Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen vain 2,17 tuhatta tilaajaa.
RHR Jenillä sentään 170 000. Minä muuten olen yksi niistä. 😉
Katkeria naisia tuolla RHR J:llä. Oikein kiusaajien kokoontumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Katen nimi oli jätetty pois seppeleennauhasta?
2,17 tuhatta tilaajaa. 😂
Hirveän vähän on asiasta kiinnostuneita, kuule. Sugarit vähenee koko ajan. 😌
Sinua siis kiinnostaa ainoastaan tilaajamäärä, ei sanoma? Ei mitään väliä onko totta vai valhetta kunhan on tarpeeksi lampaita määkimässä?
Miksi tulevan kuningattaren nimi oli jätetty pois seppeleestä? ERO? Ei kuulu perheeseen enää?
Ehkä vain unohdettu.
MAJOR ROYAL FAUX PAS. Eli on niin merkitystä vailla että nimi unohtuu vuoden tärkeimmän päivän seppeleestä? OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen vain 2,17 tuhatta tilaajaa.
RHR Jenillä sentään 170 000. Minä muuten olen yksi niistä. 😉
Katkeria naisia tuolla RHR J:llä. Oikein kiusaajien kokoontumisajot.
Tilaajia on yhtä paljoin kuin asukkaita amerikkalaisessa pikkukaupungissa. Jippii! Nimensäkin muutti kun Housewives kuivui kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,17 tuhatta tilaajaa. 😂
Sinua siis kiinnostaa ainoastaan tilaajamäärä, ei sanoma? Ei mitään väliä onko totta vai valhetta kunhan on tarpeeksi lampaita määkimässä?
Miksi tulevan kuningattaren nimi oli jätetty pois seppeleestä? ERO? Ei kuulu perheeseen enää?
Ehkä vain unohdettu.
MAJOR ROYAL FAUX PAS. Eli on niin merkitystä vailla että nimi unohtuu vuoden tärkeimmän päivän seppeleestä? O
Taitaa monarkia olla vähän kiikun kaakun. Ja Katella vakava sairaus, kissanviikset! Ero papereita siellä on hiottu.
"RHR Jenillä sentään 170 000. Minä muuten olen yksi niistä. 😉"
Nyt nayttaisi olevan hyva aika kayda laakarissa, tuo keltakuume on vakava tauti.
Selvisi kuitenkin mista saat nuo huuhaa kommenttisi.
Eihän Kate edes mennyt muiden kuninkaallisten joukkoon. Ero siellä on tullut.
Katella näyttää olevan peruukki, on ne hoidot vaikuttaneet hiusten lähtöön, ei ilmeisesti koko peruukkia
Vierailija kirjoitti:
Catherine näytti kauniilta. Mielestäni kaikkein kauneimmat ovat olleet
1. Diana
2. Meghan
3. Catherine
4. Zara
ei Zara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo noita kuvia Camillasta (miten hän on muuttunut 50 vuodessa) niin niistä huomaa että hän maailman epäfotogeenisin ihminen. Fotogeenisimmät ovat Marilyn Monroe, Diana Spencer ja Brigitte Bardot.
Blondeja, aitoja tai värjättyjä, kaikki jostain syystä? 🤨
Minusta taas maailman fotogeenisin ihminen oli Margarita Carmen Cansino, joka paremmin tunnetaan näyttelijänimellään Rita Hayworth.
Hayworth ja vaikka V Leigh olivat hyviä valokuvamalleja joo, mutta eivät varsinaisesti fotogeenisiä. Tummahiuksisista fotogeenisiä ovat esim Raquel Welch ja Sophia Loren.
Hayworthin ja Leighin leukalinja on väärä ollakseen fotogeeninen.
Rita kuittenkin sai muslimiprinssin!
Ulkonäköhullu on taas vallannut palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,17 tuhatta tilaajaa. 😂
William ei voi jättää Katea. Kate on liian suosittu ja saanut sympatiaa kun nyt sairastui syöpään. Jos William jättäisi Katen vaikka jonkun toisen naisen vuoksi niin se oli Britannian monarkian loppu. Piste. Heidän on nyt pakko pysyä yhdessä.
Huomaa hyvin, kuinka Harklen erohuhut ja floppaaminen vaikuttavat faneihin. Alkaa kiivaalla tahdilla tulla Waleseista epätoivoista kommentointia...
Ja onhan se niin masentavaa, kun kaikki se kuukausien klooni- ja kaksoisolentojankutus oli vain kupla, ja Kate siellä jo edustaa posilla asenteella. Entistä läheisemmiltä näyttävät ja hovissa mennään eteenpäin. Luulisi nolottavan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköhullu on taas vallannut palstan.
Ja aina Walesit kohteena. Joku outo viha asuu sairaan päässä.
Wills onneksi luopunut pappamaisesta khakipöksytyylistään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko seurata pappamaisia keski-ikäisiä miehiä? Jokainen pukeutuu kuten itse haluaa. Komea mies housuissa kuin housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko seurata pappamaisia keski-ikäisiä miehiä? Jokainen pukeutuu kuten itse haluaa. Komea mies housuissa kuin housuissa.
Olen opiskellut mm Englannin historiaa jne ja hovi tai hallitsija on oleellinen osa sitä. Joten seuraan hovia, esim Meghania en seuraa lainkaan.
Eilen USAssa CBS näytti klo 10 P.M. uutisissa kuinka Kate seisoi siellä parvekkeella ja itki.
Ei ole ennen moista "pikkuasiaa" briteistä uutisissa näytetty. Pitää ollä joko kuolema tai kruunajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Eilen USAssa CBS näytti klo 10 P.M. uutisissa kuinka Kate seisoi siellä parvekkeella ja itki.
Ei ole ennen moista "pikkuasiaa" briteistä uutisissa näytetty. Pitää ollä joko kuolema tai kruunajaiset.
Kyllä siellä nyt jotain on tapahtunut, perästä kuuluu.
Miten Williamin parta ja hiukset ovat yht'äkkiä tummenneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut mm Englannin historiaa jne ja hovi tai hallitsija on oleellinen osa sitä. Joten seuraan hovia, esim Meghania en seuraa lainkaan.
No opiskelleena olet varmaan myös huomaat, että ketju on Harrylle omistettu? Ja onko aina pakko olla nimittelemässä? Pappamainen jne...ei ainakaan sivistynyttä. Tässäkin oli ainoastaan tarkoitus haukkua, mitäs muutakaan.
Hän on korkea-arvoinen kuninkaallinen ja protokollan sekä etiketin alainen, pukeutuu oman tyylinsä mukaisesti, edellisiä noudattaen.
William ei voi jättää Katea. Kate on liian suosittu ja saanut sympatiaa kun nyt sairastui syöpään. Jos William jättäisi Katen vaikka jonkun toisen naisen vuoksi niin se oli Britannian monarkian loppu. Piste. Heidän on nyt pakko pysyä yhdessä.