Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
"Miten selität sen, että englantisi ei ole hyvää, vaikka asut englanninkielisessä maassa?"
En voi vastata ellet laita esimerkkilausetta. Tuollainen syyttely on ihan tyhjan kanssa jos ei itse pysty antamaan esimerkkia kielen huonoudesta.
Voihan olla etta olen joskus kayttanyt puhekielta niinkuin muutkin ketjulaiset (tosin suomeksi, lemppari, pikkarit, tikkari jne.)
Kun se sun ns englantisi on sellaista, että käännät suomenkielisen sanan englanninkieliseksi sanaksi ja niitä sitten putkeen. Sekaan heität ihmeellisiä heittoja englanniksi tajuamatta kunnolla, mitä ne tarkoittavat. Kökköenglantia ryyditettynä netistä kopioiduilla sössötysheitoilla. Eli se sun ns englantisi pohjaa kokonaan siihen, mitä googlettelemalla satut löytämään.
Myös suomesi on huonoa.
Et ymmärrä kummallakaan kielellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minun tarvitse todistaa huonoa kielitaitoasi. Sinähän teet sen itse."
Ala jankuta, vaan laita esimerkki huonosta englannistani. Ei kuulu kun et osaa. Suutasi osaat soittaa mutta sanojesi takana ei ole yhtaan mitaan.
Suomi on äidinkielesi, joten se on parempaa kuin englantisi. Äidinkieltäsi osaat huonosti, joten englantisi on vielä huonompaa. Puhut jatkuvasti asian vierestä, koska et ymmärrä kunnolla. Kumpaakaan kieltä.
Taas ihme spekulointia. Mista sina olet tietavinasi mika minun aidinkieleni on? Pienessa paassasi kehittelet naita satuja joissa ei ole paata eika hantaa, Olisi mukava keskustella ketjun aiheesta mutta nama sivustahuutelijat pilaavat paivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minun tarvitse todistaa huonoa kielitaitoasi. Sinähän teet sen itse."
Ala jankuta, vaan laita esimerkki huonosta englannistani. Ei kuulu kun et osaa. Suutasi osaat soittaa mutta sanojesi takana ei ole yhtaan mitaan.
Suomi on äidinkielesi, joten se on parempaa kuin englantisi. Äidinkieltäsi osaat huonosti, joten englantisi on vielä huonompaa. Puhut jatkuvasti asian vierestä, koska et ymmärrä kunnolla. Kumpaakaan kieltä.
Taas ihme spekulointia. Mista sina olet tietavinasi mika minun aidinkieleni on? Pienessa paassasi kehittelet naita satuja joissa ei ole paata eika hantaa, Olisi mukava keskustella ketjun aiheesta mutta nama sivustahuutelijat pilaavat paivan.
Me näemme sen. Äidinkielesi on huonotasoin suomi. Sun ns englantisi on sitten huonotasoista suomea englanninkielisillä sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten selität sen, että englantisi ei ole hyvää, vaikka asut englanninkielisessä maassa?"
En voi vastata ellet laita esimerkkilausetta. Tuollainen syyttely on ihan tyhjan kanssa jos ei itse pysty antamaan esimerkkia kielen huonoudesta.
Voihan olla etta olen joskus kayttanyt puhekielta niinkuin muutkin ketjulaiset (tosin suomeksi, lemppari, pikkarit, tikkari jne.)
Kun se sun ns englantisi on sellaista, että käännät suomenkielisen sanan englanninkieliseksi sanaksi ja niitä sitten putkeen. Sekaan heität ihmeellisiä heittoja englanniksi tajuamatta kunnolla, mitä ne tarkoittavat. Kökköenglantia ryyditettynä netistä kopioiduilla sössötysheitoilla. Eli se sun ns englantisi pohjaa kokonaan siihen, mitä googlettelemalla satut löytämään.
Myös suomesi on huonoa.
Et ymmärrä kummallakaan kielellä mitään.
Innocent until proven guilty. You have provided no proof, case dismissed! You have one appeal and that has to made in English.
Innocent until proven guilty. You have provided no proof, case dismissed! You have one appeal and that has to made in English.
No tässä on tyyppiesimerkki. Sana sanalta suomesta väkerretty englanniksi. Sekaan viskattu typerä turha slogan lakisarjasta.
"Kun se sun ns englantisi on sellaista, että käännät suomenkielisen sanan englanninkieliseksi sanaksi ja niitä sitten putkeen. Sekaan heität ihmeellisiä heittoja englanniksi tajuamatta kunnolla, mitä ne tarkoittavat. Kökköenglantia ryyditettynä netistä kopioiduilla sössötysheitoilla. Eli se sun ns englantisi pohjaa kokonaan siihen, mitä googlettelemalla satut löytämään.
Myös suomesi on huonoa.
Et ymmärrä kummallakaan kielellä mitään."
Tämä täti ei saa yksinkertaistakaan lausetta sommiteltua englanniksi. Kertoo hänen kielitasostaan? Laittaisi nyt edes yhden esimerkin näistä ihmeellisistä heitoista niin me muutkin voisimme päättää miten asia on. Kiitos!
"Sekaan viskattu typerä turha slogan lakisarjasta."
Nyt paljastit kuinka huono kielitaito sinulla on. Tuo "case dismissed" ei ole mikään "slogan lakisarjasta" vaan niin sanoo jokainen USAn tuomari kun heittää perusteettoman syytteen pois päiväjärjestyksestä.
Lopeta jo turha ja perusteeton mollaamisesi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt paljastit kuinka huono kielitaito sinulla on. Tuo "case dismissed" ei ole mikään "slogan lakisarjasta" vaan niin sanoo jokainen USAn tuomari kun heittää perusteettoman syytteen pois päiväjärjestyksestä.
Sinä olet napannut sen lakisarjasta. Heittelet aina vastaavia typeriä heittoja, jotka ei edes istu kontekstiin. Kun et ymmärrä ollenkaan, miten tuottaa tyyliltään tasaista ja eheää, idiomaattista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet napannut sen lakisarjasta. Heittelet aina vastaavia typeriä heittoja, jotka ei edes istu kontekstiin. Kun et ymmärrä ollenkaan, miten tuottaa tyyliltään tasaista ja eheää, idiomaattista kieltä.
Hän ehkä sekoittaa idiomaattisen idioottimaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ehkä sekoittaa idiomaattisen idioottimaiseen?
Hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I've had it with your stupid nonsense for the day, you can't even carry a short conversation in English. All you can do is to badmouth everybody without any skills of your own to show. Have a good day!
Beckhamit on kutsuttu Emmy Gaalaan. Kohta on rouva ovella kerjäämässä pääsyä juhliin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Beckhamit on kutsuttu Emmy Gaalaan. Kohta on rouva ovella kerjäämässä pääsyä juhliin. 😂
Lähde puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde puuttuu.
Onko vaikea googlata?
Toivottavasti Inkkua ei ole haudattu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Saahan se vaimokin kutsun kun mies on ehdokkaana.
Harry ja Rachel pääsevät joulukuussa juhlistamaan Tyler Perryn palkitsemista. Nyt piti jo asia ilmoittaa samaan aikaan kuin Emmy-ehdokkaat.
Ehdotan kaikille ketjun osallistujille että lopetetaan kokonaan ääkkösettömälle vastaaminen - hänhän on kuin itse Meghan, elää huomiosta huolimatta siitä onko se positiivista vai negatiivista. Höpöttäköön yksinään kun me muut keskustelemme ketjun aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Rachel pääsevät joulukuussa juhlistamaan Tyler Perryn palkitsemista. Nyt piti jo asia ilmoittaa samaan aikaan kuin Emmy-ehdokkaat.
Minkä palkinnon se Tyler on ostanut?