Sheivaatteko ennen treffejä, vaikka ei seksi mielessä?
Itse joo, se antaa itseluottamusta uuden ihmisen kanssa, kun on paikat kunnossa.
Kommentit (30)
Sheivaan aina vaikka seksi ei olisi mielessä.
En, mutta huuhtelen ja rasvaan pyllyn valmiiksi.
En, jos siitä tulisi este niin mies ei oo tarpeeksi innostunut. Toki jos tiedän etukäteen et jotain voi tapahtua ni sitten katon onko siistimistarvetta. Mut karvat ei tosiaan saa olla spontaanin hellyyshetken este.
Kainalot, kuontalo ja sääret pitääkin sheivata, mutta toivottavasti nainen ei sheivaa häpyä, vaikka siistiä voi. Puska on aina parempi kuin posliini.
Vierailija kirjoitti:
Kainalot, kuontalo ja sääret pitääkin sheivata, mutta toivottavasti nainen ei sheivaa häpyä, vaikka siistiä voi. Puska on aina parempi kuin posliini.
Häpy sulla on karvasessa perseessäsi
sheivaan plikaltani kaikki tatut poisA ennen kuhin alamme seurustella
Voisitte hoitaa myös sen palstaeukoille tyypillisen bakteerivaginoosin ennen treffejä.
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/?hl=fi Itsensänylkijä on ankeilija
Ei treffeillä sekstata, treffeillä vasta seurustellaan suullisesti
Vierailija kirjoitti:
Voisitte hoitaa myös sen palstaeukoille tyypillisen bakteerivaginoosin ennen treffejä.
Turhaan lässytät siinä. Minun alapäässä ei ole ongelmia ja olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpy sulla on karvasessa perseessäsi
No tietysti on häpyä perseessä. Exit only, päinvastoin kuin sinulla.
hseivaan kielestäni ja poskieni sisäpinnasta karvat että plikka saa selvää seurustelustani
joidenkin neuroosi kulle ei ole mitään perusteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan lässytät siinä. Minun alapäässä ei ole ongelmia ja olen parisuhteessa.
Oikeasti limatuherosi haisee kuolleelle mursulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei treffeillä sekstata, treffeillä vasta seurustellaan suullisesti
Vain B-luokan treffeillä.
Tietysti.