Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
"Tasa-arvoinen ja yhtä rikas" Kyllä mä luulen, että esim. Lopezin ja Affleck'n avioero saattaa olla aika raakaa peliä, kun Jenniferillä on lukemani mukaan moninkertainen omaisuus mieheensä verrattuna, eikä avioehtoa kuulemma ole. Ben vetoaa tietenkin lapsiinsa ja sanoo, että hänellä on heistä elatusvastuu jne.
Ihmettelen täysin, jos Jennifer antaa tuosta noin vain taisteluitta Benille kymmeniä miljoonia. Hänelläkin kun on kaksi lasta, ikää tulee ja suosio ei enää ole entisenlaista.
Olen kyllä ollut siinä uskossa että Ben on melko rikas. Mutta voin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kielenkäytön tunteminen on ammattina ja näkömuistini on erittäin hyvä'
Eihän näkömuisti liity tekstiin vaan nähtyyn havaintoon.
Näkömuisti liittyy tekstiin itseasiassa hyvinkin keskeisesti, sillä tekstihän koostuu tyypillisimmin kirjaimista ja kirjaimet puolestaan ovat yhteisesti sovittuja muotoja, joita havaitaan. Lukutaitoinen ihminen kykenee yhdistelemään näitä muotohavaintojaan entistä pidemmiksi (esim. kirjaimista tavuiksi) että monimutkaisemmiksi (näköhavainnon ja kuulohavainnon yhdistäminen) merkityksellisiksi (esimerkiksi tiettyihin kirjainyhdistelmiin kuten sanoihin kytkeytyvät tunteet tai näistä viriävät muut mielikuvat) kokonaisuuksiksi.
Se, missä määrin tietyn henkilön kyky muistaa lukemaansa perustuu esimerkiksi näön- tai kuulonvaraiseen (tai vaikka tunnonvaraiseen, kuten sokeilla ihmisillä) muistiin, vaihtelee monesta tekijästä ri
Nyt et ole ottanut huomioon aivojen kapasiteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä pariskunnan kouristuksenomainen uusien (ja tuloksettomien) rahantekoideoiden keksiminen loppuu, eikä enää ole tarvetta järjestää julkisuustemppuja. Vai riittääkö kahdeksan miljoonaa?
Ei riitä. Mihinkään.
Muun varallisuuden lisäksi Harryn ja Meghanin tilille tulee sunnuntaina n. $10.5 miljoonaa, riippuen päivän kurssista. Järkevästi sijoitettuna se tuottaa aika hyvin.
Harryn tilille. Harry on typerä mies ja eukkonsa vietävissä, mutta hänellä on varmasti lakimiehet, jotka pitävät Harryn rahat erossa ulkopuolisen rahoista.
Nyt kirjoitat kuin suomalainen "tasa
Tama on taysin suomalaisten omien kirjoitusten perusteella huomioitua, en ole Suomessa naimisissa. MUTTA: Suomalaisen naisen odotetaan kayvan toissa, synnyttavan lapsia, vaatettavan heidat ja hoitavan talouden. Mies makselee omia menojaan ja kay poikien kanssa Pattayalla, naisella siihen ei ole varaa.
Mina olen "ulkomaalaisen" kanssa naimisissa, jo ennnen aviota puhuimme raha- ja tyoasiat selviksi, mm. jos jommankumman olo on niin huono tyopaikassaan etta ei vaan jaksa niin saa lopettaa ja toinen kannattaa siivillaan. Suomessahan vaimon elintaso tipahtaa jo aitiyslomalla ollessa kun mies ei maksa mitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka tulee Harrya jotenkin sääli?
Muutti Amerikkaan ja on siellä vaimonsa ja pienten lasten kanssa. Välit omaan lapsuudenperheeseen ja sukuun ja koko kotimaahan täysin poikki. Olen ymmärtänyt, ettei hänellä Jenkeissä ole mitään omaa kaveripiiriä tms. Vanhat kaverit ja armeijakaverit ovat Englannissa.
Luin kirjan Spare ja siitä tuli fiilis hyvin hemmotellusta ja ylellistä elämää eläneestä ihmisestä, jolle kaikki arjen asiat ja niin sanottu tavallinen, hyvä elämä oli ihan vieraita. Vaikea tuollaisessa tilanteessa on niitä pieniä ilonaiheita elämäänsä löytää. Eikä se Harryn vika ole, vaan hänen kasvatuksensa.
Diana olisi niin pahoillaan poikiensa välirikosta :-(
Harry voisi miettiä miksi ne välit
Minäkin usko Harryn olevan onnellinen että pääsi pois hovista. Kaikki Euroopan huivit ovat kriisissä tällä hetkellä. Jokaisessa on omat vaikeutensa ja skandaalinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että täällä oletetaan että hovissa käyttäydytään samalla lailla julkisuudessa kuin neljän seinän sisällä. Philip oli hyvä kokki ja grillaaja ja grillijuhlat eivät eronneet muiden perheiden grillijuhlista. Hovissa eletään yleensä kahdenlaista elämää, palatsi ja normaalia elämää. Esim. Charles ja Camilla asuvat välillä ihan kahdestaan ilman palvelijoita tai edes kokkia. Camilla ei anna edes siivoojien käydä paikalla vaan kaiken tekevät kahdestaan. Charles on perinyt ruuanlaitto taidot ja tekee loistavaa kalaruokaa.
Ja Elisabet halusi aina tiskata itse "Skotlannin mökillä".
Ja mieti mitä Philip teki mökillä.
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa Harry ei ole sen vaarantuneempi henkilö kuin muutkaan rivijulkkikset, joita hänen levinneisyysalueellaan on runsaasti.
Ammattilaisen analyysista tulikin mieleeni seuraavanlainen tilanne. Onko kovin todennäköinen?
Harry: "Hei, turvafirman pomo, tarvitsen kaikenkattavan ympärivuorokautisen turvajärjestelyn neljälle hengelle ja yhdelle kiinteistölle."
Turvafirman pomo: "Etkä tarvitse."
Turvafirman pomo: et tarvitse mutta saat jos maksat.
Harry: en halua maksaa itse.
Ei ole kovinkaan todenmukainen. Ja olen alan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että täällä oletetaan että hovissa käyttäydytään samalla lailla julkisuudessa kuin neljän seinän sisällä. Philip oli hyvä kokki ja grillaaja ja grillijuhlat eivät eronneet muiden perheiden grillijuhlista. Hovissa eletään yleensä kahdenlaista elämää, palatsi ja normaalia elämää. Esim. Charles ja Camilla asuvat välillä ihan kahdestaan ilman palvelijoita tai edes kokkia. Camilla ei anna edes siivoojien käydä paikalla vaan kaiken tekevät kahdestaan. Charles on perinyt ruuanlaitto taidot ja tekee loistavaa kalaruokaa.
- Philip grillasi mielellään
"Mistä sinä sitten tiedät, miten mainitsemasi erittäin varakkaat elävät ja asuvat?"
Asun USAssa ja olen matkustanut maata pitkin ja poikin. Meidankin kadulla on miljonaareja, ei mitaan erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Philip grillasi mielellään
Ghislanen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä pariskunnan kouristuksenomainen uusien (ja tuloksettomien) rahantekoideoiden keksiminen loppuu, eikä enää ole tarvetta järjestää julkisuustemppuja. Vai riittääkö kahdeksan miljoonaa?
Ei riitä. Mihinkään.
Muun varallisuuden lisäksi Harryn ja Meghanin tilille tulee sunnuntaina n. $10.5 miljoonaa, riippuen päivän kurssista. Järkevästi sijoitettuna se tuottaa aika hyvin.
Harryn tilille. Harry on typerä mies ja eukkonsa vietävissä, mutta hänellä on varmasti lakimiehet, jotka pitävät Harryn rahat erossa ulkopuolisen rahoista.
&nbs
"Tama on taysin suomalaisten omien kirjoitusten perusteella huomioitua, en ole Suomessa naimisissa. MUTTA: Suomalaisen naisen odotetaan kayvan toissa, synnyttavan lapsia, vaatettavan heidat ja hoitavan talouden. Mies makselee omia menojaan ja kay poikien kanssa Pattayalla, naisella siihen ei ole varaa.
Mina olen "ulkomaalaisen" kanssa naimisissa, jo ennnen aviota puhuimme raha- ja tyoasiat selviksi, mm. jos jommankumman olo on niin huono tyopaikassaan etta ei vaan jaksa niin saa lopettaa ja toinen kannattaa siivillaan. Suomessahan vaimon elintaso tipahtaa jo aitiyslomalla ollessa kun mies ei maksa mitaan."
Jos lukee vain iltapäivälehtiä ja keskustelupalstoja ja niistäkin vain kohujutut, voi tosiaan muodostaa tuollaisen käsityksen. Näkökulmasi on vinossa, ja asenteesi takaa sen, että et muuta edes näe.
Olet rakentanut harvinaisen ruman olkinuken. Sanattomaksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei kukaan pysty sanomaan miten asia on mutta mitä luulisitte, jos Diana eläisi, olisiko hän katsellut sivusta Meghanin touhuja vai lopettanut ne heti alkuunsa? Tosin, kuinka Megsu olisi Harryn siinä tilanteessa hurmannut kun nyt käytti Dianan lempihajuvettä, samanlaista kelloa jne eli psykologisia keinoja vaikuttaa Harryyn muistutamalla alitajuisesti äidistä.
Jos Diana olisi elänyt, Meghanilla ei olisi ollut mitään mahkuja. Todennäköisesti Harry olisi ollut jo naimisissa tai ainakin vakiintuneessa parisuhteessa, ehkä lapsikin jo, kun Meghan olisi alkanut saalistaa rikasta brittimiestä. Harryhän ei olisi damaged goods Dianan eläessä, vaan ehkä jopa aidosti velmu velikulta, jonka elämää äidin kanaemomainen suojelus olisi varjellut siksi koska Harry oli spare Georgen syntymään saakka ja Diana rakasti molempia poikiaan.
Kyllä kyllä, mutta Charlesilla olisi Dianan eläessäkin ollut William enemmän mielessään, koska William oli tuleva Walesin prinssi ja kuningas. Charlesin hommaa olisi joka tapauksessa ollut koulia Williamista perijäänsä, joten Harry olisi jäänyt enemmän Dianan hoiviin. Rakkaus kumpaankin poikaan on ollut varmasti Charlesilla yhtäläistä, mutta poikien roolit monarkiassa olivat ja ovat kovin erilaisia. Näin se vaan menee siinä perheessä.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä sinä sitten tiedät, miten mainitsemasi erittäin varakkaat elävät ja asuvat?"
Asun USAssa ja olen matkustanut maata pitkin ja poikin. Meidankin kadulla on miljonaareja, ei mitaan erikoista.
Et siis ole nähnyt sen enempää kuin kukaan muukaan. Pelkät aidat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutti Amerikkaan ja on siellä vaimonsa ja pienten lasten kanssa. Välit omaan lapsuudenperheeseen ja sukuun ja koko kotimaahan täysin poikki. Olen ymmärtänyt, ettei hänellä Jenkeissä ole mitään omaa kaveripiiriä tms. Vanhat kaverit ja armeijakaverit ovat Englannissa.
Luin kirjan Spare ja siitä tuli fiilis hyvin hemmotellusta ja ylellistä elämää eläneestä ihmisestä, jolle kaikki arjen asiat ja niin sanottu tavallinen, hyvä elämä oli ihan vieraita. Vaikea tuollaisessa tilanteessa on niitä pieniä ilonaiheita elämäänsä löytää. Eikä se Harryn vika ole, vaan hänen kasvatuksensa.
Huo
Mutta ei raha ja etuoikeutettu elämä tuo onnea. Pohja onnellisuuteen luodaan lapsuudessa. Suurella osalla miljonäärien ja rikkaiden lapsilla on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tasa-arvoinen ja yhtä rikas" Kyllä mä luulen, että esim. Lopezin ja Affleck'n avioero saattaa olla aika raakaa peliä, kun Jenniferillä on lukemani mukaan moninkertainen omaisuus mieheensä verrattuna, eikä avioehtoa kuulemma ole. Ben vetoaa tietenkin lapsiinsa ja sanoo, että hänellä on heistä elatusvastuu jne.
Ihmettelen täysin, jos Jennifer antaa tuosta noin vain taisteluitta Benille kymmeniä miljoonia. Hänelläkin kun on kaksi lasta, ikää tulee ja suosio ei enää ole entisenlaista.
Olen kyllä ollut siinä uskossa että Ben on melko rikas. Mutta voin olla väärässä.
On se. Eikä kumpikaan aio riidellä rahasta, on julkisuuteen kerrottu. Tämän uusimman tönön myymisestä saaduista rahoista en kyllä tiedä, miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Har
Ei hitto mikä kirjoitusvirhe, hovista tuli huivi. *Pakenee häveten takavasemmalle*
Vierailija kirjoitti:
Koko toi varaelinhöpinä on älytöntä, eihän se automaattisesti mene niin että sisaruksen elin kävisi toiselle. Ei ne hovissa nyt niin hulluja ole että elinten takia useampia lapsia tekisivät jotta tuleva kuningas/kuningatar ei menehtyisi.
Riippuu vähän mistä eläimestä on kysymys.
Harryn naama vaan on kovin harvoin sen näköinen, että hän elää elämänsä onnellisinta aikaa. Vaan ehkä hän onkin harvinaisuus: naama kertoo ulospäin ihan eri tarinaa kuin mitä sisuksissa tuntuu? Onhan niitäkin ihmisiä, joilla sydän on oikealla (muutenkin kuin vain kuvaannollisesti) ja kaikki sisäelimet väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Eikä kumpikaan aio riidellä rahasta, on julkisuuteen kerrottu. Tämän uusimman tönön myymisestä saaduista rahoista en kyllä tiedä, miten käy.
Vertaa tata siihen suomalaiseen kiekkoilijaan joka on niin pihi etta ei voi exalleen taata kunnon toimeentuloa vaan tappelee joka puupennistaan. Suomalaista "minun rahat"-ajattelua. Amerikkalaisten intoilijoiden lipputulot ovat nyt taskussaan ja siella pysyvat,
Eräästä kirjakaupasta saa ostaa kirjan erään rouvan allekirjoituksella..