Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Rivierasta riiteleminen. Riviera tarkoittaa rannikkoa, ja sitä maailmassa on joka puolella.
Oletko kuullut Montreux nimiestä paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Rivierasta riiteleminen. Riviera tarkoittaa rannikkoa, ja sitä maailmassa on joka puolella.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Onko Swiss Riviera rannikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Idiootti. Sinä itse rajasit sen esitettäväksi vain Amerikassa😂😂"
Hampaattoman hourumummon pää on ollut sekaisin koko viikon. Osaa kyllä lukea mutta ei ymmärrä lukemaansa ja tulee sitten ketjuun kirjoittelemaan ihan omia käsikirjoituksiaan.
Sinä sössötit että Amerikassa ei olisi taantumaa eli päätiti että ko ohjelmaa katsotaan mielestäsi vain Amerikassa.
Onko päätiti joku uusi lintujaji? Amerikassa ei ole taantumaa, Netflix on amerikkalainen firma ja se on nähtävissä ympäri maailmaa. Minä en ole Netflixin palveluksessa päättämässä missä mitäkin katsotaan.
Sinä väitit ettei ole taantumasta väliä kun Amerikassa ei mielestäsi sitä ole.
Minä väitän että muualla aibakin on ja se vaikuttaa siiten
"On Thursday, both Japan and the UK found themselves in recessions, joining Finland and Ireland, as they reported two consecutive negative quarters of gross domestic product (GDP), meeting the widely accepted definition of a recession.Feb 23, 2024"
Kannattaa pullistella kun on yksi neljästä maailman maasta jossa on taantuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Idiootti. Sinä itse rajasit sen esitettäväksi vain Amerikassa😂😂"
Hampaattoman hourumummon pää on ollut sekaisin koko viikon. Osaa kyllä lukea mutta ei ymmärrä lukemaansa ja tulee sitten ketjuun kirjoittelemaan ihan omia käsikirjoituksiaan.
Niinpäs sinä kirjoittelet. Ihan hirveästi viime päivinä.
Meghanilla menee tosi huonosti, koska sinä olet noin piikit pystyssä. Olet niin läpinäkyvä, että noiden kahden asian välille voi aina laittaa yhtäläisyysmerkit. Mitä huonommin Meghanilla menee, sen enemmän meitä haukut. Kuule, se käy vähän vanhaksi jo.
Kuka toi "sinä" on?
Harry yrittää epätoivoisesti päästä rahastamaan USAn veteraanijärjestojä.
Oli pakko poiketa ketjussa lukemassa olisiko kukaan muu kuin nuo vänkääjät kirjoittaneet ketjun mutta ei samaa länkytystä kuin aina ennenkin. Pari hourua jaksaa keksiä olemattomia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko poiketa ketjussa lukemassa olisiko kukaan muu kuin nuo vänkääjät kirjoittaneet ketjun mutta ei samaa länkytystä kuin aina ennenkin. Pari hourua jaksaa keksiä olemattomia tarinoita.
Nyt löytyi ääkköset. Miksi tulet pilaaman ketjun haukkumalla muut kirjoittajat?
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.
Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkoset, sinä se vaan jaksat länkytystäsi joten kyllä poistun, ei sua jaksa kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkoset, sinä se vaan jaksat länkytystäsi joten kyllä poistun, ei sua jaksa kukaan!
Ja taas dramaattinen poistuminen ja hetken päästä olet taas valitettavasti täällä! Tuutko nyt taas sitten ilman ääkkösiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkoset, sinä se vaan jaksat länkytystäsi joten kyllä poistun, ei sua jaksa kukaan!
Ja taas dramaattinen poistuminen ja hetken pää
Koitas nyt jo lopettaa muiden syyttely. Täällä on monta kirjoittajaa, ei ne kaikki ole sun vihaama ääkkösetön. Lapsellista ja turhaa tuo sun touhus, täällä saa jokainen kirjoittaa ilman että sinä tulet syyttelemään joksikin tietyksi henkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato. Se palasi saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkoset, sinä se vaan jaksat länkytystäsi joten kyllä
vastailet jo itselleskin, sairasta. Ilmankos kaikki täältä lähtee kun sä oot täällä syyttämässä kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkoset, sinä se vaan jaksat länkytystäsi joten kyllä
Se oli kyllä odotettavissa. Reppana se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkos
Ethän edes sinä lähde kirveelläkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy asiallisena kun et roiku täällä.Kato vaan peiliin, sinä se olet täällä haukkumassa ja jankkaamassa joka päivä ääkköset-Kontula mantraasi. Ketju ei ole sen jälkeen ollut asiallinen kun SINÄ aloitit tuon ääkköset jauhamisen ja sitä onki sitten jatkunut monta kuukautta. Ja mulla on aina ollut aakkos
Joo toi seko vastaa aina omiin juttuihinsa ja peukuttaa omia jorinoitaan viis kertaa, eräänlainen päävamma tuokin😂
Royal Windsor Horse tapahtumassa oli esillä upea Chelsean posliiniastiasto. Iltapäivä teen saattoi nauttia the Royal Tea Tent- tiloissa (C111 koju). Englannissa osataan tarjoilla suolasta ja makeaa sopivan kokoisissa paloissa. Miksi Suomessa on aina tarjolla voileipäkakkua tai lohiruisvoileipiä? Missä ovat pienet kerrosvoileivöt?
Tuo Kontulan portsari on joku tyhmä tytsy jolla on erittäin rajoittunut sanavarasto eikä ollenkaan mielikuvitusta. Luulee keksineensä jotain oikein vitsikästä ja sitä sitten toistelee päivästä toiseen.