Mihinköhän mun selluliitit on hävinneet??
En ole tehnyt mitään ihmeellisiä muutoksia elämässäni ja huomasin nyt, että takareidet on ihan sileät. Voiko kävelyn lisääminen vaikuttaa noin radikaalisti?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, mutta kerro tarkemmin! :) Kävely lisääntynyt vissiin, onko mitään muutoksia ruokavaliossa tms?
En ole tehnyt muita muutoksia. Painokin on vaan noussut syksystä.
Ap
Ilmeisesti ne on nyt täällä. Jossain vaiheessa ilmestyivät vaan.
Näkösi on huonontunut, et vain huomaa niitä.
Selluliitti on rasvaa. Eli jos olet "treenannut" (eli vaikka se kävelyn lisääminen) kyseistä aluetta niin se on kiinteytynyt.
Lähdin poikain kanssa baariin, olin viikon reissussa ja yllätys yllätys, selluliitti oli kadonnut pysyvästi kotoa. Jippii !!
Mulla hävisi kun lopetin e-pillereiden syömisen. Hormoneistahan se selluliitti johtuu, on sinänsä naisen rasvakudoksen normaali ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Näkösi on huonontunut, et vain huomaa niitä.
Ei ole. Just kävin näöntarkastuksessa.
Ap
Kyllä kävelyn lisääminen todella vaikuttaa jalkojen selluliittiin.
Läskit muuttuneet kävelyn ansiosta lihaksiksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla hävisi kun lopetin e-pillereiden syömisen. Hormoneistahan se selluliitti johtuu, on sinänsä naisen rasvakudoksen normaali ominaisuus.
No ei minulla vaikuttanut niin. Olin pillereiden aikaan melkein fitnesskunnossa, kova duuni
Vierailija kirjoitti:
Läskit muuttuneet kävelyn ansiosta lihaksiksi 😁
Läski ei muutu lihakseksi millään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei näy karvojen alta
Ei mulla ole juurikaan reisikarvoja, joten niiden alta kyllä näkyy iho ihan esteettä.
Ap
En tiiä, mutta kerro tarkemmin! :) Kävely lisääntynyt vissiin, onko mitään muutoksia ruokavaliossa tms?