Mikä fobia sinulla on?
Kommentit (25)
Sulla ei liene kovin paljon stressaavia kokemuksia. Ne tuo fobiaa hyvin esiin.
Hiukan trypofobiaa ( reikäkammoa) ja korkean paikan kammoa.
Pitkä lista kaikkea.
Tukehtumisen pelko ehkä pahin, käärmeet hyvänä kakkosena.
Mulla on vihervassufobia. Ne on pahimpia.
Tuo reikäkammo on kyllä mielenkiintoinen! Itsellänikin on jonkun asteinen, kiusaan itseäni aina silloin tällöin katselemalla niitä kuvia.
Äärioikeistofobia. Orpon hallitus aiheuttaa suurta ahdistusta. Tähän päälle vielä Stubb niin en tiedä kestänkö enää.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan tuleeko paljon homofoobikkoja. En ole koskaan kuullut että kenelläkään olisi sellaista. Mitenkähän se ilmenee? Onko siihen lääkitystä?
Entä heterofobiaan, saako lääkitystä...?
Ahtaan paikan kammo. Pelkään myös hisseissä liikkumista. Korkean paikan kammo. Sitten thalassofobia eli syvät meret inhottavat. Käärmekammo.
Koiranpaskafobia. Ällöttää, kun niitä on jalkakäytävät ja pyörätiet täynnä.
Tämä voidaan kyllä helposti korjata siedätyshoidolla, eli laitetaan jokaiseen mainokseen ja ohjelmaan koiranpaskakiintiöt.
Aina kun telkkarin avaa, niin koiranpaskan pitää näkyä.
Töihinmenofoobia, jään siis kotiin
Että päädyn suhteeseen henkilön kanssa, joka ei aidosti rakasta minua, joka tyytyy minuun millään tavalla. En halua elää sellaisessa valheessa. Mieluummin olen vaikka yksin.
Pelkään luolia, tunneleita, elävältä haudatuksi tulemista, maanalaisia käytäviä jne. Kerran olin bussimatkalla Keski-Euroopassa, niin jossain Sveitsissä ajettiin yhtäkkiä tunneliin, joka oli muistaakseni 17 km pitkä. Luulin että kuolen siihen paikkaan, mutta hengissä selvisin enkä edes huutanut.
Lentopelko ja erilaisten lääketieteellisten toimenpiteiden kammo (esim. nukutus, ei kuitenkaan verikoe) sekä läheisen menettämisen pelko. Nämä ovat itselläni niin voimakkaita että luonnehtisin fobioiksi.
Pelkään ilmapalloja.sekä ilmalla täytettyjä että heliumpalloja. Arvatkaa, onko vappuusin hauskaa 🎈😬
Vierailija kirjoitti:
Suomifobia.
Oletko sellainen maa han muut taja, joka väkisin tuli Suomeen elätettäväksi, ja joka valittaa koko ajan kuinka kurjaa täällä on, mutta ei ole aikeissa kuitenkaan lähteä?
Katotaan tuleeko paljon homofoobikkoja. En ole koskaan kuullut että kenelläkään olisi sellaista. Mitenkähän se ilmenee? Onko siihen lääkitystä?