Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
29201/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistas mina tietaisin etta Deliverance kaannetaan suomeksi Syva joki? 

Sinun on myos turha arvuutella milloin mina olen mihinkin lahtenyt.

Vierailija
29202/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se People-lehti on vahvasti Meghanin äänitorvi. Daily Mailin Richard Eden on nyt kertonut viestissään, että hän oli tehnyt jutun Kettlerin erosta ennen People-lehteä ja pyytänyt Sussexeilta vastinetta ja odottanut sitä 8 tuntia ilman tulosta. Sen sijaan Harryn ja Meghanin edustaja oli oma-alotteisesti antanut Peoplelle 'off the record' - lausunnon asiassa. Ilmankos Peoplen jutussa korostettiin "yhteisymmärryksessä" eroa. 

People-lehden toimittaja saa yksinoikeuden Kolumbian matkaan.

HYVA HARRY! Jaa taas Lontoon juorulehdet nuolemaan nappejaan. Ottakoot opikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29203/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin, ettet sinä tiedä. Tiesin senkin, että sinua ei kiinnosta edes sen vertaa, että kirjoittaisit nimen hakukoneeseen. "Mistä minä tietäisin" on mahdollisesti typerin kysymys, jonka voi esittää silloin, kun vastaus on syötetty jo etukäteen. Sinä olet niin helppo.

Sinä kirjoitat kuin kauppakoululainen, sanavarastosi ja sen puutteet viittaavat kauppakoulujen kukoistuksen aikoihin, ja asenteesi on alemmuuskompleksissaan kituvan maastamuuttajan asenne. Ei tuota tarvitse arvailla, koska se näkyy. 

Vierailija
29204/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sussexien on arveltu harkitsevan jopa reissunsa perumista, Rachelia houkuttelee yhä mahdollisuus saada lahjaksi oikea kolumbialainen smaragdi. Ehtiköhän Kettler brieffata ex-pomojaan siitä, kuka on kukin ja mitä kullekin pitää sanoa? Harry sitä tietoa tarvitsee, mutta Rachel on tietysti itse kirjoittanut omat vuorosanansa ja aikonee puhua vain itsestään ja mainita, kuinka mahtavia hänen lapsensa ovat. 

Vierailija
29205/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Sussexien on arveltu harkitsevan jopa reissunsa perumista, Rachelia houkuttelee yhä mahdollisuus saada lahjaksi oikea kolumbialainen smaragdi. Ehtiköhän Kettler brieffata ex-pomojaan siitä, kuka on kukin ja mitä kullekin pitää sanoa? Harry sitä tietoa tarvitsee, mutta Rachel on tietysti itse kirjoittanut omat vuorosanansa ja aikonee puhua vain itsestään ja mainita, kuinka mahtavia hänen lapsensa ovat. 

"-- mahdollisuus saada lahjaksi oikea kolumbialainen smaragdi."

Ja presidenttisviitin katosvuoteen tolppaan roikkumaan pussillinen valkoista jauhetta. Ja Harryn puolelle toinen.

Vierailija
29206/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan Harry on testien mukaan 46,3 prosenttisesti kolumbialainen. Tai ainakin kusitestin mukaan.

Vierailija
29207/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhujen mukaan Harry on testien mukaan 46,3 prosenttisesti kolumbialainen. Tai ainakin kusitestin mukaan.

Harry on muuli. Salakuljetettava tavara imeytetään häneen ns. luonnollisella menetelmällä, ja kohdemaassa se kerätään talteen, suodatetaan ja kuivataan.

Vierailija
29208/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin, ettet sinä tiedä. Tiesin senkin, että sinua ei kiinnosta edes sen vertaa, että kirjoittaisit nimen hakukoneeseen. "Mistä minä tietäisin" on mahdollisesti typerin kysymys, jonka voi esittää silloin, kun vastaus on syötetty jo etukäteen. Sinä olet niin helppo.

Sinä kirjoitat kuin kauppakoululainen, sanavarastosi ja sen puutteet viittaavat kauppakoulujen kukoistuksen aikoihin, ja asenteesi on alemmuuskompleksissaan kituvan maastamuuttajan asenne. Ei tuota tarvitse arvailla, koska se näkyy. 

Mita sinulla on kauppakouluja kayneita vastaan? Etko paassyt sisalle? Mina olen urani tehnyt ihan toisella alalla jota sinun on turha edes arvailla.  Ainahan voit yrittaa arvailla ja kirjailla mutta mielikuvituksesi ei riita loytamaan totuutta.

Vierailija
29209/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mita sinulla on kauppakouluja kayneita vastaan? Etko paassyt sisalle? Mina olen urani tehnyt ihan toisella al

Sinulta puuttuu käsitteellisen ajattelun taito. Siksi sinä olet pihalla keskustelusta useammin kuin ymmärrätkään.

Kauppakoulut olivat hyviä ja tarkoituksenmukaisia oppilaitoksia. Sinut niihin yhdistää aika eli ikäsi. Ja se, että lakkasit kehittymästä samoihin aikoihin niiden katoamisen kanssa. 

Koulutuksesi ei ole olennainen seikka, vaan se, mitä olet oppinut ja jättänyt oppimatta ja miksi. Vaikuttaa siltä, että olet siirtynyt kulttuurista toiseen (joko pääsi sisällä tai fyysisestikin) ja samalla menettänyt kummastakin valtavan siivun tajuamatta sitä itse. Ja siksi kukkoilet sitkeästi, vaikka et tietäisi puheenaiheesta muuta kuin kirjoitusasun. Keskustelupalstalla se ei ole hyve.

Vierailija
29210/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko usalainen ämericässä Seiska-lehteä? Kun niin hyvin tietää minkä tason lehti se on. Eikö siellä riitä laatujournalismia, miksi tuhlata aikaa ala-arvoisen juorulehden lukemiseen?

Vierailija
29211/46129 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko usalainen ämericässä Seiska-lehteä? Kun niin hyvin tietää minkä tason lehti se on. Eikö siellä riitä laatujournalismia, miksi tuhlata aikaa ala-arvoisen juorulehden lukemiseen?

Haha, samaa ajattelin, Suomessa kaikki on huonoa ja usassa niin mahtavaa, hän ei tiedä Suomen asioista eikä kiinnostakaan (mm. se viittaus yllättäen ja pyytämättä-kommenttiin) mutta  7-päivää onkin tuttu ja kiinnostava :)

Vierailija
29212/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se People-lehti on vahvasti Meghanin äänitorvi. Daily Mailin Richard Eden on nyt kertonut viestissään, että hän oli tehnyt jutun Kettlerin erosta ennen People-lehteä ja pyytänyt Sussexeilta vastinetta ja odottanut sitä 8 tuntia ilman tulosta. Sen sijaan Harryn ja Meghanin edustaja oli oma-alotteisesti antanut Peoplelle 'off the record' - lausunnon asiassa. Ilmankos Peoplen jutussa korostettiin "yhteisymmärryksessä" eroa. 

Ainahan sitä erotaan yhteisymmärryksessä vaikka oikeasti hampaita kiristeltäisiinkin. Kettler viihtyi roolissaan hyvin vähän aikaa, eli todennäköisesti jompikumpi osapuolista totesi että homma ei toimi. Kumman veikkaatte kyllästyneen?

Vierailija
29213/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joshua Kettlerin lähtö "kansliapäällikön" pallilta saattaa vaikuttaa myös Marklen ARO-yritelmän tulevaisuuteen. Sain nimittäin selville, että Kettlerin vaimo Sarah Bourke Kettler on juuri sellainen ekoviljelystä innostunut rouva kuin Markle antaa ymmärtää olevansa. Bourke Kettler keksi korona-aikana alkaa uuttamaan takapihansa hedelmistä erimakuisia etikoita. Myöhemmin hän loi suhteita Santa Barbaran pienviljelijöihin ja sekoitteli näiden puista pudonneita hedelmiä omenasiiderietikkaan ja perusti ensin oman firman nimeltä Sideyard Shrubs ja sitten Farmers Footprintin. Hän työskentelee myös Patagonia-firmassa, jossa miehensäkin ennen toimi. Aika paha juttu Marklen kannalta, jos on nyt menettänyt hyvät suhteet Sarahin kaltaiseen tyyppiin. Miten hillojen nyt käy? 

Vierailija
29214/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri oli ennen Mekkiä hyvissä väleissä sukulaistensa kanssa. Oikeastaan oli suvun lellipoika. Oli suosittu Englannissa kansan keskuudessa. Hänellä oli paljon ystäviä. Nyt on kaikki mennyttä kun Mekki opetti omat tavat.  

Vierailija
29215/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan-fanit yrittävät nyt häivyttää eilisiä negatiivisia uutisia levittämällä juttua siitä, mikä kalligrafi-talentti Rachel onkaan. Hillopurkit taas kuvituksena. On kaivettu esiin vanha lehtijuttu, jossa Rachel kehuu saaneensa tekstata itsensä Robin Thicken ja Paula Pattonin hääkutsut. Tuo oli siis vuonna 2005 ja muusikko-näyttelijä-pariskunta on sittemmin jo eronnut. 

Vierailija
29216/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole kalligrafiaa. Se on kaunokirjoitusta.Kyllä tämän naisen jutut ja teot on niin teinintasoa. Samoin se kuuluisa lahjakkuus. Kopioi toisia ja haukkuu ja levittää valheitä Catherinesta tämän selän takana. Onko näissä usanaisissa joku high school meininki tarttunut niin ettei siitä pääse edes aikuisena ihmisenä eroon.

Vierailija
29217/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on mean girl from hell ja jäänyt tunnemaailmaltaan sinne jonnekin 13-14-vuotiaan tasolle.

Vierailija
29218/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harri oli ennen Mekkiä hyvissä väleissä sukulaistensa kanssa. Oikeastaan oli suvun lellipoika. Oli suosittu Englannissa kansan keskuudessa. Hänellä oli paljon ystäviä. Nyt on kaikki mennyttä kun Mekki opetti omat tavat.  

Juuri noin. Meghanfanit vain ovat sokeasti sitä mieltä että Meghanin myötä Harryn silmät aukesivat ja hän huomasi kuinka on ikänsä tullut kaltoinkohdelluksi ja siksi vaatii nyt hyvityksenä rahaa isältään ja julkaiseen perheenjäsentensä yksityisasioita ja muistojansa vahvasti väritettynä tai jopa keksittynä. Ihan omienkin sanojensa mukaan.

Vierailija
29219/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ollessaan hänet sitten julistetaan Kolumbian keisariksi.

Vierailija
29220/46129 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ollessaan hänet sitten julistetaan Kolumbian keisariksi.

Meghan miettii kuumeisesti kumpi haluaa olla, herttuatar vaiko keisarinna? Google lyö lieskaa, kumpi on korkea-arvoisempi???

Ketju on lukittu.