Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
28201/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan paparazzi ole vielä saanut Rachelista kuvaa, kun hän sourssin mukaan on lentänyt yksityiskoneella Amy Griffinin emännöimään G9 summittiin Hamptoniin? Page Six on näin kertonut, muttei ole saanut mitään vahvistusta Rachelin edustajilta. Annetaanko taas ymmärtää, että Rachel on päässyt mukaan A-julkkisten tapaamiseen? Aikoinaan kuvia Sussexeista miljardööri Ken Griffinin seurassa konsertissa julkistettiin hetimiten. Missä luuraa BackGrid? 

Eihan yksityiskoneet lenna samoille kentille kuin reittikoneet. Sitahan se yksityisyys on etta ei ole kuvattavissa.

M kyllä yleensä huolehtii että tulee kuvatuksi vaikka yksityiskoneella lentelisi. 

Vierailija
28202/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan paparazzi ole vielä saanut Rachelista kuvaa, kun hän sourssin mukaan on lentänyt yksityiskoneella Amy Griffinin emännöimään G9 summittiin Hamptoniin? Page Six on näin kertonut, muttei ole saanut mitään vahvistusta Rachelin edustajilta. Annetaanko taas ymmärtää, että Rachel on päässyt mukaan A-julkkisten tapaamiseen? Aikoinaan kuvia Sussexeista miljardööri Ken Griffinin seurassa konsertissa julkistettiin hetimiten. Missä luuraa BackGrid? 

Eihan yksityiskoneet lenna samoille kentille kuin reittikoneet. Sitahan se yksityisyys on etta ei ole kuvattavissa.

M kyllä yleensä huolehtii että tulee kuvatuksi vaikka yksityiskoneella lentelisi. 

Mieluiten tietysti muiden yksityiskoneilla. Kimppakyyti käy pummille halvimmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28203/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Markle on siis näköjään keskittynyt liehittelemään vanhoja naisia taloudellisia pyrkimyksiään ajaakseen."

Kovin tiiviisti naytat seuraavan nobody-Meghanin menemisia ja tulemisia. Ja sitten loppukaneettina ruma sylkaisy suustasi.

Taidat olla tekemisen puutteessa.

Ihan totta, etkö osaa muuta kuin moittia koko ajan muita kommentoijia, niitä jotka eivät ole sokeita meghan&harry-faneja. Mitään järkeävää ja tarkastelua kestävää et pysty idoleistasi sanomaan, sen sijaan käyt muiden kimppuun. Keksi itse jotain muuta tekemistä itsellesi tai yritä olla asiallinen muita kohtaan, ÄÄKKÖSETÖN!!!!!!

Sina olet kuin persuuksiin ammuttu karhu kun sinusta kirjoittaa jotain kriittista. Ei silla ole valia etta itse olet aina jonkun tutemattoman kimpussa valheinesi ja nimittelyinesi. Oletko noin aksy myos IRL? P.S. Äätkin on mutta ei kiinnosta niiden kanssa temppuilla, koeta nyt keksia joku uusi nimittely.

Vierailija
28204/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Markle on siis näköjään keskittynyt liehittelemään vanhoja naisia taloudellisia pyrkimyksiään ajaakseen."

Kovin tiiviisti naytat seuraavan nobody-Meghanin menemisia ja tulemisia. Ja sitten loppukaneettina ruma sylkaisy suustasi.

Ihan totta, etkö osaa muuta kuin moittia koko ajan muita kommentoijia, niitä jotka eivät ole sokeita meghan&harry-faneja. Mitään järkeävää ja tarkastelua kestävää et pysty idoleistasi sanomaan, sen sijaan käyt muiden kimppuun. Keksi itse jotain muuta tekemistä itsellesi tai yritä olla asiallinen muita kohtaan, ÄÄKKÖSETÖN!!!!!!

Sina olet kuin persuuksiin ammuttu karhu kun sinusta kirjoittaa jotain kriittista. Ei silla ole valia etta itse olet aina jonkun tutemattoman kimpussa valheinesi ja nimitt

Et ole kovin älykäs, tai siis alykas, vaikka niin kuvittelet. En minä/mina älähtänyt/alahtanyt siksi kun minua moitit, se(kään) ei ollut minun kommenttini. En ole moittinut yhtään ketään MUTTA olen aarimmaisen kyllastynyt lukemaan typeria ja ilkeita "sivalluksiasi" muita kohtaan. Enkä taida olla ainoa. Kokeilin, ihan yhtä helppoa oli käyttää ääkkösiä kuin jattaa kayttamatta, en ymmärrä mitä temppuilemista siinä muka on.että viitsii kirjoittaa normaalia suomen kieltä.

Vierailija
28205/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sina olet kuin persuuksiin ammuttu karhu kun sinusta kirjoittaa jotain kriittista. Ei silla ole valia etta itse olet aina jonkun tutemattoman kimpussa valheinesi ja nimitt

Oon eri mut keksin kyllä, olet Aalio. Sopiiko? Harvinaisen rasittava yksilö joka ei osaa keskustella aiheesta ja haukkuu kaiken aikaa muita, myös siitä mitä itse tekee.

Vierailija
28206/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että kerro kenen kanssa seurustelet (ihmiset keiden kanssa viettää aikaa) niin minä kerron millainen olet. Voisi päivittää: Sano keitä ihailet niin kerron millainen olet. Tässä tapauksessa ihailijat ovat epärehellisiä, ilkeitä, puusilmäisiä, jankuttavia, henkilöön käyviä kun muuhun eivät pysty.. Seura tekee kaltaisekseen, liikaa kun miettii palvoen Sussexeja niin noin siinä käy.

Vierailija
28207/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeilin, ihan yhtä helppoa oli käyttää ääkkösiä kuin jattaa kayttamatta, en ymmärrä mitä temppuilemista siinä muka on.että viitsii kirjoittaa normaalia suomen kieltä."

Rautalangasta: Englanninkielisessa nappaimistossa ei ole niita kirjaimia, capisce?

Vierailija
28208/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kokeilin, ihan yhtä helppoa oli käyttää ääkkösiä kuin jattaa kayttamatta, en ymmärrä mitä temppuilemista siinä muka on.että viitsii kirjoittaa normaalia suomen kieltä."

Rautalangasta: Englanninkielisessa nappaimistossa ei ole niita kirjaimia, capisce?

Mutta miksi sinulla olisi englanninkielinen (kirjoitetaan pienellä) näppäimistö? Suomalaisella pönttöpäällä.

Vierailija
28209/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti ääkkösetön pystyi samassa viestissä huomauttamaan että "äät löytyy", ihan ääkkösillä, tajuatko?

Vierailija
28210/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viestissä joka ikävä kyllä katkeaa kesken on kuitenkin myös ne äät. Häntä ei vain kiinnosta temppuilla.

Vierailija
28211/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ääkkösetön pystyi samassa viestissä huomauttamaan että "äät löytyy", ihan ääkkösillä, tajuatko?

Olettepa tyhmialt132.

Vierailija
28212/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa tyhmialt132.

No niin, sama meno vaan jatkuu kun ei muuta osaa :) 

Vierailija
28213/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä jota ei saa ääkkösettömäksi kutsua leikit jotain usalaista asiantuntijaa? Eikö olisi helpompaa olla ihan reilusti vaan supisuomalainen? 

Vierailija
28214/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä jota ei saa ääkkösettömäksi kutsua leikit jotain usalaista asiantuntijaa? Eikö olisi helpompaa olla ihan reilusti vaan supisuomalainen? 

Ei minusta ole suomalaiseksi asiantuntijaksi, niin vahan aikaa olen siella asunut. 

Vierailija
28215/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon eri mut keksin kyllä, olet Aalio. Sopiiko? Harvinaisen rasittava yksilö joka ei osaa keskustella aiheesta ja haukkuu kaiken aikaa muita, myös siitä mitä itse tekee."

Tassa ketjussa "keskusteluksi" lasketaan vain negatiiviset ja keksityt kommentit Sussexeista.

Jos korjaa jonkun USAaa koskevan vaarinkasityksen niin se on heti haukkumista.

Vierailija
28216/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon eri mut keksin kyllä, olet Aalio. Sopiiko? Harvinaisen rasittava yksilö joka ei osaa keskustella aiheesta ja haukkuu kaiken aikaa muita, myös siitä mitä itse tekee."

Tassa ketjussa "keskusteluksi" lasketaan vain negatiiviset ja keksityt kommentit Sussexeista.

Ja tätä sinä jauhat.

Mitään positiivista et heistä itse kuitenkaan kerro.

Tämä ketjuhan ei käsittelee Usaa mitenkään. Ks otsikko.

Vierailija
28217/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mielestäni ollut kovinkaan ruma sylkäisy, vaan pelkkä asiallinen päätelmä. Samalla tavoin kuin Markle hyväksikäytti Gloria Steinemin hyväntahtoisuutta, hän luuli myös olevansa fiksumpi kuin kuningatar Elisabeth. Eipä pärjännyt sairaalle vanhalle ihmiselle.

Sinä taas olet taistellut koko illan tuulimyllyjä vastaan ja luullut, että minä olen vastustajasi. Enpä ollut. Olisit vaan iloinen, että yritän tuoda ketjuun silloin tällöin uutta tietoa. 

Vierailija
28218/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sinulla olisi englanninkielinen (kirjoitetaan pienellä) näppäimistö? Suomalaisella pönttöpäällä.

USAssa kun ostaa tietokoneen niin liikkeessa ei ensimmaiseksi kysyta "Oletko suomalainen ponttopaa?" Nimittely ja haukkuminen  nakyy olevan paivan sana talla hiekkalaatikkoketjulla. 

Vierailija
28219/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa kun ostaa tietokoneen niin liikkeessa ei ensimmaiseksi kysyta "Oletko suomalainen ponttopaa?" Nimittely ja haukkuminen  nakyy olevan paivan sana talla hiekkalaatikkoketjulla. 

Miksi sinä sen sieltä olisit ostanut kun asut Suomessa?

Vierailija
28220/46129 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä sinä jauhat.

Mitään positiivista et heistä itse kuitenkaan kerro.

Tämä ketjuhan ei käsittelee Usaa mitenkään. Ks otsikko.

Katso itse! Jos et ole viela huomannut niin Harry asuu USAssa niinkuin hanen amerikkalainen vaimonsakin ja kaksi lasta joten kylla USAa koskevat asiat tulevat esille.

Ymmarran kylla nyt etta olen joku mielipuoli jos korjaan vaarinkasityksianne tai mainitsen jotain positiivista Sussexeista.

Ketju on lukittu.