Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Näin tuossa aamulla videoklipin Harrystä ja Richard Marxista ja mietin että aika kauas on prinssi tullut. Klipissä siis Richard Marx (joka meillä kai tunnetaan parhaiten hitistään Right Here Waiting 1980-luvun loppupuolelta) on ollut esiintymässä Kevin Costnerin hyväntekeväisyystapahtumassa ja Harry tulee onnittelemaan häntä ja joutuu jopa esittelemään itsensä. "Hi Richard, Im Prince Harry, you did great".
Klipissä on mielenkiintoista se, että roolit ovat ikäänkuin päinvastoin. Richard Marx melkeinpä on huomaamatta Harrya joka ujosti yrittää esittäytyä ja kätellä miestä.
Harry pelasi siis varman päälle ja esitteli itsensä prinssiksi sen sijaan, että olisi käyttänyt sukunimeään.
Kuinka moni oikeasti esittelee itsensä arvonimellä, tutkinnolla tai ammatilla? Itse esittäydyn yleensä etunimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tuossa aamulla videoklipin Harrystä ja Richard Marxista ja mietin että aika kauas on prinssi tullut. Klipissä siis Richard Marx (joka meillä kai tunnetaan parhaiten hitistään Right Here Waiting 1980-luvun loppupuolelta) on ollut esiintymässä Kevin Costnerin hyväntekeväisyystapahtumassa ja Harry tulee onnittelemaan häntä ja joutuu jopa esittelemään itsensä. "Hi Richard, Im Prince Harry, you did great".
Klipissä on mielenkiintoista se, että roolit ovat ikäänkuin päinvastoin. Richard Marx melkeinpä on huomaamatta Harrya joka ujosti yrittää esittäytyä ja kätellä miestä.
Harry pelasi siis varman päälle ja esitteli itsensä prinssiksi sen sijaan, että olisi käyttänyt sukunimeään.
Tai sanonut I'm just Harry. 😉
Ihan oikeesti, on se höntti. "Mää oon prinssi, ootsä joku laulaja vai?", tulee tuosta mieleen. Kuka kuninkaallinen esittelee itsensä käyttämällä titteliään? Hirveän moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti esittelee itsensä arvonimellä, tutkinnolla tai ammatilla? Itse esittäydyn yleensä etunimellä.
No työtehtävissä esittäydyn 100% AINA ammattinimikkeelläni. En ole työssäni minä, vaan ammattiminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No työtehtävissä esittäydyn 100% AINA ammattinimikkeelläni. En ole työssäni minä, vaan ammattiminä.
Harryyn tuo ei sitten sovellu millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella kuningatar Elisabetia samaan tilanteeseen. "Moi, mä oon kuningatar Elisabet, hieno veto"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esittäydyn nimelläni, ja selitän toki missä roolissa tässä tilaisuudessa olen. "Olen XX, olen täällä YY:n edustajana". Olen työssänikin ihan minä, mutta toki työtehtävissä.
Harry on ollut nyt edustamassa WHOn dinnereillä - ilman Mega-Hania - vieraiden joukossa mm. Kuningatar Mathilde.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Suomessa tittelinkipeys on melko vähäistä moneen muuhun paikkaan verrattuna, mutta kyllä meilläkin joskus on muodollisuudelle tarvetta.
Harrylle koittaisivat kovat ajat, jos häneltä voitaisiin ottaa ihan kaikki tittelit pois: "I'm Henry Sussex, just call me Harry". Huono juttu bisneksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Suomessa tittelinkipeys on melko vähäistä moneen muuhun paikkaan verrattuna, mutta kyllä meilläkin joskus on muodollisuudelle tarvetta.
Harrylle koittaisivat kovat ajat, jos häneltä voitaisiin ottaa ihan kaikki tittelit pois: "I'm Henry Sussex, just call me Harry". Huono juttu bisneksille.
Niin tai Henry Mountbatten-Windsor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Harry nyt noin hirveää nimeä käyttäisi. Sehän vain muistuttaisi ihmisiä Harryn kamalasta menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Harry nyt noin hirveää nimeä käyttäisi. Sehän vain muistuttaisi ihmisiä Harryn kamalasta menneisyydestä.
(Tämä sitten oli sarkasmia.)
Vuosia sitten nauroin yläkouluikäiselle nuorelle, että olin muistanut hänen sukunimensä päin mäntyä. Todellisuudessa muistin edellisen sukunimen, mutta äidin avioliiton myötä lasten nimikin oli vaihtunut. Ennen täysi-ikäistymistään hänellä oli ainakin neljä sukunimeä. Sitten hän otti käyttöönsä ensimmäisen, isänsä sukunimen. Hänelle sukunimi ja suku olivat arvokkaita, lapsuus- ja nuoruuskokemuksiensa vuoksi. Ehkä Harrynkin kannattaisi pohtia, mihin haluaa kuulua.
Erään kerran kun Hollannin kruununperijä prinssi Willem esitteli itsensä USAssa, niin ei tajuttu että hän oli prinssi vaan luultiin että Prince on hänen etunimensä.
Joko Harry on käynyt tapaamassa avioerojuristia? Meghan on kiertänyt jo useamman vuoden ajan läpi juristeja jotta Harry ei voi palkata samaa toimistoa.
Vierailija kirjoitti:
Harry on ollut nyt edustamassa WHOn dinnereillä - ilman Mega-Hania - vieraiden joukossa mm. Kuningatar Mathilde.
Onkohan Meghan tullut yllättäen sairaaksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Harry on ollut nyt edustamassa WHOn dinnereillä - ilman Mega-Hania - vieraiden joukossa mm. Kuningatar Mathilde
Ketä tai mitä se luuli edustavansa siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homecoming-kuvassa todella munkin silmään näyttää siltä, että Megsun pää on leikattu ja liimattu toisen naisen vartaloon. Meghan on pienirintainen, etten sanoisi lähes lauta. Kuvan naisella on isompi rintavarustus tai sitten puvussa on täytettä. Käsivarsi on todellakin pehmeä eikä luinen. Meghanin luisevia paljaita käsivarsia ja olkapäitähän olemme saaneet katsella joka toisessa asukuvassa. Hän esiintyy mielellään niin silloinkin, kun se ei ole soveliasta.
Meghan on voinut myos imettaa kaksi vauvaa, se jattaa jalkensa.
Melkoisen vitsin murjaisit:D
Oli kyllä tosi hauska. Ehkä Harrya korkeintaan kiivaimmassa saalistusvaiheessa imettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten nauroin yläkouluikäiselle nuorelle, että olin muistanut hänen sukunimensä päin mäntyä. Todellisuudessa muistin edellisen sukunimen, mutta äidin avioliiton myötä lasten nimikin oli vaihtunut. Ennen täysi-ikäistymistään hänellä oli ainakin neljä sukunimeä. Sitten hän otti käyttöönsä ensimmäisen, isänsä sukunimen. Hänelle sukunimi ja suku olivat arvokkaita, lapsuus- ja nuoruuskokemuksiensa vuoksi. Ehkä Harrynkin kannattaisi pohtia, mihin haluaa kuulua.
No kun uhriutuminen on yksi määräävimmistä luonteenpiirteistä, niin eikös Mr & Mrs Spare sopisi?