Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Sarjasta tulee erittäin lyhyt, jos joka jaksoon pitää löytää Meghanille eri ystävä.
Megan puhuu ystävyydestä serena williamsin ja oprahin kanssa. megan istuttaa orvokkeja monteshitin puutarhaan artsin ja lilibetin kanssa. molemmilla on hattu vedetty syvälle päähän ja ne on kuvattu suttuisesti. megan tekee kakkua jonka reseptin se on pöllinyt coryltä. sen nimi on prinsessakakku, nimen se on pöllinyt, mutta trademarkannut sen itselleen, koska hän on prinsessa. harry tekee ohjelmaa poolosta, jossa se haastattelee kaveriaan ja kaverin vaimoa.
Sisältääkö uusi ohjelma myös sohvatyynyjen pöyhintää?
"Sarja raottaa verhoa urheilun maailmaan, jossa pelaajat tähtäävät intohimoisesti mahdollisimman korkealle, yhtiö tiedottaa."
Invictus-sarjassa on jo sama juoni. Ei se siitä kummene, vaikka sotainvalidien tilalle vaihdetaan poolonpelaajat.
Annetaanko myös höpöheinän kasvatusvinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Archewell Productions -yhtiö ilmoitti torstaina, että tulevia sarjoja on kaksi, joista molemmat ovat vielä tuotannon alkuvaiheessa.
...
Toinen ohjelmista keskittyy lifestyleen ja ruuanlaittoon. Sarjan vastaavana tuottajana toimii intohimoisena kokkailijanakin tunnettu Meghan. Ruuanlaiton lisäksi uutuustuotanto tulee keskittymään puutarhanhoitoon, viihteeseen ja ystävyyteen.
Toinen herttuaparin uusista Netflix-sarjoista käsittelee pooloa etenkin ammattilaispelaajan näkökulmasta.
Sarja raottaa verhoa urheilun maailmaan, jossa pelaajat tähtäävät intohimoisesti mahdollisimman korkealle, yhtiö tiedottaa.
...Sarjojen viralliset nimet ja julkaisupäivät kerrotaan lähikuukausien aikana.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/d7f9c5a9-55b9-4ce2-8f73-1fe3b…
Että sitten intohimoista kokkailua ja intohimo
Meksu levittelee kanankakkaa tiara päässään ja Hartsa katsoo pooloa soffaltaan vaakuna kädessä.
Siinä se lisäarvo.
Vaikea kuvitella elitistisempää ja suurelle yleisölle vieraampaa urheilulajia kuin hevospoolo. Ei mitään samaistumispintaa, sotaveteraaneissa sentään on, jollakin tavalla, paitsi että heistäkin on tehty Meghanin statisteja.
Nacho ja Harry ei ole enää väleissä, koska Meghan suututti Nachon vaimon.
Myöskään Serena williamsin kanssa ei olla enää väleissä, eikä hänenkään kanssaan Meghan kyllä puhunut mistään muusta kuin itsestään.
Ei taida nyt nämäkään ideat olla sitä, mitä Netflixillä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Harry ei osaa muuta kuin pelata pooloa, mutta onko sille kauheasti kysyntää Amerikassa.
Räpätäti ei osannut etsiä tietoa Googlesta?
Vierailija kirjoitti:
Intohimoinen kokkailija ja puutarhan hoitaja.Reseptit on pöllitty entiseltä panolta, mutta ketä puutarhuria se on pannut?
Noinko sinä olet oppinut kädentaitoja? Paneskelemalla pitkin kyliä?
"Meksu levittelee kanankakkaa tiara päässään ja Hartsa katsoo pooloa soffaltaan vaakuna kädessä.
Siinä se lisäarvo."
UK:ssa tällä eilisen uutisella näyttää olevan kovastikin arvoa kun oli "breaking news". Noin paljon vielä uutisarvoa hovista vuosia sitten lähteneellä Nobody-pariskunnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoinen kokkailija ja puutarhan hoitaja.Reseptit on pöllitty entiseltä panolta, mutta ketä puutarhuria se on pannut?
Meghan on kopioinut kaiken kokkaamisen eksältään. Siis siltä jonka kanssa asui seurustellessaan Harryn kanssa, paneskellessaan Harryn kanssa eksän talossa.
Ohjelmassa Meksu kokkaa kanaa. Harry on pilvessä ja ihan kuutamolla. Sohvatyynyt on aseteltu näkymättömiin ehkä Doria niitä hoitelee ehkä ei. Joku ehkä muistaa ruokkia kanat. Jymymenestys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on kopioinut kaiken kokkaamisen eksältään. Siis siltä jonka kanssa asui seurustellessaan Harryn kanssa, paneskellessaan Harryn kanssa eksän talossa.
Noinko sinä olet asian ymmärtänyt? Minä olen vuosien kuluessa lukenut moneen kertaan samaa juttua jonka mukaan Doria opetti tyttärensä kokkaamaan.
" megan istuttaa orvokkeja monteshitin puutarhaan artsin ja lilibetin kanssa. molemmilla on hattu vedetty syvälle"
Ei ole näkynyt orvokin taimia Home Depot'n puutarhaosastolla. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko sinä olet asian ymmärtänyt? Minä olen vuosien kuluessa lukenut moneen kertaan samaa juttua jonka mukaan Doria opetti tyttärensä kokkaamaan.
Milloin se Doria sen olisi kokkaamaan opettanut, kun ei se ollut edes paikalla???? Meghan on itse kertonut, että oli lapsena ja teininä joko yksin tai sitten isän työpaikalla. Sitten hän opiskeli, meni naimisiin ja muutti Kanadaan. Missä välissä se Dorian kanssa kokkaili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se Doria sen olisi kokkaamaan opettanut, kun ei se ollut edes paikalla???? Meghan on itse kertonu
https://www.express.co.uk/life-style/food/1732684/Meghan-Markle-favouri…
Help yourself!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se Doria sen olisi kokkaamaan opettanut, kun
Eli Meghan on systemaattisesti valehdellut dokumenttisarjassa, erilaisissa tv-haastatteluissa ja lehtijutuissa?
Milloin Doria sitä siis opetti kun Meghanhan asui isällään ja Meghan oli tksin tai studiolla?
Doria keitelee albiinon luista sienikeittoa, jota se syöttää lusikalla syöttöuolissa istuvalla Harrylle. Artsi tulee ovesta sisään pikkureppu selässä ja huutaa, että hän muuttaa tästä huumeluolasta ukkinsa luo. Stuudioyleisö nauraa ja taputtaa.
Harry ei osaa muuta kuin pelata pooloa, mutta onko sille kauheasti kysyntää Amerikassa.