahjaksi saamat purkitkin. 😂 They're mine all mine!!
Keltanaamalle voi syottää mitä tahansa ja täydestä menee.
Tuokin video on napattu pudemmästä kokonaisuudesta ja siihen on sitten kimittäjä äänittänyt oman tekstinsä.
Mitä siinä tapahtui: Sinitakkinen nainen tuli antamaan Harrylle purkin jotain uniikkia austraalialaista tuotetta. Harry kiittelee ja sanoo että miten me saataisiin sinut aidan tälle puolelle. Nainen viittoilee oikealle puolelleen ja esiin tulee Meghan joka vaihtaa muutaman sanan naisen kanssa ja poistuu. PURKKI PYSYY HARRYLLA, EI MEGHAN OTA.
Ei otakaan, koska Harry ei anna. Yrittämisen puutteesta ei ole Meghanilla kiinni, Harry vaan tällä kertaa osoitti pientä selkärankaisutta. On varmaan jo täysin kyrpiintynyt Meghan-shöyhyn.
Vierailija kirjoitti:
Anders on se miespuolinen Quebecissä asuva kanadalainen, se joka höpöttää sitä rrrraittmannssia joka paikkaan. Se paljasti kerran sukupuolensa, ihan vahingossa varmaan, koska sen jälkeen on ollut visusti asiasta hiljaa. Olin silloin paikalla ja äkkäsin sen sukupuolen. Se yritti brassailla ranskan kielellä, mutta olen joskus sen verran ranskaa lukenut, että älysin sen käyttävän maskuliinia, kun olisi pitänyt käyttää feminiinimuotoa itsestään puhuessaan, jos se olisi nainen. Se nyt vissiin on se, joka eilen uhoili Vancouverilla. Saattaa se vaikka Vancouverissa ollakin, niin paljon se haaveilee Meghanin pikkupöksyjen nuuhkimisesta, että hyvinkin on saattanut tehdä pitkän pyhiinvaellusmatkan Quebecistä valtameren rannalle.
Nimitän sitä Andersiksi, koska minusta se kuulostaa ihan Andersilta. Sen verran heikkoa sen suomen kieli on, että epäilen sen olevan suomenruotsalaista alkuperää.
On sinullakin taas raksuttanut ja pitkään. Kovasti olet keksinyt tarinaa kun et totuutta tiedä enkä sitä koskaan sinulle kerro. Selvisipä tuo Anders-juttu jota luulin joksikin eurooppalaiseksi TV-hahmoksi. Olikin vaan oman pääsi luomus.
Onko elinympäristosi tosiaan niin harmaa että pitää keksiä tuollaisia satuja? Olet niin väärässä kuin voi vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tarkoitus oli sanoa että Silvian ja Kaarle Kustaan lapsenlapset näyttävät onnellisilta lapsilta.
Ketä luulet kiinnostavan Harry-ketjussa?
Ketju on Harryn ja Andrewin.
Minä sanoinkin sen, minkälaisen kuvan minä olen saanut erään kirjoittajan teksteistä. Oletko niin törppö, ettet sitäkään ymmärrä?
Olet, totta kai olet, olethan meghanisti. 🙄 Sillä porukalla ei ole edes yhteensä kuin kymmenen aivosolua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anders on se miespuolinen Quebecissä asuva kanadalainen, se joka höpöttää sitä rrrraittmannssia joka paikkaan. Se paljasti kerran sukupuolensa, ihan vahingossa varmaan, koska sen jälkeen on ollut visusti asiasta hiljaa. Olin silloin paikalla ja äkkäsin sen sukupuolen. Se yritti brassailla ranskan kielellä, mutta olen joskus sen verran ranskaa lukenut, että älysin sen käyttävän maskuliinia, kun olisi pitänyt käyttää feminiinimuotoa itsestään puhuessaan, jos se olisi nainen. Se nyt vissiin on se, joka eilen uhoili Vancouverilla. Saattaa se vaikka Vancouverissa ollakin, niin paljon se haaveilee Meghanin pikkupöksyjen nuuhkimisesta, että hyvinkin on saattanut tehdä pitkän pyhiinvaellusmatkan Quebecistä valtameren rannalle.
Nimitän sitä Andersiksi, koska minusta se kuulostaa ihan Andersilta. Sen verran heikkoa sen suomen kieli on, että epäilen sen olevan suomenruot
10:09AM
Tuesday, February 11, 2025 (PST)
Time in Vancouver, BC, Canada
Onko tosiaan niin avutonta joukkoa että tuollaisen googlettaminen on ylivoimaista?
Ketju on Harryn, ei Andrew tänne kuulu, vaikka vertauksen kohteena olikin. On täällä Harrya verrattu ihan koko ajan myös Williamiin, ja silti Wills ei ole aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoinkin sen, minkälaisen kuvan minä olen saanut erään kirjoittajan teksteistä. Oletko niin törppö, ettet sitäkään ymmärrä?
Olet, totta kai olet, olethan meghanisti. 🙄 Sillä porukalla ei ole edes yhteensä kuin kymmenen aivosolua.
Seli, seli, ihan turha käydä kimppuuni kun itse mokasit. Sain tästä päivän naurut, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan haluaa ryöstää Harryn lahjaksi saamat purkitkin. 😂 They're mine all mine!!
Tuokin video on napattu pudemmästä kokonaisuudesta ja siihen on sitten kimittäjä äänittänyt oman tekstinsä.
Mitä siinä tapahtui: Sinitakkinen nainen tuli antamaan Harrylle purkin jotain uniikkia austraalialaista tuotetta. Harry kiittelee ja sanoo että miten me saataisiin sinut aidan tälle puolelle. Nainen viittoilee oikealle puolelleen ja esiin tulee Meghan joka vaihtaa muutaman sanan naisen kanssa ja poistuu. PURKKI PYSYY HARRYLLA, EI MEGHAN OTA.
Ei otakaan, koska Harry ei anna. Yrittämisen puutteesta ei ole Meghanilla kiinni, Harry vaan tällä kertaa osoitti pi
Ja sinua on vedetty huulesta oikein ruhtinaallisesti.
Anders kuittailee sitä mukaa mitä kommentteja tulee. Jokaiseen on jotakin pakko tulla sönköttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämän kuhertelunäytöksen takana on. En kyllä käsitä mutta logiikkahan heiltä on aina ollut kadoksissa. Harry näyttää ihan faijaltaan silmien tasolla, ja se on satavarmana Charles, noista silmistä ei voi erehtyä. Muuten on aika kulahtaneen oloinen. Outoa että haukkuu Williamia joka on sentään freesin ja komean näköinen mies. Harryn vaimo ei ole ruma, mutta aivan kamala ihminen. Ja näkyy se vanhentuminen tai stressi myös hänen kasvoistaan, suurin osa kuvista on näköjään jo photoshopattu. Ei se ole Meghanin normaali pärstä.
Harryllä on sellainen kuninkaan ilme. Ylväs ja vähän vi###tunut ja kärsimätön ilme. Vaimonsa ja heidän ja ainakin heidän tyttärensä näyttävät onnellisilta. Pojan kasvoja en muista nähneeni.
Kate ja vanhemmat lapset näyttävät todella surulliselta. Louis sentään näyttää vielä iloiselta. William on valitettavasti peri
Ja taas ne Walesit :) Mitä nyt kukin kuninkaallisena ja maskuliinisena pitää, minusta jos ei yhtään tietäisi keitä William ja Harry ovat ja näkisi heidät tuulipuvuissa niin William olisi jalosukusien ja ylvään näköinen jopa siinä, Harry taas.. no, ei olisi. Ja ihan onnelliselta perheeltä Walesit näyttävät, aidosti onnelliselta.
Paras sääntö keskustelupalstan trollin torjuntaan on ignooraus, suomeksi huomiotta jättäminen. Antaa höpöttää omiaan, ei reagoida.
Tässä kun ei olla nimimerkeillä rekisteöityinä, ei oikein modekaan voi bannata häirikköä.
Jatketaan Sussexien toimnnan kriittistä tarkastelua ja hypätään trollin yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epistola tarkoittaa suomeksi kirjettä.
Voi tarkoittaakin mutta en minä sitä suomesta lainannut. Hyvä näpäytysyritys nyt kumminkin.
from Old English epistol, epistola, pistol (letter, epistle), from Latin epistola (letter, epistle; literary work in letter form) (whence Late Latin epistola (one of the letters by an apostle in the New Testament)), from Ancient Greek (epĭstolḗ, letter; message), from (epĭstéllō, to inform ...
Mitäs sä nyt yrität todistella? Että tiesit että epistola merkitsee kirjettä? Miksi sellasen sanan sit valitsit? Ja mitä ihmettä tarkotat ettet suomesta lainannut? Taidatkin olla taas itse usalainen asialla, usalaistahan ei ojenneta eikä opeteta (eikä ainakaan suomimammat) kun se tietää kaikesta kaiken eikä ole mikään peräkylän pirkko.
Sussexien seuraava matka suuntautuu Ghanaan, ovat jo saaneet kutsun.
Vierailija kirjoitti:
Sussexien seuraava matka suuntautuu Ghanaan, ovat jo saaneet kutsun.
Montako prosenttia ghanalaista on Meghanissa? Kruunataanko matkalla ghanalaisprinsessaksi?
Elämme pian jännittäviä ghanalaisaikoja!
Muistuttaako Meghanin ghanalaiskruunu enemmän tiaraa vai perinteistä kuninkaallista kruunua? Miten jännittävää pohdiskella! En millään malttaisi odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi noin suloisia koiria alapeukuttaa. Ammattialapeukuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei otakaan, koska Harry ei anna. Yrittämisen puutteesta ei ole Meghanilla kiinni, Harry vaan tällä kertaa osoitti pi
Kyllä on taas hulluilla psykoosit päällä juttujen keksimisen suhteen. Meghan ei ole ottamassa videolla yhtään mitään eikä tosiaan huutele mitään its all mine juttuja.
mutta sekopää Meghanhullut keksivät joka päivä näitä juttujaan ja hakevat idoliensa videoita ja linkkaavat tänne valheiden kera. Sitten jos joku sanoo että Williamin lapset näyttää onnettomilta ni alkaa hirveä uikutus
Ohiksena kysyn: valvooko nämä tyypit 24/7? Kun sillon, kun Vancouverissa on päivä, tämä palsta on kiinni. Kun näitä viestejä tuntuu tulevan ihan koko palstan aukioloajan.