Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Kuka tarvitsi 28 tuottajaa tekemään töitä jotta saatiin kasaan haastatteluja joita rouva ei itse edes viitsinyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarvitsi 28 tuottajaa tekemään töitä jotta saatiin kasaan haastatteluja joita rouva ei itse edes viitsinyt tehdä?
Tuohon en voi vastata kun en ole koskaan ollut podcastia tekemassa mutta sen voin sanoa etta monesti joku homma nayttaa lapsellisen helpolta ennenkuin joutuu itse sen tekemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.livemint.com/news/trends/prince-william-has-a-brutal-plan-f…
Wihainen William aikoo kuninkaaksi tultuaan katkaista kaikki suhteet Sussexeihin. On pitkävihaisempi kuin Kiukku-Kalle. On jo ajanut Camillan sisaren pois hovista ja varmaan näyttää Camillalle ovea jos Charles kuolee ensin.
Kuinka kukaan voi ihailla tuollaisia ihmisiä? Eivät saa mitään konkreettista aikaan ovat vain olemassa.
Puhuit juuri Sussexeista. Eivät saa mitään konkreettista aikaan. Missä Meghanin myyntiartikkelit AROsta????? Huhtikuusta on piiitkä aika!
Etko seuraa uutisia ollenkaan? Eihan han voi mitaan viela tuottaa kun patenttivirasto ei ole rekisteroinyt lafkan nimea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wihainen William aikoo kuninkaaksi tultuaan katkaista kaikki suhteet Sussexeihin. On pitkävihaisempi kuin Kiukku-Kalle. On jo ajanut Camillan sisaren pois hovista ja varmaan näyttää Camillalle ovea jos Charles kuolee ensin.
Kuinka kukaan voi ihailla tuollaisia ihmisiä? Eivät saa mitään konkreettista aikaan ovat vain olemassa.
Puhuit juuri Sussexeista. Eivät saa mitään konkreettista aikaan. Missä Meghanin myyntiartikkelit AROsta????? Huhtikuusta on piiitkä aika!
Etko seuraa uutisia ollenkaan? Eihan han voi mitaan viela tuottaa kun patenttivirasto ei ole rekisteroinyt lafkan nimea.
Nyt vitsin murjaisit. Hakemus oli tehnyt joku ilmainen harjoittelija joka lähti viikon sisällä firmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti miettinyt että työorientoituneet yhdysvaltalaiset ajattelee brittiläisistä aatelisista jotka vaan lusmuilee.
Mitähän ne ajattelevat Harrystä ja Meghanista, jotka vaan lusmuilevat. Kauheasti ovat tekevinään, mutta a) toiset tekevät kaiken heidän puolestaan b) sen minkä tekevät itse, mitä on kovin vähän, ei koskaan tule valmiiksi.
Milloin sina ansaitsit $20 miljoonaa kirjallasi?
"a $20 million
"I've done some back-of-the-envelope calculations because I like to. I know what you get paid per book. [He] got a $20 million advance," the author said about Harry, whose book is "one of the most successful" and "fastest-selling nonfiction books of all time."Apr 12, 2024"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti miettinyt että työorientoituneet yhdysvaltalaiset ajattelee brittiläisistä aatelisista jotka vaan lusmuilee.
Kohottelee kulmiaan ja siunaavat itsensa ristinmerkilla etta taalla ei ole moisia elatteja. t. usalainen
Amerikkalaisilla tunnetusti on taaperon tietämys maailman asioista ja kova lapsenusko pilven laidalla istuvaan partaukkoon.
"Nyt vitsin murjaisit. Hakemus oli tehnyt joku ilmainen harjoittelija joka lähti viikon sisällä firmasta?"
Häh?? joku linkki, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne ajattelevat Harrystä ja Meghanista, jotka vaan lusmuilevat. Kauheasti ovat tekevinään, mutta a) toiset tekevät kaiken heidän puolestaan b) sen minkä tekevät itse, mitä on kovin vähän, ei koskaan tule valmiiksi.
Milloin sina ansaitsit $20 miljoonaa kirjallasi?
"a $20 million
"I've done some back-of-the-envelope calculations because I like to. I know what you get paid per book. [He] got a $20 million advance," the author said about Harry, whose book is "one of the most successful" and "fastest-selling nonfiction books of all time."Apr 12, 2024"
Todennäköisesti jos meillä muilla olisi sukulaisina brittihovi, olisi kuuman julkkiselämäkerran kirjoittaminen huomattavasti helpompaa. Tarkoitan vain sitä, että Harryn kirja aiheutti 20 miljoonan edestä kiinnostusta perheensä takia. Toki Harry on tehnyt itsekin hommia, mutta osa on ihan vain sitä, että hän nyt sattui syntymään siihen perheeseen. Jonkun tavis-Henryn kirja tuskin saisi moista huomiota. Ja itse kirjoittamisen taisi tehdä haamukirjoittaja, toki oivallinen sellainen. Tykkäsin itsekin todella paljon hänen Andre Agassi-kirjastaan, joka minusta oli parempi kuin Spare. Siinä tuo mutkikas isä-poika -suhde oli kuvattu todella hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vitsin murjaisit. Hakemus oli tehnyt joku ilmainen harjoittelija joka lähti viikon sisällä firmasta?
Oho, siis ilmaiset harjoittelijatko siellä laitetaan tekemään tuollaisia hommia, vieläpä ihan ekan työviikon aikana, ilman että kukaan ns. vakkareista edes tarkistaa hakemuksen? Kuulostaa vähän amatöörien puuhastelulta.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt vitsin murjaisit. Hakemus oli tehnyt joku ilmainen harjoittelija joka lähti viikon sisällä firmasta?"
Häh?? joku linkki, kiitos.
Sivusta, mutta eipä sit ihmetytä jos ilmaiset harjoittelijat lähtee heti jos heidät laitetaan tekemään tuollaisia hommia ilman mitään tukea. Ja sitten kun hommat menee pieleen, niin heitetään bussin alle.
Tämä siis siinä tapauksessa että juoru pitää paikkaansa.
Eikö ARO:lla nyt ollut ongelmia niin nimen kuin logonkin kanssa? Ei kai nyt harjoittelijat näitä kaikkia tee. Luulisi että firman nimi ja logo tulevat herttuattarelta itseltään. Voisi kyllä olla hyvä että muuttaisivat nuo koska ARO.n nimi on turhan pitkä ja logo turhan kiemurainen. En muuten itsekään löydä siitä logosta O-kirjainta, ainoastaan A:n ja R:n.
Sivuheittona: onkohan tuo saanut AR-logo saanut innoituksensa ER:sta eli Elisabet Reginasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon en voi vastata kun en ole koskaan ollut podcastia tekemassa mutta sen voin sanoa etta monesti joku homma nayttaa lapsellisen helpolta ennenkuin joutuu itse sen tekemaan.
Totta. On kovin helppo vähätellä ja moittia Waleseja kun ei itse heidän asemassaan ole eikä tiedä mitä on olla kuninkaallinen ja mitä kaikkea "näkymätöntä" työtä se pitää sisällään.
Catherine yläosattomissa oli oman aviomiehensä seurassa. Ja joutui salakuvatuksi. Ihan hirveän kamalaa. Tai oli kyllä, muttei Catherinen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Catherine yläosattomissa oli oman aviomiehensä seurassa. Ja joutui salakuvatuksi. Ihan hirveän kamalaa. Tai oli kyllä, muttei Catherinen puolelta.
Joo ja kuva oli otettu jollain supermegalinssillä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ARO:lla nyt ollut ongelmia niin nimen kuin logonkin kanssa? Ei kai nyt harjoittelijat näitä kaikkia tee. Luulisi että firman nimi ja logo tulevat herttuattarelta itseltään. Voisi kyllä olla hyvä että muuttaisivat nuo koska ARO.n nimi on turhan pitkä ja logo turhan kiemurainen. En muuten itsekään löydä siitä logosta O-kirjainta, ainoastaan A:n ja R:n.
Sivuheittona: onkohan tuo saanut AR-logo saanut innoituksensa ER:sta eli Elisabet Reginasta?
Logo muistuttaa erästä portissa olevaa logo josta Meghan käveli Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logo muistuttaa erästä portissa olevaa logo josta Meghan käveli Englannissa.
Jäähän se portti logoineen mieleen, kun sitä tuijottaa pitkään ja tunnekuohun vallassa ulkopuolelta.
Eikös se keikkunut sillä aidalla jo ihan nuorena tyttönä? Valokuviakin tilanteesta on ja ihan julkisuudessa pyörineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kuva oli otettu jollain supermegalinssillä kaukaa.
Aika rajusti pettänyt Katella harkintakyky.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se oli sovittu juttu.