Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole katsellut videoita tuosta porukasta.
Kun kerran ainoa saamani kommentti koko asiaan oli "rällienklänti" eli joku oli heti ajatellut suomalaisia aiheen vierestä, kommentoin samansuuntaisesti. Tijuanahan on jännä paikka, ja sieltä päin liikkuu kaikenlaista väkeä pohjoiseen päin töihin."
Kovasti kuitenkin kommentoit, vaikka et oikein asiasta mitään tiedäkään. Archien nanny, Lorren, on Zimbabwesta. Ei ole enää Sussexien palveluksessa.
Ja taas sinä putosit kärryiltä. Tijuana oli samanlainen heitto kuin rällienkläntikin. Ihan sama, ovatko lastenhoitajat Marsista vai jostain muualta.
Ole hyvä ja istu käsiesi päällä loppuvuosi. Lue ketjua ja opettele näkemään, miten eri ihmisten kommentit liittyvät toisiinsa. Tämä on keskusteluketju, ei mikään satunnaisten kiljahdusten kokoelma.
Ala komentele vaan opettele tekemaan parempia "heittoja", sellaisia joissa olisi jotain jarkeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo, en todellakaan katsele yleensä valevideoita enkä kyllä klikkaa auki tuotakaan. Onko "Archiesta" kuvia muilta kuin ihan vauva-ajalta? Entä Lilistä? Jossain missä ne puhuvat ja keskustelevat "vanhempiensa" kanssa? Ajavat fillaria? "
Miksi sitten kyselet kun et uskalla katsoa etka usko jos kerrotaan? Ajaako siella kolmevuotiaat polkupyoralla?
Parivuotiaana lapset saavat kolmirattaisen ensipyöränsä. Viime viikonloppuna katsoin kävelytiellä koiraa lenkittävää juoksevaa isää, jonka parivuotias polki pyöräänsä uskomattomalla tahdilla pysyäkseen isän mukana.
Kolmipyorainen on englanniksi tricycle eika sita koskaan sotketa polkupyoraan, bicycle. Trike on p
"Puhui ja yritti uskotella etta on nahnyt kaksivuotiaan pyorailevan isan kanssa."
Ei hän käyttänyt yhtään englanninkielistä sanaa.
Sitä paitsi kaksivuotias voi hyvinkin ajaa pyörällä.
"The age at which a toddler can pedal a bike varies from child to child, but typically toddlers start to develop the coordination and strength needed to pedal a bike around 2-3 years of age. However, it's important to remember that every child develops at their own speed."
https://bikeclub.com/blogs/general/eight-reasons-toddler-bike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole katsellut videoita tuosta porukasta.
Kun kerran ainoa saamani kommentti koko asiaan oli "rällienklänti" eli joku oli heti ajatellut suomalaisia aiheen vierestä, kommentoin samansuuntaisesti. Tijuanahan on jännä paikka, ja sieltä päin liikkuu kaikenlaista väkeä pohjoiseen päin töihin."
Kovasti kuitenkin kommentoit, vaikka et oikein asiasta mitään tiedäkään. Archien nanny, Lorren, on Zimbabwesta. Ei ole enää Sussexien palveluksessa.
Ja taas sinä putosit kärryiltä. Tijuana oli samanlainen heitto kuin rällienkläntikin. Ihan sama, ovatko lastenhoitajat Marsista vai jostain muualta.
Ole hyvä ja istu käsiesi päällä loppuvuosi. Lue ketjua ja opettele näkemään, miten eri ihmisten kommentit liittyvät toisiinsa. Tämä on keskusteluketju, ei mikään satunnaisten k
'Ala komentele vaan opettele tekemaan parempia "heittoja", sellaisia joissa olisi jotain jarkeakin.'
Aika paksua tekstiä siltä ainoalta ihmiseltä, joka ei pysy kärryillä missään aihepiirissä.
Ämericässä kaksivuotiaat eivät osaa ajaa pyörällä, Suomessa voi osatakin. Näin päättelin ja valaisen nyt kielipuolistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tässä onnistu sen kommentin lainaus jonka haluaisin mutta kirjoitan sitten ilman sitä; olen huomannut että ääkkönen käyttää tosi usein haukkumanimenä "mummo"-sanaa. kertonee ääkkösen asenteesta vanhempia naisia kohtaan. mikä on outoa koska hän on selvästi ketjun iäkkäimpiä ihmisiä itse.
Mistas niin paattelet?
Ihan päättelen sinun juttujesi ja sanavalintojesi/kielikuviesi perusteella. Ja myös siitä että jos vuosikymmeniä sitten lähdit Suomesta et ihan nuori enää voi olla. Eri
What is the best age to start cycling?
Between ages 4 and 8, your child will probably develop enough coordination, agility, and a sense of balance to graduate to a bike without training wheels. You are the best judge of your child, however. Some children are mentally ready at 8 or even earlier and some not until age 10 or older.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Angela Levinin sanoi hyvin haastattelussa, että hän on harmissaan Archien ja Lilibetin puolesta. Nämä eivät käy koulua, heillä ei ole lastenkutsuja tai kodin ulkopuolisia harrastuksia. Kukaan Montecitossa ei ole nähnyt tai tavannut ikinä näitä lapsia. He ilmeisesti viettävät äärimmäisen suljettua elämää."
Angela ei tieda Sussexien elamasta yhtaan mitaan. Itse ei osaa edes lausua "Los Angeles" oikein, ei se mikaan Angeliiis ole! Ainakin USAssa on julkaistu kuvia missa Meg, Harry ja lapset ovat Montecitossa kadun varrella katsomassa paraatia. Ja Archien koulunkaynnistahan taalla on riidelty metrikaupalla, Lilikin on jossain "kouluohjelmassa" mukana kun tykkaa siella liikunnasta eniten ja haluaa tanssia.
Lapsia on pakko suojella. Vaikkei heillä ole virallista asemaa hovissa, he ovat silti Englannin kuninkaan lapsenlapsia ja sellaisina houkutteleva herkkupala kidnappaajille.
Niiä ei todellakaan tarvitse suojella.
Vierailija kirjoitti:
"Tämän lisäksi hän myös "voimaannutti" lompakkoaan Epsteinin jahtityttönä. Näistäkin on kuvia."
Linkki kuviin. Missä julkaistu? Minä vuonna tapahtui?
Olet surkea vitsi näine kysymyksinesi, vaikka ressukka kuvitteletkin olevasi kauhean fiksu. Et ole, jos et osaa käyttää edes hakukoneita. Mene työväenopiston kurssille!
Sitten voit itse muodostaa kuvan siitä, onko juttu totta vai ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tässä onnistu sen kommentin lainaus jonka haluaisin mutta kirjoitan sitten ilman sitä; olen huomannut että ääkkönen käyttää tosi usein haukkumanimenä "mummo"-sanaa. kertonee ääkkösen asenteesta vanhempia naisia kohtaan. mikä on outoa koska hän on selvästi ketjun iäkkäimpiä ihmisiä itse.
Mistas niin paattelet?
Ihan päättelen sinun juttujesi ja sanavalintojesi/kielikuviesi perusteella. Ja myös siitä että jos vuosikymmeniä sitten lähdit Suomesta et ihan nuori enää voi olla. Eri
Et sitten ole kovin hyva paattelija tai arvailija. Olenhan voinut lahtea maasta aitini mahassa ja oppinut suomen hanelta. Ja jos luulet etta laitan tahan elamantarinani niin taas olet vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistas niin paattelet?
Et sitten ole kovin hyva paattelija tai arvailija. Olenhan voinut lahtea maasta aitini mahassa ja oppinut suomen hanelta. Ja jos luulet etta laitan tahan elamantarinani niin taas olet vaarassa.
Se vihko!!! Kerroit lähteneesi täältä ikävän ilmapiirin tms takia, siis sinä koit sen ikäväksi, et todellakaan ollut mikään äitisi mahassa oleva sikiö. ja JOS olisit lähtenyt ennen syntymääsi niin MIKÄ TAHO JA MIKSI pakotti sinut suorittamaan sen appropoon Helsingin yliopistossa?
Apua! Minä en enää uskalla laittaa mitään ajatuksiani Ääkkösettömän elämäntarinasta, en halua tuntea olevani vaarassa
:( :( :( :( :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän lisäksi hän myös "voimaannutti" lompakkoaan Epsteinin jahtityttönä. Näistäkin on kuvia."
Linkki kuviin. Missä julkaistu? Minä vuonna tapahtui?
Olet surkea vitsi näine kysymyksinesi, vaikka ressukka kuvitteletkin olevasi kauhean fiksu. Et ole, jos et osaa käyttää edes hakukoneita. Mene työväenopiston kurssille!
Sitten voit itse muodostaa kuvan siitä, onko juttu totta vai ei..
." I think I saw a post that said that Andrew tried to tell Harry about Meghan but he wouldnt listen(?)." Tama oli paras kommentti minka loysin. I think I saw a post....tottahan sen pitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistas niin paattelet?
Taas ohitat sen varsinaisen pointin. Miksi haukut ja halveksit mummoja?
On ihan ok ja hyväkin asia jos usalainen on palstalla pitääkseen yllä suomen kielen taitoaan. Mutta miksi se tapahtuu ärhäkästi riitaa haastamalla, suurinpiirtein muille haistattamisella ja Suomen&suomalaisten väheksymisellä? Ja jos hän haluaa ylläpitää kielitaitoaan se ei tarkoita että muut täällä haluavat häneltä minkäänlaista englannin kielen opetusta. Mitään muutakaan opetusta.
Vierailija kirjoitti:
What is the best age to start cycling?
Between ages 4 and 8, your child will probably develop enough coordination, agility, and a sense of balance to graduate to a bike without training wheels. You are the best judge of your child, however. Some children are mentally ready at 8 or even earlier and some not until age 10 or older.
Koska tuossa on vain yksilöimätön, irrallinen tekstinpätkä, joka ei näytä liittyvän mihinkään kommenttiin, oletettavasti asialla on ääkkösetön.
Ja taas siis ihan pihalla. Valitit siitä, että joku oli "uskotellut" nähneensä kaksivuotiaan ajamassa polkupyörällä. Minä annoin sinulle linkin kanssa asianharrastajien sivuilta lainauksen, jossa kerrottiin, että 2-3-vuotias voi jo opetella polkupyörällä ajamista. Rautalangasta: on mahdollista nähdä kaksivuotias ajamassa polkupyörällä. Katso vaikka ihan itse tästä:
Sinä kehuskelit sillä, että montessoriopetuksessa lapsesi oppivat panemaan tavarat paikoilleen. Sinunkin kannattaisi käydä samaa tarhaa tai koulua vuosi tai pari. Ei sitten tarvitsisi muiden olla täällä koko ajan siivoamassa sinun jälkiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistas niin paattelet?
Just joo. Olet kertonut että lapsesi ovat käyneet muualla kuin Suomessa montessorikoulua (ja päiväkotia) mutta et ikinä että sinä itse olisit käynyt koulusi missään muualla kuin Suomessa. 15 opintopisteen tutkintosikin suoritit Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistas niin paattelet?
Kukaan järkevä ihminen ei sanoisi että on lähtenyt maasta jos on siinä vaiheessa yhä äitinsä mahassa. Jos ikänsä on asunut muualla kuin Suomessa ei ole koskaan täältä lähtenytkään. Toisin kuin sinä lähdit.
"Se vihko!!! Kerroit lähteneesi täältä ikävän ilmapiirin tms takia, siis sinä koit sen ikäväksi, et todellakaan ollut mikään äitisi mahassa oleva sikiö. ja JOS olisit lähtenyt ennen syntymääsi niin MIKÄ TAHO JA MIKSI pakotti sinut suorittamaan sen appropoon Helsingin yliopistossa?"
MILLOIN sinä opit että kaikki mitä netissä luet EI OLEKAAN TOTTA?
toivoo: appropoo
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok ja hyväkin asia jos usalainen on palstalla pitääkseen yllä suomen kielen taitoaan. Mutta miksi se tapahtuu ärhäkästi riitaa haastamalla, suurinpiirtein muille haistattamisella ja Suomen&suomalaisten väheksymisellä? Ja jos hän haluaa ylläpitää kielitaitoaan se ei tarkoita että muut täällä haluavat häneltä minkäänlaista englannin kielen opetusta. Mitään muutakaan opetusta.
Hän rakastaa sitä, että hänestä puhutaan. Ihan sama, onko se hyvää vai pahaa vai totta vai epätotta. Kunhan vain hänestä puhutaan. Harrysta viis.
Koska ääkkösetön ei ole kiinnostava ihminen, eikä hänen mielipiteissäänkään ole hurraamista, hänen ainoa tapansa tulla huomatuksi on riiteleminen. Ja tehokkain tapa saada aikaan riita on sylkeä jonkun kasvoille. Sillähän ääkkösetön aloittaa täällä joka päivä.
Korjataanpa taas puolikielisen höpötyksiä.
Tricycle on bike eli bicycle kolmella pyörällä, ja trike on myös aikuisten ajopeli.
"A recumbent tricycle, sometimes also referred to as a recumbent bike, features three wheels instead of two."
https://laidbackcycles.com/
"Van Raam's tricycle or trike is specially designed for adults"
https://www.vanraam.com/en-gb/our-bikes/tricycles/tricycles-for-adults